Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Czy teraz kupować ?
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=4&t=2285
Strona 1 z 2

Autor:  Luterq [ 2009-04-30 17:15:21 ]
Tytuł:  Czy teraz kupować ?

Witam.
Przeglądam allegro w poszukiwaniu kota z lat 1999- i więcej oraz na bieżąco śledzę wpisy w tym wątku dotyczące nowych ofert. Sytuacja zaczyna być zabawna bo thundercaty mając opinię "do ogarnięcia" są rozchwytywane na pierwsze moto przebijając ceną CBR, R6 itp. Tu mam pytanie do ludzi handlujących motocyklami, czy jest szansa na spadki cen jesienią ? do normalnego poziomu gdzie 10-latek kosztuje 8000 a nie tak jak teraz 12 latek 10000 :lol:

Bardzo chcę kupić moto, ale świadomość że po zakupie będę się czuł okradziony a po tym jak ta bańka cenowa pęknie zostanę z motocyklem wartym połowę tego co musiałem za niego zapłacić i jego remonty jakoś mi tą chęć zmniejsza...

kupować czy czekać do jesieni ?

a teraz pytanie z innej beczki, czy są tu osoby mające wzrost > 195 i jak im się jeździ ?

Pozdrawiam

Autor:  thundercat_98 [ 2009-04-30 17:51:01 ]
Tytuł: 

to nie nowość...ceny motocykli w sezonie zawsze były wyższe niż zimą. a ja uważam żę lepiej dać 10000 za 12 letni motocykl ale pewny niż dać mniej i potem sztrykować.

Autor:  Tony [ 2009-04-30 18:06:43 ]
Tytuł: 

Dokładasz 3 tysiące i masz honde CBR F4

Autor:  thundercat_98 [ 2009-04-30 18:27:16 ]
Tytuł: 

jak dołożysz 3 tysiące to uzbieraj jeszcze dodatkowe 3 i za 16 klocków masz paru letnią R6...tak licytować można bez końca aż dojdziemy do salonowej Hajki:P dlatego kupuj na to na co Cię stać

Autor:  Luterq [ 2009-04-30 19:29:43 ]
Tytuł: 

thundercat_98 napisał(a):
to nie nowość...ceny motocykli w sezonie zawsze były wyższe niż zimą. a ja uważam żę lepiej dać 10000 za 12 letni motocykl ale pewny niż dać mniej i potem sztrykować.


no to wiadomo, że jesienią taniej. Ale chodzi też o to, że jedne motocykle mają normalne ceny a te popularne dużo droższe niż same są warte (ci co szukali africa twin też coś o tym wiedzą ;) )

10 a tym bardziej 12 letni moto nigdy nie jest pewien i rzadko jest dobrze zadbany. Taka prawda, że jak ktoś ma 10 letni moto, to do serwisu na przeglądy już nie jeździ chyba, że coś popsuje, są i tacy co nawet łańcucha nie smarują aż się wyciągnie na tyle, że trzeba napinać to wtedy psikną sprayem po wierzchu raz na rok, takie polskie realia.

inna sprawa, że z lektury forum wyczytałem, że 12 letnie thundercaty dzielą się na te co dopiero co miały robioną dwójkę i na te co zaraz ją będą miały robioną, kot ma 105 KM a to oznacza wysilony silnik który też ma swoją żywotność, elementy gumowe i plastiki starzeją się, izolacja na przewodach elektrycznych też zaczyna się robić krucha i łamliwa... wiek ma znaczenie.

na razie czekam, aż skończy się piękna pogoda i zacznie padać tak z tydzień non stop, ciekawe czy ceny spadną :lol:

Pozdrawiam

Autor:  stoodent1 [ 2009-04-30 19:35:52 ]
Tytuł: 

Wątpię :( ceny są teraz takie i takie będą do końca sezonu, jedyne co spadnie to ceny wieprzowiny, ale to Cię nie interesuje...
Ja bym brak teraz no w przeciągu miesiąca by sie na lato z motorkiem zgrać i gdzieś sobie wyjechać jeśli praca pozwoli.
A ze starzeniem sie zgodzę tyle ze motor zadbany widać na pierwszy rzut oka :)

Autor:  Luterq [ 2009-04-30 19:44:07 ]
Tytuł: 

Tony napisał(a):
Dokładasz 3 tysiące i masz honde CBR F4



w parametrze 10-11 tyś zł rok 2000-2003 masz
14 CBR f3,f4
4 thundercaty
8 R6
i inne

czemu tylko 4 thundercaty ? bo 13 innych jest droższa niż te R6, cbr f4 a na dodatek ostatnie roczniki thundercata są droższe od pierwszych cbr f4i
:?

Autor:  Luterq [ 2009-04-30 19:53:11 ]
Tytuł: 

stoodent1 napisał(a):
A ze starzeniem sie zgodzę tyle ze motor zadbany widać na pierwszy rzut oka :)


tak samo jak samochód, otwierasz maskę na giełdzie i możesz się przejrzeć w pokrywie głowicy a lakier lśni jak lustro, za to silnik pali więcej oleju niż paliwa i nie odpala w deszczowe dni a zamiast świateł włączają się wycieraczki.

jak ktoś mi pokaże bezwypadkowy moto z 1998 za 10000 zł z przeglądami w serwisie, rachunkami za naprawy, po wymianie opon, napędu, łożysk i bez problemów z II to go biorę :lol:

Autor:  stoodent1 [ 2009-04-30 20:12:16 ]
Tytuł: 

Oki oki no pewnie że tak może byc jak piszesz... Ale chyba mechaniora bierzesz ze sobą?
Po za tym widzę że jesteś wymagający w sumie każdy jest, a niestety na naszym rynku jest jak jest i jeśli nie masz oczu w d... i szczęścia to różnie może być.
zastanów się zbilansuj zyski i straty i podejmuj decyzję

Autor:  skocz_ek [ 2009-04-30 22:12:47 ]
Tytuł: 

Wszystkie ceny motocykli są teraz wyższe niż zimą teraz jest sezon zakupów to tak samo jak z namiotami, rowerami, grillami itp. Możesz poczekać do późnej jesieni i zapłacić o 2-3 tyś mniej, ale sprzęt spędzi całą zimę w garażu :cry: a ty będziesz czekał na pierwsze promienie słońca dla 5 km przejażdżki. :lol:

Albo możesz teraz zapłacić 2-3 tyś więcej i późną jesienią usiąść przed kominkiem (lub kuchenką gazową) i stwierdzić, że polatałem jak się patrzy przez 6 miesięcy, warto było. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

To tylko lub aż 3 tyś ale odrobina szczęścia więcej w życiu.

Autor:  Luterq [ 2009-04-30 22:28:48 ]
Tytuł: 

skocz_ek napisał(a):
Wszystkie ceny motocykli są teraz wyższe niż zimą teraz jest sezon zakupów to tak samo jak z namiotami, rowerami, grillami itp. Możesz poczekać do późnej jesieni i zapłacić o 2-3 tyś mniej, ale sprzęt spędzi całą zimę w garażu :cry: a ty będziesz czekał na pierwsze promienie słońca dla 5 km przejażdżki. :lol:

Albo możesz teraz zapłacić 2-3 tyś więcej i późną jesienią usiąść przed kominkiem (lub kuchenką gazową) i stwierdzić, że polatałem jak się patrzy przez 6 miesięcy, warto było. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

To tylko lub aż 3 tyś ale odrobina szczęścia więcej w życiu.


dlatego cały czas rozglądam się za jakimś dobrym moto z przyziemną ceną, ale coraz trudniej o dobre roczniki w dobrym stanie. Szczególnie w stolicy tak aby można było podjechać do serwisu i sprawdzić geometrię.

Autor:  Tomek88 [ 2009-04-30 22:30:24 ]
Tytuł: 

pamietaj ze motor motorowi nie jest rowny i szczeble cenowe byly sa i beda ze za jeden motor starszy trzeba bedzie wiecej zaplacic niz za nowszy ktory jest w gorszym stanie... poza tym jak masz wysokie wymagania to sobie kup nowy na kredyt :) poza tym zawsze trzeba liczyc sie z tym ze jak kupisz moto to bedziesz musial uwazac zeby CI go ktos nie porysowal lub zwalil z podnozki zeby sie nie przewrocil a w najgorszym wypadku szlif ... czasem kupic o rok czy dwa lata starszy w przyzwoitej cenie ;] sam chcialem kupic powyzej 2000 roku obiecywalem sobie ze ponizej tego nie kupie a tu masz 98 trafil sie i jestem cholernie zadowolony :)

Autor:  Luterq [ 2009-04-30 22:51:12 ]
Tytuł: 

Tomek88 napisał(a):
pamietaj ze motor motorowi nie jest rowny i szczeble cenowe byly sa i beda ze za jeden motor starszy trzeba bedzie wiecej zaplacic niz za nowszy ktory jest w gorszym stanie... poza tym jak masz wysokie wymagania to sobie kup nowy na kredyt :) poza tym zawsze trzeba liczyc sie z tym ze jak kupisz moto to bedziesz musial uwazac zeby CI go ktos nie porysowal lub zwalil z podnozki zeby sie nie przewrocil a w najgorszym wypadku szlif ... czasem kupic o rok czy dwa lata starszy w przyzwoitej cenie ;] sam chcialem kupic powyzej 2000 roku obiecywalem sobie ze ponizej tego nie kupie a tu masz 98 trafil sie i jestem cholernie zadowolony :)


nie sprzedajesz przypadkiem ? :lol:

takie malowanie było tylko w 98 ?

Pozdrawiam

Autor:  Tomek88 [ 2009-04-30 23:36:40 ]
Tytuł: 

Luterq tu masz co na temat malowania thundercatów

http://www.thundercat.nl/content/view/28/29/

i zobacz sobie ze w 98 roku takie malowanie wychodzilo :P
a mojego nie sprzedaje i na razie sprzedawac go nie bede :)

Autor:  Tony [ 2009-05-01 00:12:02 ]
Tytuł: 

A mam takie pytanie czy te robione od 2003 (tylko w USA) czymś się różnią? Jak z częściami do nich?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/