Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

KTM 690 SM aka DZIOBAK
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=31&t=24242
Strona 15 z 20

Autor:  tuzmen [ 2023-05-27 23:33:07 ]
Tytuł:  Re: KTM 690 SM aka DZIOBAK

Ready To Remont
[ img ]

Autor:  sfazowany [ 2023-05-28 00:43:30 ]
Tytuł:  Re: KTM 690 SM aka DZIOBAK

Jak sytuacja? Sprawdź czy coś nie padło po ostatniej niedzieli?

Autor:  tuzmen [ 2023-05-28 08:17:29 ]
Tytuł:  Re: KTM 690 SM aka DZIOBAK

Jako ze w oleju znalazlem drugi waleczek z lozyska igielkowego musze zajzec do skrzyni. Bylo tez troche metalu pewnie z koszyczka

Tuzmen 1050

Autor:  sfazowany [ 2023-05-28 15:25:41 ]
Tytuł:  Re: KTM 690 SM aka DZIOBAK

Trzymam kciuki za znalezienie wszystkich tych metalowych zanieczyszczeń!

Autor:  delta [ 2023-05-29 08:19:12 ]
Tytuł:  Re: KTM 690 SM aka DZIOBAK

Oo KTM w swoim naturalnym środowisku :mrgreen: Wersja RR - remont ready!

Tam wałeczek dupeczek :P , Tuzmen po cichu tam big bore-a na 732 szykuje, bo mu mocy brakło :wink:

Autor:  tuzmen [ 2023-05-29 08:27:20 ]
Tytuł:  Re: KTM 690 SM aka DZIOBAK

Coś w tym jest, silnik wypadł bardzo szybko
Byłbym totalnie w niebie gdyby jeszcze skrzynia była na kasecie i można było by ją wyjąć bez rozbierania całego slinika, jak np w kawasaki er6

Autor:  tuzmen [ 2023-07-11 11:17:19 ]
Tytuł:  Re: KTM 690 SM aka DZIOBAK

Dziobak żyje

[quote]https://youtu.be/n0c1rejYn5o[/quote]

https://youtu.be/n0c1rejYn5o

[quote]https://youtu.be/mMi64GC1Oog[/quote]

https://youtu.be/mMi64GC1Oog

Autor:  rhazz [ 2023-07-11 11:30:57 ]
Tytuł:  Re: KTM 690 SM aka DZIOBAK

Fajne ujęcia ale mam pytanie - czysto z ciekawości :)
Po co jeździsz z palcem na sprzęgle cały czas? Bo do zmiany biegów i tak zakładasz 2 palce na klamkę, ani razu nie widać wciśnięcia sprzęgła jednym palcem - za każdym razem wpada tam środkowy do kompletu :)
Przyzwyczajenie? Czy ma to jakąś funkcję? Pytam - bo ja trzymam palec na hamulcu, ale ze sprzęgłem zawsze nas uczono i na wszelkich szkoleniach mówią, że po użyciu sprzęgła - palce wracają na manetę

Off top - ale mnie strasznie zaciekawiło ;)

Autor:  tuzmen [ 2023-07-11 12:01:15 ]
Tytuł:  Re: KTM 690 SM aka DZIOBAK

rhazz
To z wygody, taki chwyt mam i na prawej i na lewej podczas jazdy, palec wskazujący na klamce. Ręka mi wtedy mniej się męczy.
Jednak do nacisku czasem dokładam drugi palec.
Domyślam się skąd się to wzięło, zazwyczaj na dziobaku operuję jednym palcem, a na tigerze klamki trzeba już dwoma bo ciężko, a że często zmieniam maszyny to mi się samo miesza.
Taki sam temat z gazem, gdzie czasem na Tigerze za mocno odkręcam bo na dziobaku można do oporu bez konsekwencji

Autor:  delta [ 2023-07-11 12:09:22 ]
Tytuł:  Re: KTM 690 SM aka DZIOBAK

tuzmen napisał(a):
Dziobak żyje


Bo mechanik porządny, fabrykę poprawił to i motor pożyje :mrgreen:
A i jakie czasy kręci na torze, progres z kóła na kółko! :D

Autor:  tuzmen [ 2023-07-11 12:09:40 ]
Tytuł:  Re: KTM 690 SM aka DZIOBAK

A tu quizzz, kto zgadnie co tu się stanęło?

[ img ]

[ img ]

Autor:  tomo80 [ 2023-07-11 12:27:32 ]
Tytuł:  Re: KTM 690 SM aka DZIOBAK

Było jeżdżone po płycie indukcyjnej?:)

Autor:  tuzmen [ 2023-07-11 12:35:13 ]
Tytuł:  Re: KTM 690 SM aka DZIOBAK

tomo80
:lol:

Autor:  sfazowany [ 2023-07-11 14:10:02 ]
Tytuł:  Re: KTM 690 SM aka DZIOBAK

Hahaha dokładnie :D

Na szkoleniach off uczą dwa palce zawsze na obu klamkach. Półsprzęgło to podstawa w tech uczonym terenie, chodzi też o to żeby powstrzymać odruch łapania kiery pełną garścią, ma być tylko lekko ręka na kierze a ciężar balansować na podnóżkach. Jak już człowiek przestaje kurczowo trzymać się kierownicy to nagle jazda w offie zaczyna dawać frajdę i nie jest to już walka o życie. Ofkors mowa o wolnej jeździe żeby przejechać, jak zaczyna się podrzucanie koła, skakanie itp to też zaczyna się inna praca rąk na kierownicy. Temat rzeka.

Na asfalcie też trzymam dwa palce na klamkach, krótszy czas reakcji, lepsza wentylacja rękawicy, większa precyzja dawkowania gazu, rownież delikatniejsze trzymanie kierownicy - lepszy feeling motocykla.

Autor:  rhazz [ 2023-07-11 19:45:51 ]
Tytuł:  Re: KTM 690 SM aka DZIOBAK

sfazowany napisał(a):
Na asfalcie też trzymam dwa palce na klamkach, krótszy czas reakcji, lepsza wentylacja rękawicy, większa precyzja dawkowania gazu, rownież delikatniejsze trzymanie kierownicy - lepszy feeling motocykla.

No to widzisz - ja mam zupełnie odwrotnie. Mam jeden palec na hamulcu i faktycznie używam go cały czas - łącznie z hamowaniem w zakręcie jak trzeba. Ale co do sprzęgła pamiętam jak dziś te słowa "zmieniłeś- zamknij rękę" :)

Strona 15 z 20 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/