Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
Yamaha Thundercat 600 1997r. https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=42&t=14596 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | ecik [ 2014-01-23 19:59:34 ] |
Tytuł: | Re: Yamaha Thundercat 600 1997r. |
no to nie wiem.. Mi dokładnie tak samo jak Tobie świeciły, chodzi o szybkość migania. |
Autor: | mores [ 2014-01-23 22:13:39 ] |
Tytuł: | Re: Yamaha Thundercat 600 1997r. |
no ledy bez zamontowanego przerywacza już tak niestety maja...myślę, że może nawet mieszczą się w normie mrugnięć na minutę. |
Autor: | Maciek94 [ 2014-01-24 01:28:42 ] |
Tytuł: | Re: Yamaha Thundercat 600 1997r. |
tak czy tak... wątpie, aby ktoś się doczepił do częstotliwości mrugnięć kierunkowskazów :D |
Autor: | mores [ 2014-01-24 13:36:09 ] |
Tytuł: | Re: Yamaha Thundercat 600 1997r. |
sądzę, iż raczej się nie doczepi... :) |
Autor: | Maciek94 [ 2014-02-16 17:44:27 ] | ||
Tytuł: | Re: Yamaha Thundercat 600 1997r. | ||
Thundercat został prawie przygotowany do sezonu :P Wczoraj wymieniłem uszczelke miski olejowej, wlałem nowy olej, wymieniłem filtr powietrza oraz oleju :) Jutro jeszcze wymienie świece i oddam pewnie w tygodniu na regulacje gaźników :P dodatkowo, kolega dorobił mi db killera... nie wygląda szałowo ale spełnia swoje zadanie :P http://www.youtube.com/watch?v=uql2A64u-t0 Edit: dzisiaj odnowilem kolektory z racji ze były trochę podziwiał, a lakier i tak musiałem kupić do db killera :P
|
Autor: | cezary1808 [ 2014-02-21 14:46:55 ] |
Tytuł: | Re: Yamaha Thundercat 600 1997r. |
dzięki, wrzucę fotki po weekendzie jak moje nowe ledy wygladają :) szybkie miganie to ewidentnie wina przerywacza :) albo wymień przerywacz na taki do ledów albo wstaw równolegle w obwód po jakimś oporniku - żarówki od normalnych kierunków też dają radę - pod siedzeniem :D |
Autor: | Maciek94 [ 2014-03-08 20:46:40 ] |
Tytuł: | Re: Yamaha Thundercat 600 1997r. |
Thundercat został przygotowany całkowicie do sezonu. Przeszedł serwis oraz synchronizację gaźników, wymieniłem w nim: - olej Motul 5100 - filtr oleju i powietrza Hilfofiltro - świece NGK - uszczelke miski olejowej - opona przód Bridgestone BT 016 PRO - opona tył Metzeler Roadtec Z6 (założyłem 170/60... zobaczymy jak to będzie...), ponadto na wahacz nakleiłem naklejki YAMAHA, oraz z akcesoriów to myśląc o wycieczkach dorobiłem stelaż pod kufer centralny oraz zakupiłem kuferek 50L... a tak dzisiaj żegnałem starą gume :D [ img ] [ img ] jak od cyrkla :D [ img ] i jeszcze filmik :D http://www.youtube.com/watch?v=lDNjvVFatu4 http://www.youtube.com/watch?v=u8YvK_38VXs |
Autor: | Maciek94 [ 2014-03-19 18:22:08 ] |
Tytuł: | Re: Yamaha Thundercat 600 1997r. |
Fota z kufrem [ img ] na początku myślałem, że będzie to strasznie duża "paka" lecz teraz myślę, że gdybym kupował drugi raz to zastanawiałbym się nad 60l :D do kufra wchodzą 2 kaski, wiadomo rękawice kominiarki itp, ocieplacze na kolana i myślę, że bez problemu weszła by jeszcze jakaś bluza na to wszystko... kufer dość mocno i twardo siedzi na stelażu, nie ma drgań dzięki zastosowaniu wsporników :) ogólnie, jestem z kufra jak i ze stelaża zadowolony :) |
Autor: | barniniuj [ 2014-03-23 13:40:55 ] |
Tytuł: | Re: Yamaha Thundercat 600 1997r. |
Każdy motor ma problem z ledami. Chodzi o opór także jak tam kolega pisał po jakimś oporniku by dać i powinno być git ;) |
Autor: | Wojt@s [ 2014-03-23 20:50:40 ] |
Tytuł: | Re: Yamaha Thundercat 600 1997r. |
barniniuj napisał(a): Każdy motor ma problem z ledami. Chodzi o opór także jak tam kolega pisał po jakimś oporniku by dać i powinno być git ;) Po to stosuje się Ledowe oświetlenie by był mniejszy bilans poboru prądu, polecam zakup przerywacza dedykowane do kierunkowskazów Ledowych. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |