Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2022-09-23 16:57:27 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2022-09-23 02:54:30
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fz6 n S2
Witam, mam okazje kupić po pieniądzach stopkę centralna do mojego moto Yamaha fz6 N S2, tylko że sprzedający pisze ze jest ona z Fazera 600, czy ona bedzie pasować do mojej wersji ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-09-23 16:57:27 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2022-09-23 18:37:51 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2020-08-26 22:13:41
Posty: 260
Lokalizacja: WOT
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Jeśli jest z Fazera 600 FZ6,to na pewno tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-09-26 09:11:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Riccardoa napisał(a):
Jeśli jest z Fazera 600 FZ6,to na pewno tak.

pod pojęciem "Fazer 600" ludzie rozumieją zarówno FZ6 jak i FZS 600 - a nie wiem czy stopki z tych modeli są kompatybilne...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-09-26 20:13:39 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2020-08-26 22:13:41
Posty: 260
Lokalizacja: WOT
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Dlatego napisałem z Fazera 600 FZ6 , bo z FZS 600 też nie wiem :thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-09-26 20:56:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Po zdjęciach może da się porównać wizualnie? Albo zapytać sprzedawcę o dokładnym model albo rocznik motocykla dawcy.

Jeździłem 1 sezon bez stopki centralnej i brakowało mi jej okrutnie, dobry pomysł żeby doposażyć.

Jak będziesz zakładał stopkę to koniecznie umyj w alkoholu albo wd40 swożnie i daj smar litowy. Żeby nie stracić nocy i palców przy zakładaniu sprężyny to polecam przynajmniej metrową, mocną lagę drewnianą albo stalową i długą linkę, np hamulcową z roweru - groszowa sprawa w serwisie rowerowym albo w sklepie technicznym. Podnosisz stopkę do pozycji złożonej i podciągasz sznurkiem czy co tam znajdziesz. Zakładasz sprężynę w "górne" ucho przy secie, zaczepiasz pętlę z linki za drugi koniec sprężyny i linkę owijasz wokół drąga i robisz dzwignię o tylną oponę. Jak dobrze dobierzesz długość linki to nie będzie się zsuwała z dźwigni. Ile ja się umordowałem zanim poznałem ten prosty trik.... Przyda się druga osoba która nasunie naciagniętą sprężynę na ucho stopki, najlepiej szczypcami z wąskimi noskami, broń Boże palcem.

Druga dobra metoda to monety między zwojami sprężyny, wyginasz ją dokładając monety aż wyciągnie się do wystarczającej długości żeby swobodnie ją załozyć na oba mocowania i wyciągasz kombinerkami monety. Tylko do tego najlepiej mieć imadło albo dwa duże klucze zatrzaskowe typu mors, bo sprężyna jest piekielnie mocna i ciężko ją wyginać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org