Dołączył(a): 2011-10-07 22:52:01 Posty: 205 Lokalizacja: Żywiec/Kraków
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 694 667 723
Obecne moto: YZF600R
|
Motocykl z 99r. sprowadzony z kraju herbaty, whiskey oraz panów w melonikach w iście, jedwabiście zajebistym malowaniu. Zrywny, powabny i pomimo, iż jest japońską pralką i tak go kocham ;) Chciałbym zaznaczyć, że jestem fanem japońskiej motoryzacji bo na codzień poruszam się nissanem ;P
ale miało być o motocyklu, więc: Kot, sprawuje się znakomicie moim zdaniem idealny motocykl dla osobnika mojej postury. Zrywny, łatwo wchodzi w zakręty, choć troszkę w nich myszkuje, ale to przez poprzedniego właściciela, który założył za dużą oponę (180/55). Pali na dotyk (głównie dzięki świecą NGK) oraz brzmi znakomicie. Czasem się o niego boje bo ma już swoje 72kkm przebiegu, ale nie okazuje tego zbyt mocno. Troszkę pocyka (chyba na zaworach) ale za to jak się nagrzeje to igła ;)
Stan motocykla po zakupie: lekko pordzewiały, zaniedbany, i zeszpecony przez poprzedniego właściciela. Cieknąca laga, łańcuch na wykończeniu (Pan mechanik się przeżegnał jak zobaczył stan napędu) oraz bardzo głośny i niezwykle brzydko grający wydech. Delikatnie przerysowany dekiel po lewej stronie, i hmm po prostu ze starości plastiki w niektórych miejscach już nie wytrzymały i ułamały sie.
Co zostało zrobione(większość przy około 72kkm):
- wymiana oleju i uszczelniaczy w lagach - wymiana świec na irydowe NGK - wymiana filtra powietrza na filtr K&N - wymiana filtra oleju na K&N oraz oleju na 10w50 racing LM - odrestaurowanie wahacza - montaż wyświetlacza zmiany biegów (do poprawy troszkę zj*bałem czujnik ;) - wymiana wydechu na oryginalny (cichszy) - wymiana płynu hamulcowego - przegląd i smarowanie - wymiana łożyska tylnego koła - wymiana kompletnego napędu na wzmocniony (złoty) DID, zębatki JT - jak coś sobie więcej przypomnę to dam znać ;P
Co zostało do zrobienia: - czyszczenie zacisków - zakup i montaż stalowego oplotu - montaż stelaża renntec (już jest wypiaskowany i pomalowany proszkowo) - produkcja i montaż crashpadów - obszycie siedzenia - regulacja zaworów i gaźników - wymiana śrubek montażowych owiewek - nabicie kilometrów podczas długich przejażdżek - więcej grzechów nie pamiętam ;P
dalekosiężne plany: - wymiana licznika na PL - montaż amortyzatora z R6
i nadeszła wiekopomna chwila! Oto jeździec i jego maszyna w całej swej okazałości ;P
[ img ][ img ][ img ] [ img ][ img ][ img ] [ img ]
P.S. jak coś ktoś widzi na zdjęciach ze jest nie tak to śmiało pisać się nie obrażę :)
EDIT#1 Dnia 7 września w motocyklu zostało zrobione: -Sprawdzenie luzów zaworowych (brak potrzeby regulacji) -Czyszczenie oraz regulacja gaźników Serwis przeprowadzony w salonie Motor Beskid (dealer Yamahy)
Wydech przelotowy w trakcie produkcji ;) Poza tym przez wakacje cały motocykl przeszedł glinkowanie oraz dokładną konserwacje lakieru. Bez polerowania.na Oraz stelaż renteca został zamontowany na motocyklu.
Ostatnio edytowano 2012-09-11 01:40:10 przez pawlikgawlik, łącznie edytowano 1 raz
|
|