Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2024-06-28 18:53:18 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 285
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
blue7
Gratuluję sprzętu , pięknie się prezentuje w tym malowaniu :thumbup: .
Też rozważałem ten model , obok Kawy S1000sx , ale nie miałem się jak do niego przymierzyć , a do tego te wystające garki , jakoś psuły mi jego look :lol:
Ale lata lecą i niewykluczone , że kiedyś się wsiądzie na jakiegoś ''wungla'' :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-28 18:53:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2024-06-28 21:02:28 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1185
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
strażak dziękuję, mnie też to malowanie najbardziej pasowało choć rozważałem jeszcze triple black ale stwierdziłem że nie chce już czarnego ani ciemnego motocykla. Widzisz jednak człowiek lubi zmieniać to w motocyklu może żonglować jak tylko chce.
strażak napisał(a):
Też rozważałem ten model , obok Kawy S1000sx
To ja tak samo zapaliłem się na ten model ale jednak jeżdżę bardziej we dwójkę i stwierdziłem że rozsądniejszym wyborem będzie Tracer czego wyboru nie zalowalem. Ale lubię się za nim oglądać bo jest bardzo ładny szczególnie zanim stał się taki strzelisty. Jakoś ta wcześniejszą wesja bardziej mi się podobała a teraz jest trochę linią podobna do nowych Suzuki.

strażak myślę że musisz obejrzeć go na żywo to całkiem inna bajka niż fotki. Dziś na przykład widziałem tego nowego GSa 1300 i on jest niemal identyczny gabarytowo jak mój RS tylko ma nieco inny kształt i dla mnie jest spoko. Ma się nijak do dużego Wungla znanego z forum ;) mi się osobiście bardziej podoba na żywo niż w materiałach prasowych ale jakoś nie chwyta za serce jak RS. Myślę że że trzeba zrobić samemu wywiad, przejechać się i rozwiać mity krążące wokół marki jak i silnika boxer czy tam paskudnie nazywanych "cycków". Myślę że za bardzo żyjemy opiniami innych w materii motocyklowej i sami się ograniczamy, ja też byłem tego niegdyś przykładem. Nie podobają mi się wizualnie GSy choć konstrukcyjnie to świetne motocykle ale póki co nie poczułem mięty ani potrzeby żeby takiego mieć. Każdy z trzech motocykli jakie miałem był całkowicie z innym typem silnika i nie mam z tym problemu. Widząc Rke nakeda pierwszy raz było to trochę dla mnie dziwne ale nie stanowiło problemu, RSa pokochałem od pierwszego spojrzenia na niego i cylindry tylko pokazywały jego charakter widoczny z "twarzy" od przodu.

No to żeby było ciekawiej na koniec dnia podsumuje dzisiejszy serwis bo spędziłem w nim aż 6 godzin że względu na długa aktualizacje oprogramowania zegarów co ma wpływ na działanie świateł dziennych. Bardzo fajnie zostałem obsłużony i zadbamy w Rzeszowie w serwisie BMW gdzie było beż porównania względem innych salonów w których bywałem. W Rzeszowie nie ma salonu tylko serwis ale naprawy gwarancyjne mogę tam robić i zostało mi to polecone przez kolegów z tej marki więc nie szedłem w ciemno.

Sam serwis przy 10000 wyszedl mi 1500 zł plus rabat za to że tak długo tam siedziałem.
Kosztorys obejmuje:
Usługa przeglądu
Wymiana oleju w silniku z filtrem
Wymiana płynu hamulcowego z przodu
Wymiana płynu hamulcowego z tyłu
Filtr oleju
Uszczelka
Oryginalny olej BMW MOTORRAD 5W40 NN: 001F4220
Płyn hamulcowy Motorrad

Sam serwis poszedł szybko tylko ta akcja serwisowa trwała długo ponieważ zgrywaniu danych aktualizacyjnych z serwera BMW było online przez i internet więc nie wiem czy winowajcą był wolny serwer czy łącze.

Biorąc pod uwagę ceny Yamahy które płaciłem to nie uważam że to jakaś tragedia jak mówią legendy. Zarówno tam i tu jestem zadowolony z jakości usług ale do momentu wypadku było dla mnie OK, później już że słyszenia ale z pierwszej ręki słyszałem stawki to były załamujące. Pytałem dziś o przegląd przy 20000 w BMW to coś ponad 2000 zł ale to z synchronizacją i wymianą świec i filtrów więc też do przełknięcia. Będę w razie czego uzupełniał informacje w tej kwestii.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-30 18:25:16 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 285
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Może kiedyś , gdy mnie znowu zagna w Twoje okolice uda się na chwilę spotkać i obczaić RS'a na żywo ? Gdybym go kupił , zapewne bym przywykł do tych narośli po bokach , ale tak jakoś niemal z nienacka napadł na mnie XR i tak sobie koegzystujemy :lol: . Nawiasem pisząc , nasz związek nie był na początku zbytnio emocjonalny , może z powodu racjonalności tego wyboru , a nie z powodu urody :lol: . Jednak teraz po przejechaniu kilkunastu kkm coraz bardziej go lubię , choć pewnie bez wzajemnosci bo ponoć Niemcy tylko siebie doceniają :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-07-01 01:17:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2538
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Na 1000XR jeszcze nie siedziałem, czyli jestem w pełni kwalifikowany żeby się pomądrzyć Znając bmw i silniki rzędowe to przypuszczam że jest to złoty środek między turystyką a sentymentem do wyjców z mocą narastającą wraz z obrotami :) o ile w turystyce wolę zachowanie boksera i jego wszechobecny ciąg, o tyle nie mogę się rozstać z cbf ze względu na to zachowanie silnika, potulny dół i rakietowa góra... Trochę mi to w głowie miesza i gdybym jednak kiedyś Wungla zmieniał i nie wezmę r1300gs to mając w garażu osobno typowe enduro, taki s1000xr lub RS może być strzałem w dziesiątkę na turystykę. Boję się tylko że moje kolana nie polubią się z taką bardziej sportową ergonomią na wielodniowych wyjazdach. So far, Babcia (k25) była idealna z ergonomią, obecny k51 jest już mniej wygodny przez wyższe podnóżki i gorszą kanapę. Kusi mnie coś lżejszego i ciut bardziej drogowego i nowy zwykły GS może tu być liderem. Muszę się nim przejechać w końcu, trochę to odwlekam bo boję się w nim zakochać i przez to krzywo patrzeć na Wungla. A przez CBF w głowie kiełkuje pomysł na jakiegoś ~litrowego nakeda jak FZ1, CB1000R, Z1000 czy jakiś tryplak... Ehhh


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-07-01 08:53:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
sfazowany napisał(a):
litrowego nakeda jak FZ1

Miałem okazję wczoraj wsiąść na fz1 bo roku przerwy bo zak91 jeździł na moim KTM.
On się cieszył jak dziecko jak fajnie, a ja przez godzinę płakałem że jestem poskładany na tym moto jak scyzoryk i kolana mam pod własną brodą :)
Pozycja tragedia :lol:
Ale za to ta 4ka w rzędzie - to jest silnik, który Japończykom się po prostu udał

Co do rozważań nad BEEMkami to ja też się wypowiem bo doświadczenie mam żadne :lol:
Nasz kolega od 10 lat ujeżdża BMW - ogólnie jeździ dużo i jest bardzo wymagający względem motocykla.
Jeździł na 3 GSach małych, dużych, na XR, na CBF1000 i wreszcie w zeszłym roku stwierdził, że ma motocykl skrojony pod siebie i że to jest motocykl idealny. Okazało się że to BMW 1200RS - walnął nim w zeszłym sezonie 20tys km (rozpadł mu się uszczelniacz na wale gdzieś na końcu świata), ale i tak powiedział że motocykl jest idealny,

Siedziałem - siedzi się fajnie, prowadzi się...jeszcze lepiej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-10-10 22:14:49 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1185
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
W dniu dzisiejszym odważyliśmy się na Dużą Pętlę Bieszczadzką pomimo bardzo porywistego wiatru i ciężkich chmur na niebie. Zaowocowało to fantastycznym przejazdem w jesiennej scenerii która w większości była w bardzo dobrej pogodzie. Łagodna mżawka na orzeźwienie też była ale ale było to problemem bo grzanie zrobiło robotę wiec nie zmarzliśmy. Kilka zdjęć w celu aktualizacji :) na tyle już wylądowała nowa opona PR5, przód Metzelera jeszcze ładnie się trzyma pomimo 14 tys. nalotu. Byłem bardzo zadowolony z Metzelera Roadtec 01 który miałem fabrycznie i szczerze uważam że były świetne choć z początku byłem większym fanem roadów. Zobaczę z czasem jak będzie mi na Michelinach ale dopuszczam opcje wypróbowania jako następnej opony Roadteca 02 który niedawno wyszedl. RS sprawuje się znakomicie, fanstatyczny motocykl który absolutnie spełnia nasze oczekiwania. Z tym że nie wiadomo jak będzie bo żona moja aktualnie robi prawko na A i będziemy pewnie jeździć trochę razem jak dotąd a trochę osobno na wspólne bliższe wyjazdy - sytuacja jest rozwojowa.

Pozdrowienia dla wszystkich 8)


Załączniki:
20241010_170411.jpg [1.92 MiB]
Pobrane 135 razy
20241010_153426.jpg [1.45 MiB]
Pobrane 133 razy
20241010_143141.jpg [1.58 MiB]
Pobrane 132 razy
20241010_175103.jpg [1.8 MiB]
Pobrane 136 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-10-11 08:16:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2538
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Co się zmieni? Maciej_pk'owy tracer 900 dla żony i w drogę

Bieszczady jesienią... O tak!


Ostatnio edytowano 2024-10-11 13:05:02 przez sfazowany, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-10-11 08:49:51 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1185
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
Heheheh no zobaczymy co prawda fajna to okazja sam bym rozważałem gdybym potrzebował :lol: 1,5 miesiąca doświadczeń na 125ccm szybko przestaje wystarczać szczególnie jak na kursie jest kawasaki er6n i Yamaha mt07 gdzie czuć przepaść pod względem dynamiki i płynności jazdy większym moto. Teraz tym bardziej uważam że dla mnie Fazer nie byl przesadzonym wyborem na początek tylko no trzeba z głową jeździć. Ominiemy etap 300-400 ccm i coś około 600tki szybciej wpadnie co będzie łatwo ogarnąć bo kierowca ma długi zasięg jeśli chodzi o nogi, na pewno coś z czaszą z przodu żeby była osłona przed wiatrem. Wiosną
będziemy myśleć, na tą chwilę przygoda że 125 była fajna nawet i dla mnie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-10-11 09:00:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4024
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
blue7 napisał(a):
Ominiemy etap 300-400 ccm i coś około 600tki szybciej wpadnie


małe pojemności są super, ale nie do turystyki. dodatkowo trzeba do nich dorosnąć. potem koczy się na lataniu daleko litrem, i lataniu blisko/po torze ćwiarą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-10-11 09:08:05 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1185
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
misiakw dokładnie tak. Szczerze to miałem też pomysł scramblera 400 jeśli jazda miałaby się odbywać tylko po okolicy ale wiem że to w naszym przypadku tak nie jest. Potrzebne jest moto które na autostradzie sobie poradzi, nie będzie męczyć siebie i kierowcy więc jakieś 500-600ccm na start byłoby optimum. Na takie latanie blisko jasne że tak coś małego ewentualnie tak jak u sfazowanego dzik do orania w polu :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-10-11 16:14:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4024
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
blue7 napisał(a):
Potrzebne jest moto które na autostradzie sobie poradzi, nie będzie męczyć siebie i kierowcy więc jakieś 500-600ccm na start byłoby optimum

600. zechcecie latać turystycznie, a przeskok między 500 a 600 jest spory. takie er5, gs500 i inne takie to tak pod 150 latają, ale to oznacza że powyżej 130 to już nie ma "komfortu" żeby odwinąc i skoczyć do przodu, a to się przydaje w trasie. takie 600 spokojnie robią tę robotę. Samo er6 jest fajne dla dziołchy, niskie, zrywne. jak cenowo wyżej możecie, to z650 - te dwa moto to była ścieżka ewolucji mojej żonki, i oba sprawdziły się. zeta jest lżejsza, niższa i mniej wibruje przy jeździe autostradowej, no ale jako nowszy i kosztuje więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-10-11 17:01:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2538
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Przy wzroście żony blue to z650 może być za małe. Mt07, tracer 700, versys 650, cbf 600, er6f, w takie bym celował.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-10-11 21:17:25 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1185
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
misiakw dzięki za info. Tak właśnie wstępnie patrzyliśmy na Er6F, choć Tracery kuszą to są drogie coś około 35-40 tys a sądzę że to za dużo jak na pierwsze moto i nie do końca zdefiniowane jeszcze potrzeby. Taki Fazer jak miałem to byłby ideal ale trzeba patrzeć po bieżącej sytuacji na rynku. Przynajmniej znamy wstępne założenia i koncepcję, musimy trochę pojeździć żeby wdrożyć się w realne sytuacje na drodze i zyskać trochę doświadczenia zanim przyjdzie czas na dalsze wyjazdy. Też myślę że 600 ccm jest w sam raz pytanie co nam się fajnego trafi. Teraz jest wyscig z czasem bo odwołują egzaminy że względu na pogodę dzisiejsze 4 przewidziane odwołano i przesunięto na wtorek. My mamy umówiony 29.10 no chyba że coś się pojawi to jest opcja szybkiego przyspieszenia terminu. Sposób zorganizowania wordow wola o pomstę do nieba pod tym względem ale musimy to jakoś przeboleć, zdać i zacząć prawdziwą naukę jazdy od nowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-10-27 13:50:00 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1082
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Pięknie !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-02-03 18:45:06 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1185
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
[quote]https://youtu.be/TiMl6M72rxg[/quote]

https://youtu.be/TiMl6M72rxg

Z ogromną przyjemnością wrzucam pierwszą część z filmu z wakacji z udziałem RSa w ubiegłym roku. Z racji tego, że miesiące są zimowe jest czas na edycję i zabawę w programach. Wrzucałem już info o wyjeździe wcześniej, tutaj jest film na ten temat dokładnie do połowy wyjazdu. Przeszedłem z Adobe Premiere na Davinci Resolve i dużo sprawniej mi to idzie. Miesiąc temu wrzuciłem też film z Lanzarote która była później niż ten wyjazd ale posłużyła mi jako nauka do montowania Albanii bo miałem maaaaaasę materiału do przerobienia.

Lanzarote tutaj: [quote]https://youtu.be/4UDUpAeUZIc[/quote]

https://youtu.be/4UDUpAeUZIc

Miłego oglądania :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org