Czarny - masa Czerwony - +12V po zapłonie Żółty - sygnał obrotomierza Zielony - sygnał prędkościomierza Brązowy - kontrolka biegu neutralnego Pomarańczowy - sygnał do programowania i ustawień, zwiera się go do masy w razie konieczności.
Programowanie: 1. Wrzucasz luz 2. Pomarańczowy do masy, póki na wyświetlaczu nie pojawi się "P" 3. Odłączasz pomarańczowy, na wyświetlaczu zacznie migać "1" 4. Mając 6 biegów, zwierasz i rozwierasz przewód do masy, aż na wyświetlaczu będzie migać "6" 5. Odłączasz i izolujesz pomarańczowy przewód.
Kalibracja: 1. Neutral 2. Odpalasz silnik 3. Włączasz 1 bieg, na wyświetlaczu powinno pojawić się "1", chyba powinno powoli migać. 4. Ruszasz, jedziesz na 2.000 obrotów póki wyświetlacz nie zacznie szybko migać, i wskazanie zmieni się na "-". 5. Nie zatrzymując się, wrzucasz neutral, póki na wyświetlaczu nie pojawi się "0" 6. Wrzucasz drugi bieg, powinna zacząć migać "2" na wyświetlaczu. Puszczasz sprzęgło i znowu jedziesz na 2.000 obrotów póki nie zacznie szybko migać i wskazanie nie zmieni się na "-". 7. Po tym na wyświetlaczu powinien zacząć kręcić się kwadracik, co oznacza, że udało się skalibrować urządzenie :).
|