Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2024-06-15 19:27:33 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1606
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Rumcajsik całkiem dobrze sobie radził na RadomRing, ograczniczał go mocno prześwit, tak że opon nie dało się zamknąć ale z 43sek jestem zadowolony

Foteczki z torowanka:
[ img ]

oponka tylna, odporna na katy
[ img ]

Przód się poddał i po 240km prawie dotyka ogranicznika, a był prawie nowy
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Ktm 1190Rumcajs
PostNapisane: 2024-06-15 19:27:33 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2024-06-16 11:01:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2538
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No tego się nie spodzieałem, obstawiałem że tył bardziej dostanie czadu. Tak czy inaczej opony nie do końca na takie katowanie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-17 08:37:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4659
Obecne moto: jamaha pw 50
Haha, Kurrła do tej lokomotywy trza chyba twardą mieszankę slicka zarzucić, zdjąć centralkę i ogień na poznań :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-17 08:41:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2538
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Poznań to już chyba duże prędkości :) a duże prędkości to duża kara za błędy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-17 09:40:16 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1606
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Gdzie poznan, jak to wiecej niz 180 nie poleci bo rzuca nim jak szatan


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-06-17 10:28:07 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4659
Obecne moto: jamaha pw 50
sfazowany napisał(a):
Poznań to już chyba duże prędkości :) a duże prędkości to duża kara za błędy...


Na dużym torze mniej się rider męczy to i o błędy trudniej, zresztą to nie wyścig więc bez ciśnienia.
Widziałem fotosy jak ludzie tam dobrze się bawili na jakiś starych afrykach czy tenerkach to na tym by było tylko lepiej.


tuzmen napisał(a):
Gdzie poznan, jak to wiecej niz 180 nie poleci bo rzuca nim jak szatan


Jak nie poleci! Potrzymaj mi piwo!

No 180 w zakręcie wystarczy, więcej nie trzeba :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-08-25 20:51:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2538
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Przejechałem się rumcajsem i siadł mi znakomicie :) gdybym wylądował z tym moto w garażu na dłużej to bym był happy :) w sensie nie, że remont w garażu, tylko..

Powyżej 180 faktycznie zaczyna bujać ale to w zasadzie jedyny mankament jaki zauważyłem. Pasuje mi bardzo ergonomia - zbliżona do GS ale dosłownie odrobinę bardziej sportowa, w sam raz. Zawias znakomicie gra z masą motocykla i przy rozsądnych prędkościach moto pięknie idzie za ręką po krętych drogach. Piec jest niesamowity, katapultuje do przodu i do tych niemieckich prędkości podwozie, geometria, zawieszenie i hamulce w moim odczuciu świetnie współgrają, odwijanie w zakręcie, dohamowania na wejściu w zakręt - moto jest pewne i posłuszne. Na alusach 19 przód i 17 tył motocykl wydaje się być z 50kg lżejszy od mojego, niezwykle łatwo składa się w łuki, wszystko robił z lekkością mimo obładowania bagażami i mną na pokładzie. Zsiadając miałem banana od ucha do ucha. Praktycznie nie musiałem się wjeżdżać w rumcajsa, od ruszenia czułem się jak na moto skrojonym pod moje preferencje. Gdyby tak połączyć Wungla z Rumcajsem... i cholera jest takie coś, tylko kosztuje majątek. Nowy gejes r1300 jest mniejszy lżejszy zwinniejszy i ma 140 kucy, optymalnie. Tylko te 130k PLN jakoś mi się pod tęczą zgubiło...

Bardzo rzadko jeżdżę szybciej niż te 180kmh a już na pewno utrzymując dłużej taką prędkość, nie wiem jak bardzo by mi to przeszkadzało w użytkowaniu. Fakt że w becie można cisnąć ile się da i całość jedzie jak po sznurku, być może przywykłem do tej stabilności i bez porównania nie wiem jak bardzo ją sobie cenię. Poza aspektem niestabilności przy wysokich prędkościach to jestem bardzo pozytywnie nastawiony do tego modelu, znakomity motocykl. Dzięki tuzmen za zaufanie i przejażdżkę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-08-26 08:36:57 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1606
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Fabryka adrenaliny ale mimo to czegoś brakuje. Na razie zostaje bo nie wiem co w zamian

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-08-26 13:41:54 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 285
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Kumpel odebrał na poczatku sierpnia nowego GS'a . Nie jeździłem pomimo propozycji z jego strony , bo te 130k zł wisiało nad łbem jak miecz Demoklesa . Jesteśmy niemal równego wzrostu , a on wziął obniżony nie wiem po co , bo siedząc na nim mam obydwie stopy w pełnym kontakcie z podłożem i nawet lekko ugięte nogi . Przez to obniżenie ten jego motocykl wygląda jakby za szybko zaczął jarać i pić i w związku z tym nie urósł :lol: . Ale bajery ma chyba wszystkie dostepne w motocyklach , jednak cena to jakieś wariactwo , przynajmniej dla mnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-08-26 20:29:41 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2538
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Od czego jest autocasco :) a tak serio to zawsze zasada powinna być taka sama, "zepsujesz-kupujesz". Raz miałem taką sytuację że kolega przewrócił się na moim motocyklu i honorowo opłacił wszystkie części. Ponieważ nie kombinował i sam zabiegał o to żeby wszystko było na porządnych nowych częściach to mu ulżyłem biorąc część kosztów na siebie, ale to w zamian za to że tak uczciwie podszedł do tematu. Siadając na cudzy sprzęt zawsze mam świadomość że jak go uszkodzę to płacę za naprawę lub rozwiążemy problem korzystnie dla właściciela z kosztami po mojej stronie. Przy takich dylematach z drogimi motocyklami warto przejechać się na demo z salonu.

Wiosną czekałem na dostępność tego nowego gejesa na testy a w końcu nim jeszcze nie jeździłem. Z jednej strony bardzo chcę go poznać, z drugiej czuję że jest dokładnie tym co mi się marzy i mam obawę że po jeździe testowej będę go chciał i zarżnę się żeby go kupić. Zatem rozsądek podpowiada żeby się nie napalać i być happy z wungla, bo to wciąż znakomity sprzęt który może mi jeszcze posłużyć przez lata. Najgorsze że co kilka dni słyszę w głowie głośne wziuum, wyobraźnią zerkam sobie w potylicę i widzę s1000xr :D

Co do KTM przy dużych prędkościach, z pewnego źródła dowiedziałem się że 1290 SAS czyli ten bardziej drogowy na alusach z kufrem centralnym stabilnie jedzie do 255kmh a bez kufra do 267 czyli vmax ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-08-27 09:47:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4024
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
to twoje źródłó (tak samo jak źódło żródła) to grube dziki więc dla nich jak kiera nie wawala w czasie jazdy po jajcach to nie shimmy, ale fakt taki ze zgadzam się z Morhotem że przy tych prędkościach sporo zależy od opon. Mi na mitaskach E-07 plus niby lata się spoko, ale powyżej 150 jest wrażenie ramy jak z basenowych makaronów, czego nie miałem nawet na kostkach. ot tak ten moto współgra z tą oponą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-08-27 12:46:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2538
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Akurat rajder Ski to malkontent któremu przeszkadzał rąbek u spódnicy :) po jeździe moją babcią powiedział że w życiu nie jechał bardziej rozklekotanym motocyklem... ;)

Widziałem w salonie KTM 890 SMT i cholera zaczyna mi się to ustrojstwo podobać... Baza znana bo to 890tka adventure, ale SMT model niszowy. Na olx są tylko 2 sztuki starej 990tki SMT i ogłoszenia nowych z salonu. Trochę strach iść w coś tak mało popularnego, ciężko to później sprzedać. Simson fajny materiał o nim zrobił na Sardynii.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-08-27 14:09:46 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1606
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Może trudno to wyjaśnić pisaniem ale u mnie to nie jest szimi w rozumieniu majtania kierownica, u mnie cały motocykl się wygina i pracuje jak węgorz w wodzie.
Ale spoko, kto by latał 150konnym potworem powyżej 200kmh tym się robi parady na zlotach a nie sprinty nocą

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-08-28 10:05:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4024
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
po jeździe moją babcią powiedział że w życiu nie jechał bardziej rozklekotanym motocyklem...

jak na nia wsiadłem to na starcie prawie się wpierdo....łem w jakąs furę bo zapomniałeś mi powiedzieć że "a, trzeba na starcie przypompowac przedni hebel bo sie zapada" więc wiesz, w pewien sposób jestem w stanie zrozumieć jego komentarz :P

tuzmen napisał(a):
Może trudno to wyjaśnić pisaniem ale u mnie to nie jest szimi w rozumieniu majtania kierownica, u mnie cały motocykl się wygina i pracuje jak węgorz w wodzie.

no to troszkę jak u mnei po zmianie opon - to nie jest shimmy, ale motocykl prowadzi sie jakby rama była zrobiona z makaronu ugotowanego aldente.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-12-10 22:20:11 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1606
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
„Zespół Obsługi Klienta KTM wraz z siecią Autoryzowanych Dealerów zapewnia wszelkie niezbędne wsparcie wszystkim właścicielom motocykli dotkniętych problemem. Klienci, którzy zauważają następujące objawy: spadek mocy silnika, nietypowe odgłosy pracy silnika lub trudności z rozruchem, mogą udać się do lokalnego, Autoryzowanego Dealera KTM w celu przeprowadzenia inspekcji. Jeśli zostanie stwierdzone uszkodzenie wałków rozrządu, zostaną one wymienione na koszt KTM w ramach gwarancji lub programu dobrowolnego wsparcia (obowiązują ogólne warunki gwarancji). W przypadku klientów, którzy już wcześniej zamówili wymianę wałka rozrządu dla objętych problemem modeli u autoryzowanego dealera marki, KTM ponownie przeanalizuje nowe wnioski o wsparcie w ramach programu dobrej woli za pośrednictwem sieci Autoryzowanych Dealerów KTM.”

https://ktmsklep.pl/komunikat2?u=https% ... Ugmtvx2Tfv


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org