Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-01-25 15:08:41 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-11-03 20:49:57
Posty: 107
Lokalizacja: Okl.konstancina
Sto razy lepszy jest drugi zacisk :!: warto sie troszke pomeczyc by go miec! mniejsze straty ciśnienia i teak dalej!! na trojniku moje hb ma nawet problem go zciagnąć ze stelaza czasami!! :lol:


ps czy to nie twoj sprzet przypadkiem??? 8)

http://vimeo.com/7637378


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-25 15:08:41 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-01-25 16:41:00 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-09-28 09:20:16
Posty: 717
Lokalizacja: Kozienice-Warszawa
Kumpel tez mi mówił że lepszy jest drugi zacisk... 8)
Więc tak zrobie, mam już dwu metrowy przewód w oplocie, pompe i zacisk... Musze sobie tylko mocowanie dorobić do zacisku, a takie żeczy to juz chyba sam ogarne :D
A ta honda na filmiku to własnie moja...Troche ja małolat skatował ale silnik nadal cyka.. 8)
Nawet w razie jakby co to mam drugi w zaje.bistym stanie :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-01-28 22:20:02 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-10-25 04:46:05
Posty: 70
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kot i pies
No trzeba młodemu przyznac, ze ładnie ogarnął temat, ale treningi pod okiem Luleji też robią swoje.
Może jesienią też na jakąś ustawkę się załapę, bo też myśleo jakimś piesku, jak uciułam na niego trochę grosza, ale ja to bardziej F2, może F3


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org