Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Yamaha Thundercat 600 1997r.
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=42&t=14596
Strona 2 z 2

Autor:  ecik [ 2014-01-23 19:59:34 ]
Tytuł:  Re: Yamaha Thundercat 600 1997r.

no to nie wiem.. Mi dokładnie tak samo jak Tobie świeciły, chodzi o szybkość migania.

Autor:  mores [ 2014-01-23 22:13:39 ]
Tytuł:  Re: Yamaha Thundercat 600 1997r.

no ledy bez zamontowanego przerywacza już tak niestety maja...myślę, że może nawet mieszczą się w normie mrugnięć na minutę.

Autor:  Maciek94 [ 2014-01-24 01:28:42 ]
Tytuł:  Re: Yamaha Thundercat 600 1997r.

tak czy tak... wątpie, aby ktoś się doczepił do częstotliwości mrugnięć kierunkowskazów :D

Autor:  mores [ 2014-01-24 13:36:09 ]
Tytuł:  Re: Yamaha Thundercat 600 1997r.

sądzę, iż raczej się nie doczepi... :)

Autor:  Maciek94 [ 2014-02-16 17:44:27 ]
Tytuł:  Re: Yamaha Thundercat 600 1997r.

Thundercat został prawie przygotowany do sezonu :P
Wczoraj wymieniłem uszczelke miski olejowej, wlałem nowy olej, wymieniłem filtr powietrza oraz oleju :)
Jutro jeszcze wymienie świece i oddam pewnie w tygodniu na regulacje gaźników :P

dodatkowo, kolega dorobił mi db killera... nie wygląda szałowo ale spełnia swoje zadanie :P
http://www.youtube.com/watch?v=uql2A64u-t0


Edit: dzisiaj odnowilem kolektory z racji ze były trochę podziwiał, a lakier i tak musiałem kupić do db killera :P

Załączniki:
DSC_0045.JPG [1.13 MiB]
Pobrane 342 razy

Autor:  cezary1808 [ 2014-02-21 14:46:55 ]
Tytuł:  Re: Yamaha Thundercat 600 1997r.

dzięki, wrzucę fotki po weekendzie jak moje nowe ledy wygladają :)
szybkie miganie to ewidentnie wina przerywacza :) albo wymień przerywacz na taki do ledów albo wstaw równolegle w obwód po jakimś oporniku - żarówki od normalnych kierunków też dają radę - pod siedzeniem :D

Autor:  Maciek94 [ 2014-03-08 20:46:40 ]
Tytuł:  Re: Yamaha Thundercat 600 1997r.

Thundercat został przygotowany całkowicie do sezonu.
Przeszedł serwis oraz synchronizację gaźników, wymieniłem w nim:
- olej Motul 5100
- filtr oleju i powietrza Hilfofiltro
- świece NGK
- uszczelke miski olejowej
- opona przód Bridgestone BT 016 PRO
- opona tył Metzeler Roadtec Z6 (założyłem 170/60... zobaczymy jak to będzie...),
ponadto na wahacz nakleiłem naklejki YAMAHA, oraz z akcesoriów to myśląc o wycieczkach dorobiłem stelaż pod kufer centralny oraz zakupiłem kuferek 50L...

a tak dzisiaj żegnałem starą gume :D

[ img ]

[ img ]

jak od cyrkla :D
[ img ]


i jeszcze filmik :D
http://www.youtube.com/watch?v=lDNjvVFatu4
http://www.youtube.com/watch?v=u8YvK_38VXs

Autor:  Maciek94 [ 2014-03-19 18:22:08 ]
Tytuł:  Re: Yamaha Thundercat 600 1997r.

Fota z kufrem
[ img ]

na początku myślałem, że będzie to strasznie duża "paka" lecz teraz myślę, że gdybym kupował drugi raz to zastanawiałbym się nad 60l :D
do kufra wchodzą 2 kaski, wiadomo rękawice kominiarki itp, ocieplacze na kolana i myślę, że bez problemu weszła by jeszcze jakaś bluza na to wszystko...

kufer dość mocno i twardo siedzi na stelażu, nie ma drgań dzięki zastosowaniu wsporników :)
ogólnie, jestem z kufra jak i ze stelaża zadowolony :)

Autor:  barniniuj [ 2014-03-23 13:40:55 ]
Tytuł:  Re: Yamaha Thundercat 600 1997r.

Każdy motor ma problem z ledami. Chodzi o opór także jak tam kolega pisał po jakimś oporniku by dać i powinno być git ;)

Autor:  Wojt@s [ 2014-03-23 20:50:40 ]
Tytuł:  Re: Yamaha Thundercat 600 1997r.

barniniuj napisał(a):
Każdy motor ma problem z ledami. Chodzi o opór także jak tam kolega pisał po jakimś oporniku by dać i powinno być git ;)


Po to stosuje się Ledowe oświetlenie by był mniejszy bilans poboru prądu, polecam zakup przerywacza dedykowane do kierunkowskazów Ledowych.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/