Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

FZ6 S2 FAZER Simfana
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=42&t=23844
Strona 3 z 3

Autor:  toooomelo [ 2020-07-01 10:30:11 ]
Tytuł:  Re: FZ6 S2 FAZER Simfana

Turystyk pełną gębą ;-)

Autor:  twardy103 [ 2020-07-01 11:52:53 ]
Tytuł:  Re: FZ6 S2 FAZER Simfana

Dokładnie, spalanie w Fazerce jest bardzo fajne.
Minimum jakie udało mi się uzyskać było po drogach Rumunii = 3,9l :D
Ale średnia prędkość była też niska.
Ostatnio w Alpach spalała około 4,5l, natomiast na autobanie w Niemczech, cały czas 150km/h, spalanie oscylowało w okolicach 5,1-5,2.
Oczywiście w każdym przypadku 3 załadowane kufry, w Alpach dodatkowo wysoka szyba turystyczna + deflektor.

Kanapa fajnie obszyta - dawałeś żel do środka czy cokolwiek?
Ja mam z dodatkowym wypełnieniem gąbką i... żałuję, że nie jest to żel :)
Po jeździe 1000km ostatnio na strzała dupka bolała.

Autor:  Keny [ 2020-07-01 17:25:57 ]
Tytuł:  Re: FZ6 S2 FAZER Simfana

Widzę, że "ostro" inwestujesz :wink:

Autor:  Simfan [ 2020-07-02 01:47:51 ]
Tytuł:  Re: FZ6 S2 FAZER Simfana

hevimental, to nie jest prawdziwe GT tylko dokupiona owiewka.
toooomelo daleko mu do turystyka ale już teraz daje radę.
twardy103 jakie 1000 km na raz???, po 200 dupa mnie boli. Kanapa bardzo mi się podoba ale komfort słaby. Poszli na łatwiznę, nie dali żadnych wkładek żelowych czy innych( fakt mówiłem że żelowe nie są konieczne ale to przecież nie ja mam się na tym znać). Natomiast mówiłem, że zależy mi na komforcie a jest mizeria. Chyba wiem co jest nie tak i po sezonie dam do poprawki. A spalanie 5l/100km to dla mnie bajka. Do tej pory jeżdżąc wkoło komina było znacznie wyższe. W Alpy też chętnie bym pojechał, na wyprawę jak dla mnie masochistyczną, może też jestem twardy??? :wink: Hm...3,9l/100km-kiedyś udało mi się zejść do takiego poziomu ale autem tdi 170PH, tylko to nie moja bajka.
sfazowany z załadowanymi kuframi, w sumie ok. 25 kg jechało się elegancko do 160, znośnie do 190 przy sporych podmuchach. Ale wczoraj byłem na przejażdżce tylko z centralnym, załadowanym ok. 3kg i powiem Ci, że powyżej 150 robiło się nieprzyjemnie. Obciążenie i gabaryty mają znaczenie w pokonywaniu oporów powietrza i zawirowań.
keny wczoraj mogłeś zobaczyć na żywca.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/