Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2024-11-14 16:55:57 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1568
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Co rajder to inna opinia, takie właśnie są te ktmy, na necie bez problema znajdziesz wypowiedzi ludzi "uporządkowanych w głowie" którzy chwalą go za łagodny charakter.

Ale zagadką dla mnie jest czy duke GT to tylko ADV z kołami w rozmiarze 17' czy faktycznie podwozie jest już szosowe i nie majta motorem powyżej 200


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: KTM 1290 SAS
PostNapisane: 2024-11-14 16:55:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2024-11-14 17:34:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2363
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
tuzmen napisał(a):
Co rajder to inna opinia, takie właśnie są te ktmy

I to chyba jest jeden z jego plusów co właśnie potwierdzają te różne opinie. Nie jest ŻADEN! A w dzisiejszych czasach to już duża zaleta :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-11-15 10:56:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3974
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
tuzmen napisał(a):
począwszy od czasu reakcji głowa-koło (wystarczy odkręcić i już)

sfazowany napisał(a):
Jeździłem na 1290 SAR

oj tak, reakcja nadgarstek-koło na dokłądnie tym SAR o którym sfazowany mówi była niesamowita, tez nim latałem, zaczynajac od winkli (a był na kostkach) i juz po kilku minutach stawiałem go na koło (wpierw nieświadomie ale potem juz celowo) - pod tym wzgledem ten motocykl prowadził się niesamowicie. jako zabawowy turystyk naprawdę dzik.
sfazowany napisał(a):
generalnie KTM to sprzęt dla ludzi z olejem w głowie ale którzy lubią jak nawet na wycieczce da się wykrzesać trochę adrenaliny

jak wyżej.


rhazz napisał(a):
duża waga i wysokość przeszkadza przy manewrowaniu, stawaniu z górki, pod górkę, przepychaniu itp.

to fakt, wspomiana R-ka była wysoka i to czuć.
rhazz napisał(a):
prowadzenie w szybkich zakrętach rewelacja, chociaż przy przerzucaniu masy było ją mocno czuć (na torze chyba zaskoczył mnie najbardziej - tak pozytywnie)

rhazz napisał(a):
ten motocykl jest niedoskonały i ja wolałem sprzedać go ze stratą niż martwić się, ze czeka mnie kolejny sezon męczenia się na nim.

to specyfika tego, ze to ADV. Ja uwielbiam ten typ moto z racji na to ze bawi mnei latanie na miekkim, ale osobiscie niekoniecznie zgadzam się z tym ze jest on takim kitem. Bardzo żałuje ze troszke ten motocykl "zabił" sport-tourrery takie jak VFR, bo dla wielu ludzi uważam ze własnie takie sport-tourery były by znacznie lepsze niż drogowe ADV na których latają.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-11-15 12:59:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2477
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Rhazz, mt10 to 100% szosa i na pewno ma lepsze maniery od SAS i od pozostałych adv :) Motocykle z grupy adv to kompromis szosa/teren, mniejszy lub większy ale chyba żaden nie będzie tak dobry jak normalna szosa. GS jest bardzo bliski idealnego rozkroku między manierami szosowymi a zdolnościami terenowymi, tylko cena i waga są zniechęcające. KTM to ogromny ukłon w stronę terenu i jak na fakt co te sprzęty potrafią w terenie, to opisywane tu duże problemy szosowe to w pewnym sensie spodziewany efekt, który jakby nie patrzeć występuje przy skrajnym wykorzystaniu osiągów.

Z motocykli adv które poznałem, najlepiej na szosie radziły sobie triumph Tiger 1200 i honda vfr1200 crosstourer.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-11-15 13:00:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2477
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Rhazz, mt10 to 100% szosa i na pewno ma lepsze maniery od SAS i od pozostałych adv :) Motocykle z grupy adv to kompromis szosa/teren, mniejszy lub większy ale chyba żaden nie będzie tak dobry jak normalna szosa. GS jest bardzo bliski idealnego rozkroku między manierami szosowymi a zdolnościami terenowymi, tylko cena i waga są zniechęcające. KTM to ogromny ukłon w stronę terenu i jak na fakt co te sprzęty potrafią w terenie, to opisywane tu duże problemy szosowe to w pewnym sensie spodziewany efekt, który jakby nie patrzeć występuje przy skrajnym wykorzystaniu osiągów.

Z motocykli adv które poznałem, najlepiej na szosie radziły sobie triumph Tiger 1200 i honda vfr1200 crosstourer.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-11-15 14:50:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2363
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
sfazowany napisał(a):
Motocykle z grupy adv to kompromis szosa/teren, mniejszy lub większy ale chyba żaden nie będzie tak dobry jak normalna szosa.

pełna zgoda - spodziewałem się, że wielki zawias i koło 19 z przodu nie będzie dawała takich możliwości jak 10tka.
Założenie było takie, że będę jeździł dużo w trasę i zacznę jeździć coś w terenie. Potem się okazało, że przeceniłem siły na zamiary i ten motocykl jest dla mnie za duży i za ciężki żeby się z nim szarpać w terenie (tak - moja wina). Z racji tego - ograniczyłem teren to minimum.
Ja natomiast będę to powtarzał tak samo jak powtarzałem to po 1000km na yt - KTM to miał być motocykl, który urywa ręce i ciągle Cię chce zrzucić. Ma mocy tyle, że mógłbyś latać itp itd...
Niestety nie było tak jak mówili w żadnej konfiguracji - najbliżej było przy zawiasie na sport, mapie sport mtc wyłączonym, ale wtedy strach jest jeździć.
Pamiętam jak po 5 latach jazdy na MT10 - startowałem ze świateł i nadal miałem uczucie że "łaskocze mnie żołądek" jak na dobrej karuzeli.
Tutaj przez cały sezon - żołądek nie odezwał się do mnie ani razu (wiedziałem to po tygodniu jazdy i moje niezadowolenie z tego motocykla już tylko rosło) :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-11-29 11:39:43 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-08-12 16:36:10
Posty: 37
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600 Fazer
Tak żeś na kateema nakrakał, że aż się firma kładzie :wink:
https://www.money.pl/gospodarka/znany-producent-motocykli-oglasza-upadlosc-straty-liczone-setkach-milionow-euro-7097840030415456a.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-11-29 12:30:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2477
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No kurde, trafiła kosa na kamień


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-11-29 13:05:41 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1568
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Smiechy śmiechami ale ciekawe jak będzie wyglądała sprawa z obiecanymi naprawami 790 i 890, postępowanie układowe można wykorzystać do anulowania wszystkich roszczeń z tego tytułu. Chyba bym sprzedał wszystkie moje ktmy gdyby tak olali klientów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-11-29 13:49:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2477
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Samozarządzana restrukturyzacja pod nadzorem sądowym, jeśli tego nie zmaszczą to mają szansę przetrwać. Na pewno będą musieli obniżyć koszty produkcji i R&D, pewnie pogłębią współpracę z Chińczykami (CFMOTO).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-12-02 22:17:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3974
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
CF moto albo Kove. Kove ma bardzo podobny target, pchał się na dakar, nawet w kove 800 jest silnik na licencji 790, dla Kove to łakomy kąsek, zamiast walczyć z łatką chinola i powoli wyrabiać sobie markę mogliby się podkleić pod KTM'a i marką, i siecią dealerską której im brakuje... ciekawi mnie rozwój wypadków.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-12-02 22:42:29 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1568
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Kupując KTMa będą musieli spłacić 3mld euro długu, wolałbym poczekać jak padnie i kupić sam szyld :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-12-03 00:04:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2477
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Spłacić albo przejąć dług i go stopniowo spłacać przez parę lat.... Anyways, raczej marce KTM wyjdzie to na dobre :) nowy silnik KTM 990 i tak został opracowany przy pełnej współpracy z CFMOTO, na starszy silnik 790 kupili pełną normalną licencję, żadne kopiowanie. Jak widać, CFMOTO i tak już mocno kooperuje z pomarańczą, pewnie są też inne opcje uratowania KTM bez całkowitej sprzedaży marki, ale za to wzmacniając współpracę z kimś zamożniejszym i uzależniając się od jego wizji rozwoju firmy. Przejęcie fabryk w Europie w celu obejścia ceł i zdobycie know-how zapewne jest łakomym kąskiem dla każdej chińskiej marki walczącej o europejski rynek. Czas pokaże :)

Znajomy pracujący w IT dla centrali KTM w Austrii mówi że mają teraz ogromną falę zwolnień, również czeka na rozwój wypadków i na razie nie wie więcej niż jest powszechnie wiadome.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-12-03 07:54:55 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3974
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
Przejęcie fabryk w Europie w celu obejścia ceł i zdobycie know-how zapewne jest łakomym kąskiem

przy cenach prądu, pracy i innych kosztach w europie dla chin żadna fabryka nie jest "łakomym kąskiem" ale żeby wysyłać motocykle wyprodukowane u siebie i skręcać je tu na miejscu jako europejskie to już są jakieś szanse.

sfazowany napisał(a):
Znajomy pracujący w IT dla centrali KTM

w IT? Za "demo mode" zerwałbym z nim znajomość, jakby mi kasali implementować "demo mode" w motocyklach to bym się powołał na klauzulę sumienia. Żeby można było sprzedawać je z pełnym wyposażeniem, ale kosić dodatkową kase za używanie tego to ponad moją moralność.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-12-04 09:13:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2477
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Nie, zajmuje się działaniem stron web, nie ma nic wspólnego z softem w moto. A nawet jeśli, jaka by to była jego wina że tak sobie wymyślił producent :) również uważam, że to chamówa obciążać użytkownika kosztem zamontowanych już części w motocyklu i dodatkowo kasować ich za ich włączenie. Jak kolega zamawiał auto w BMW i byłem z nim dla towarzystwa to nie powstrzymałem salwy śmiechu jak sprzedawca tłumaczył że można sobie wykupić zimą subskrypcję na podgrzewaną kierownicę w aucie za pół miliona.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org