Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

mój FZ1 S GT - chwalę się
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=42&t=6349
Strona 1 z 2

Autor:  majlo [ 2011-02-24 23:43:46 ]
Tytuł:  mój FZ1 S GT - chwalę się

Czołem,

Wydech wymieniony na Yoshi TRC, Szyba Puig Racing ,założony stelaż i kufry. Czekam na klamki czarne Womet Techa i myślę głośno o złotych manetkach Rizoma. Aha, i nie wiem jak wstawić zdjęcie, bo jak wstawiam, to się ogromne ładuje. Proszę o jakieś instrukcje.

PS: Ale ta Yoshimura pięknie gra... :o

http://www.bikepics.com/pictures/2158188/

http://www.bikepics.com/pictures/2158189/

http://www.bikepics.com/pictures/2158190/

http://www.bikepics.com/pictures/2158193/

Autor:  gcc miki [ 2011-02-25 18:11:21 ]
Tytuł:  Re: mój FZ1 S GT - chwalę się

no no no... konkret sprzęcior, może nagraj filmik i pochwal sie jak gada ta joszka :D

Autor:  lukimaster [ 2011-02-25 18:26:12 ]
Tytuł:  Re: mój FZ1 S GT - chwalę się

No najbardziej podoba mi się ta Joszka :wink:
tj. Made in USA ? jakość wykonania chyba na bardzo wysokim poziomie co ?

Autor:  majlo [ 2011-02-25 18:30:36 ]
Tytuł:  Re: mój FZ1 S GT - chwalę się

lukimaster napisał(a):
No najbardziej podoba mi się ta Joszka :wink:
tj. Made in USA ? jakość wykonania chyba na bardzo wysokim poziomie co ?



Yoshimura jest USA, jeżeli chodzi o jakość to naprawdę super, nie wiem skąd podejrzenia że mogło by być inaczej. A gada przeokrutnie, aż się mury trzesą :roll: NIe, ona nie gada, ona ryczy :evil:

Jak będe następnym razem w garażu to nagram film i wrzucę.

pozdro!

Autor:  interkar [ 2011-02-25 20:23:00 ]
Tytuł:  Re: mój FZ1 S GT - chwalę się

Jest piękny :D :D , zazdroszcze tłumika, od dzisiaj sam poluje na jakiś dobry komin.

Autor:  majlo [ 2011-02-27 15:19:47 ]
Tytuł:  Re: mój FZ1 S GT - chwalę się

Dziękówa,
wczoraj nabyłem manetki i ciężarki Rizoma. Ktoś miał doczynienia z montażem? Szczególnie chodzi mi o ciężarki kierownicy. I nic już więcej nie kupuję do moto, to moje najnowsze postanowienie.

Autor:  Gwizdek [ 2011-03-01 16:40:54 ]
Tytuł:  Re: mój FZ1 S GT - chwalę się

ładnie ....
iii na bogato :-)
iiii głośno bedzie na ulicach Wawki :-)
iiiii na wszelki wypadek zawsze woź DBkiller'a

Autor:  majlo [ 2011-03-01 19:52:39 ]
Tytuł:  Re: mój FZ1 S GT - chwalę się

Gwizdek napisał(a):
iiiii na wszelki wypadek zawsze woź DBkiller'a


Już sobie zainstalowałem pod siedzeniem razem z kluczem. Pięknie się tam wpasował ;)

Autor:  interkar [ 2011-03-01 21:06:10 ]
Tytuł:  Re: mój FZ1 S GT - chwalę się

Witam,
od niedawna też jestem posiadaczem fzjedynki "s" 2007, pierwsze co mi się nie spodobało to dzwięk i tu mam pytanko. Co zrobić z tym exupem i linkami przy wymianie , czy można to poprostu zdemontować, w fz6 kupiłem scorpiona zamontowałem i koniec a tu wygląga ze może być problem. Tłumika jeszcze nie mam, szukam czegoś ładnego i pięknie grającego. Proszę o porade bo widze na fotkach zę mailo przerabiał ten temat.
Pozdrawiam
Karol Koszalin

Autor:  Żuku [ 2011-03-01 21:41:09 ]
Tytuł:  Re: mój FZ1 S GT - chwalę się

Cytuj:
Jak będe następnym razem w garażu to nagram film i wrzucę.


majlo jle razy już byłeś w garażu a? ;)

Autor:  majlo [ 2011-03-01 21:45:24 ]
Tytuł:  Re: mój FZ1 S GT - chwalę się

Żuku napisał(a):
jle razy już byłeś w garażu a?


No byłem słownie raz, montować manetki.
Rozumiem aluzję :liar:
postanawiam się poprawić przy najbliższej możliwej okazji.

Autor:  jaquzie [ 2011-03-02 19:16:11 ]
Tytuł:  Re: mój FZ1 S GT - chwalę się

interkar napisał(a):
Witam,
od niedawna też jestem posiadaczem fzjedynki "s" 2007, pierwsze co mi się nie spodobało to dzwięk i tu mam pytanko. Co zrobić z tym exupem i linkami przy wymianie , czy można to poprostu zdemontować, w fz6 kupiłem scorpiona zamontowałem i koniec a tu wygląga ze może być problem. Tłumika jeszcze nie mam, szukam czegoś ładnego i pięknie grającego. Proszę o porade bo widze na fotkach zę mailo przerabiał ten temat.
Pozdrawiam
Karol Koszalin

inter, poszukaj na forum, było już pisane.
linki poprostu odkręcasz i zdejmujesz, zostawiasz jedynie serwomotor wpięty, co by komp nie wariował.
exup wtedy oczywiście przestaje działać (dół gorszy, ale bez paniki - nie odczujesz).
majlo na bogato zamontował yoshiego - zajebisty tłumik.
ja kiedyś zainstalowałem sobie blueflame duo
wygląd: http://republika.pl/jaquzie/blue.jpg
dźwięk (oryginał - bez przelotu jeszcze kontra blueflame) http://www.youtube.com/watch?v=fgvdBT-3e4w
ale że wystąpiły mi problemy z środkiem ciężkości (ściągało), zrobiłem przelot na oryginale i jestem zadowolony (i z dźwięku, i z wyglądu [oryginał moim zdaniem wygląda najlepiej - poprostu pasuje do tego moto], no i exup został).
peace 8)

Autor:  majlo [ 2011-03-02 22:47:21 ]
Tytuł:  Re: mój FZ1 S GT - chwalę się

jaquzie napisał(a):
(dół gorszy, ale bez paniki - nie odczujesz).


Jakto dół gorszy? Z moich informacji EXUP w FZ1 odpowedzialny jest tylko i wyłącznie za redukcję db.
W FZS1000 exup montowany był na kolektorach (przed wydechem) i tam faktycznie odpowedzialny był za moc w dolnym zakresie obrotów.

Jeżeli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi - tylko wiarygodnych argumentów proszę używać 8)

Autor:  jaquzie [ 2011-03-03 00:32:00 ]
Tytuł:  Re: mój FZ1 S GT - chwalę się

po angielskawemu coprawda, ale chyba każdy kuma o co kaman 8)

Yamaha's patented Exhaust Ultimate Power Valve (EXUP) monitors engine rpm and adjusts exhaust flow for maximum performance at all rpms with no flat spots. This system also optimizes fuel economy and reduces emissions.

EXUP (EXhaust Ultimate Power valve) is a device fitted to selected Yamaha motorcycles that constantly adjusts the internal diameter of the exhaust system to suit engine revs. This ensures good low to mid-range performance for a linear power output all the way to the rev limiter. This is achieved by using an internal valve (similar to a butterfly valve) inside the exhaust at the point where the four pipes from the cylinders meet. Closing of the valve then creates a venturi effect inside the exhaust system, causing an increase in pressure on the engine side of the exhaust system. This increase in pressure results in greater exhaust velocity. A servo motor controlled by the ECU opens and shuts the valve.

The idea behind EXUP is that the valve is relatively closed when the engine is at low rpm/load conditions and open when under high load / high rpm. Keeps back preasure up when torque is being generated and opens to allow maximum HP

Autor:  Szopix [ 2011-03-03 01:17:41 ]
Tytuł:  Re: mój FZ1 S GT - chwalę się

Jak będziesz miał problem z dołem to pojedziesz na hamownię i wgrasz nowe mapy ;)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/