Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2024-10-18 15:16:00 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2024-10-18 14:19:32
Posty: 3
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Witam wszystkich
Pojawił się taki problem w mojej fazerce 2000r. Wygląda to tak że silnik trzyma niższe obrotowy, stracił moc i nie nabiera obrotów tak jak wcześniej. Do tego jeżeli dać gazu to na krótki moment zatrzymuje się na 2000 obrotów. Iskra jest ale przy zdejmowaniu fajki z 2 albo 3 cylindra na wolnych obrotach nie się nie zmienia, a jak z 1 czy 4 to od razu gaśnie. Wyczyściłem gaźniki (nie rozdziałem, tylko dysze i membrany więc ustawienia mieszanki i synchronizacji zostały te same) ale to nic nie dało. Kręciłem rozrushnikiem z odłączonymi świecami żeby zalać świece i zobaczyć czy gaźniki jednakowo przepuszczają paliwo i nie udało się, chociaż jestem pewien że czułem zapach benzyny na świece n. 3 . Sprawdzałem jeszcze hermetyczność króćców za pomocą szybkiego startu ale obroty nie rosną więc chyba hermetyczne.
Po elektryce: próbowałem stare i nowe świece, opór cewki prawidłowy, fajki też, zamiana fajek 3 i 4 cylindrów nic nie daje.

Może ktoś miał podobny problem?

Wcześniej latem zdarzało się kilka razy że po odpaleniu nie równo chodził jakby na 3 cylindry ale po nagrzaniu albo jakimś momencie to samo się naprawiało i myślałem że to wina starych świec.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-10-18 15:16:00 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2024-10-18 16:10:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4024
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
a jak odpalisz moto to kolektory równie nagrzane czy któryś z nich chłodniejszy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-10-19 08:48:11 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2024-10-18 14:19:32
Posty: 3
Płeć: Pół człowiek pół muffin
misiakw napisał(a):
a jak odpalisz moto to kolektory równie nagrzane czy któryś z nich chłodniejszy?


Kolektory od 2 i 3 są zimne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-10-19 10:55:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2538
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Zobacz na schemacie elektrycznym jak masz cewki podłączone, w którejś yamaszce na jednej cewce były cylindry 1 i 4 a na drugiej 2 i 3. Jeśli są dwie celu i zamieniając je problem przeniesie się na cylindry 1 i 4 to będziesz wiedział że to jedna z cewek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-10-19 11:31:48 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2024-10-18 14:19:32
Posty: 3
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Dobry pomysł zamienić miejscami cewki i sprawdzić. Nie zrobiłem tego jeszcze bo, chociaż w moim doświadczeniu cewki muszą być identyczne, patrzyłem w internecie na numery i się różnią jedną cyfrą.
Chyba nic nie powinno się stać jak zamienię...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org