Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
Po oględzinach... https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=4&t=2518 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Jarosław [ 2009-05-30 21:45:35 ] |
Tytuł: | Po oględzinach... |
jak w temacie, zastanowiło mnie jedno: motorek mało jeżdżony. Właściciel wyprowadził moto, uruchomił, motor pochodził na ssaniu później gość wyłączył ssanie oznajmiając że już sie nagrzał, lekkie podkręcenie manetki i obroty 5k i jak spadały to gasł... tak ze 3 razy później już było ok nawet sam wsiadłem i pojeździłem.Kolega z którym byłem stwierdził że nierówno chodzi silnik ja nie zauważyłem. I teraz moje pytanie przy okazji co powinien zawierać po zakupowy serwis ? Na pewno olej filtr i teraz czy te gaśnięcie mogło być spowodowane koniecznością zmiany świec regulacji zaworów i czego jeszcze? Pozdrawiam |
Autor: | sony [ 2009-05-30 21:57:52 ] |
Tytuł: | |
moim zdanie skromnym to był po prostu zimny...ile chodził na ssaniu? jeśli ze 2- 3 min to za mało....jak po tym czasie wyłączyłeś ssanie to miał prawo zgasnąć...mój też tak ma ...ja zaczynam jazdę po ok 3 min..i to ze ssanie po paru km wyłączam i jest git... |
Autor: | Tomek88 [ 2009-05-30 22:11:31 ] |
Tytuł: | |
u mnie jak zlapie wyzsze obroty po parunastu sekundach to wtedy jest gotowy do jazdy i nic mi nie muli czy tez gasnie :) |
Autor: | IT [ 2009-05-30 22:16:37 ] |
Tytuł: | |
Moze gazniki do regulacji. Moj, podomnie jak u Tomka88 nie musi dlugo na ssaniu chodzic, zeby nie gasl. |
Autor: | Radekx [ 2009-05-30 22:20:08 ] |
Tytuł: | |
Jarosław Co do gaśnięcie to lepiej przyjrzyj się temu. Najlepiej z osobą ,która się zna troszkę na gaźnikowcach. Jeśli chodzi o sprawy serwisowe to. Olej na pierwszym miejscu. Bardzo ważna sprawa to sprawdzenie luzów zaworów przy 42 tys km. Świece można wymienić ale nie koniecznie. Lepiej najpierw ją wykręć i sprawdzić według serwisówki, bo mogą być dobre. Serwisówka gdzieś była w wersji elektronicznej na forum. Warto wymienić płyny ,chłodniczy i hamulcowy ale jak widać ,że są świeże to od biedy można sezon polatać. Sprawdzić klocki hamulcowe, naciąg i stan napędu oraz opony. |
Autor: | miki [ 2009-05-31 05:54:46 ] |
Tytuł: | |
a może zwykła proza: jako, że gaźniki maja skłonności do "samoregulacji"-może po prostu wystarczy lekko podkręcić obroty biegu jałowego :?: |
Autor: | Jarosław [ 2009-05-31 17:41:57 ] |
Tytuł: | |
Mam okazje kupić tego Thundercata z 2004 roku za 10 tysięcy zarejestrowanego, ubezpieczonego... tylko mały zonk ewidentnie miał dwa niewielkie szlify i na prawo i na lewo; plastiki porysowane, nawet dekiel z lewej porysowany i pęknięty prawy plastik pod prawą manetką. Sprzęt w ciągłej sporadycznej eksploatacji tylko nie do końca zadbany. Kolega mówił że po prostu nie chce go robić żeby było widać jaki przyjechał. Jak myślicie opłaca się? Pozdro |
Autor: | Jarosław [ 2009-05-31 17:45:53 ] |
Tytuł: | |
Dodam tylko że jeździ prosto, bo sam próbowałem puszczałem kierownice itp |
Autor: | Radekx [ 2009-05-31 19:56:41 ] |
Tytuł: | |
Zapodaj jakieś fotki dobrej jakości to coś pomożemy bo tak trudno cokolwiek powiedzieć. |
Autor: | miki [ 2009-05-31 22:00:31 ] |
Tytuł: | |
Jarosław napisał(a): jeździ prosto, bo sam próbowałem puszczałem kierownice
zdziwiłbys sie po jakich dzwonach motocykle jada prosto po puszczeniu kierownicy... |
Autor: | scarface26 [ 2009-05-31 22:41:59 ] |
Tytuł: | |
miki napisał(a): Jarosław napisał(a): jeździ prosto, bo sam próbowałem puszczałem kierownice zdziwiłbys sie po jakich dzwonach motocykle jada prosto po puszczeniu kierownicy... podpisuje się pod tym, sam się naciąłem kiedyś na takie coś, pare drobiazgów wzbudziło moje podejżenie ale w sumie przejechałem się, puszczałem kierownice i nic, hamowałem i nic itp itd a nie zwróciłem uwagi, że koło jest ustawione krzywo na naciągu łańcucha, błotnik był zdjęty a po wahaczu nie dało się tego na peirwszy rzut oka poznać. Po ustawieniu obu kresek napięcia na równo motocykl cały czas kładł się na lewo i niemiłosiernie darł opony. To jest jeden przykład, a takich różnych "patentów" osób próbujących za wszelką cenę sprzedać motocykl jest więcej. Dlatego należy pamiętać DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH, nie lekceważcie rzadnych usterek czy niepokojących objawów. |
Autor: | Jarosław [ 2009-06-01 17:58:38 ] |
Tytuł: | |
http://img269.imageshack.us/gal.php?g=moto2p.jpg Troche mi nie wyszły zdjęcia, ale strasznie lało i nie wychodziliśmy na dwór, właściwie to nie widać na tych zdjęciach nic oprócz przytartego tłumika, braku szyby ,pod prawą manetką brakuje plastiku i tego czarnego plastiku osłaniającego, nie wiem jak sie nazywa ta cześć, którą zamówił i ma mi dołożyć, równiesz szybe tylk że jakąś nie bieską. Moje dodatkowe pytanie dam rade sam przykręcić szybe i co jest mi potrzebne, śruby czy co? No i czeka mnie zakup crash padów do thundercata, jakie polecacie? |
Autor: | Jarosław [ 2009-06-01 18:15:52 ] |
Tytuł: | |
Szukam instrukcji znajdzie sie coś bo na forum znaleźć nie moge :( Oczywiście mówie o instrukcji w naszym ojczystym języku |
Autor: | Ryny [ 2009-06-01 19:23:40 ] |
Tytuł: | |
Jaroslaw juz 2 raz piszesz post po poscie. Uzywaj opcji "edytuj" |
Autor: | delta [ 2009-06-02 07:56:25 ] |
Tytuł: | |
Jarosław napisał(a): Moje dodatkowe pytanie dam rade sam przykręcić szybe i co jest mi potrzebne, śruby czy co?
No i czeka mnie zakup crash padów do thundercata, jakie polecacie? No śruby, przeca że nie klej :wink: O crash-ach było w innym dziale użyj opcji "szukaj" I posłuchaj kolegi Ryny |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |