Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2022-09-14 18:59:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2022-09-09 23:48:23
Posty: 6
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: FZ6NS1
sfazowany napisał(a):
W dokumentach jaką masz podaną moc? Jeśli zgodną z A2 to po odblokowaniu możesz mieć w skrajnych przypadkach problemy z odszkodowaniem z ubezpieczenia itp.


W w dokumentach jak o w dowodzie moc to 78km czyli te 57 kW czyli na kategorię A , właściwie to co do tego ubezpieczenia to ciekawa sprawa , nie wiem czy ktoś sprawdzał by, jakby co, jak była odgięta blaszka na kole przepustnicy, hmm..

Chyba najprościej będzie znaleźć model taki jak mój czyli 78km z 2008r i porównać czy przepustnice otwierają się tak samo czy poprzedni właściciel np dodatkowo nie ograniczał mocy choć w dokumentach które dostałem nie ma oficjalnie przeprowadzonego takiego zabiegu

Co do ogranicznika obrotów- mój przynajmniej na 1 biegu jak sprawdzałem kręci się na pewno do 12 tys , dalej nie sprawdzałem ale wydawało mi się że nie było by problemu dojść do 14 tys;)

Powiem jeszcze że pytałem na amerykańskim forum i tam nie mają wątpliwości co do tego że jedynie ta blaszka różni te dwie moce silnika :p ale tam wiadomo jak u nich z ogólnym ogarnięciem jest :p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-09-14 18:59:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2022-09-15 11:29:28 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3823
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Ansghar1233 napisał(a):
właściwie to co do tego ubezpieczenia to ciekawa sprawa , nie wiem czy ktoś sprawdzał by, jakby co, jak była odgięta blaszka na kole przepustnicy, hmm..

Znam osobiście gościa który na mokrym zblokował koło i wpakował się w dupę drogiej porszawce. koszt naprawy był taki że jak ubezpieczyciel zobaczył że moto zarejestrowane na A2 zabrał sprzęt do mechanika i prosił o dokumenty potwierdzające zblokowanie sprzęciwa. Akurat znajomek nie kombinował więc się wybronił, ale mogło by być zdziwko.

Ansghar1233 napisał(a):
choć w dokumentach które dostałem nie ma oficjalnie przeprowadzonego takiego zabiegu

Tutaj to zblokowanie "fabryczne" więc dokumentów nie będzie, no ale jednak jak ubezpieczyciel odkryje szansę na uniknięcie wypłaty - na pewno skorzysta. Twoja wersja fabrycznie wyszła z taką mocą, a nie była kastrowana. To oznacza że w dokumentach homologacyjnych masz wbite takie papiery. dzięki temu możesz go zblokować dalej.

Ansghar1233 napisał(a):
Chyba najprościej będzie znaleźć model taki jak mój czyli 78km z 2008r i porównać czy przepustnice otwierają się tak samo

Albo zmienić sprzęciwo na odblokowane. Niby może być problem ze sprzedażą "słabej" fz6, ale z drugiej strony jak ktoś szuka fabrycznie słabszej zeby ją zblokować na A2 to dla niego to ciekawa opcja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-09-16 22:54:46 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2022-09-09 23:48:23
Posty: 6
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: FZ6NS1
sfazowany napisał(a):
A na luzie przy jakich obrotach jest odcinka?


14 tysięcy

misiakw napisał(a):
Albo zmienić sprzęciwo na odblokowane. Niby może być problem ze sprzedażą "słabej" fz6, ale z drugiej strony jak ktoś szuka fabrycznie słabszej zeby ją zblokować na A2 to dla niego to ciekawa opcja.


Nie zrozumcie mnie źle, ogólnie motocykl sprawuje się bardzo dobrze, w tym monecie ta moc dla mnie jest wystarczająca w zupełności, przesiadka z 125 na "prawdziwy" motocykl zmienia perspektywę całkowicie ;p Bardziej chodziło mi o to czy jest gdzieś dodatkowa blokada ograniczająca jeszcze te 78 KM do mniejszej liczby, ale ostatnio trochę pojeździłem i przyspieszenia są, hmm jak by to powiedzieć... znaczne :)

Myślę że wszystko już wiem, gdybym chciał w przyszłości się pobawić w zwiększenie mocy to do wymiany moduł zapłonowy/jak by ktoś napisał dokładnie numer części był bym bardzo wdzięczy/ i do odgięcia "blaszka" przy kole przepustnicy :)

myślę że temat do zamknięcia i LWG :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-09-22 13:41:57 
Niemowlak

Dołączył(a): 2022-09-05 14:54:33
Posty: 28
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBF600-VFR800
Myślę, że póki się nie wjeździsz na nowym, sporo mocniejszym sprzęcie blaszka powinna zostać na swoim miejscu ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-09-22 14:33:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3823
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
MarcinMMz napisał(a):
póki się nie wjeździsz na nowym, sporo mocniejszym sprzęcie blaszka powinna zostać na swoim miejscu

tylko że właśnie o to chodzi żeby zwiększyć moc i móc się na nim wjeździć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-09-23 18:38:12 
Niemowlak

Dołączył(a): 2022-09-05 14:54:33
Posty: 28
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBF600-VFR800
Jakoś mi się w głowie ustawiło że kolega ze 125-tki wsiadł na Fazera stąd mój pościk :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org