Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2025-02-28 17:38:19 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2024-06-06 19:26:14
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: RN19
mam sety sportowe założone idę zobaczyć czy moge je lepiej wyregulować są jakieś widełki w manualu nic nie znalazłem na ten temat


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-02-28 17:38:19 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2025-03-01 09:43:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2538
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Jeśli raz wchodzą gładko a innym razem się haczą jakby to był ostatni bieg to bym zajrzał do bębenka/kasety zmiany biegów. Myslę że jeśli dźwignia nie wróci poprawnie po zmianie do pozycji neutralnej to będzie problem z wbiciem kolejnego biegu. Możesz mieć pękniętą sprężynę powrotu wybieraka do pozycji wyjściowej.

Szarpanie łańcucha przy niskim obciążeniu do pewnego stopnia jest normalne, jeśli zaczyna być bardzo intensywne to możesz mieć zbyt luźny łańcuch, może być nierównomiernie wyciągnięty lub mogą być mocno zużyte zębatki i wtedy ogniwa nie siadają dobrze w zęby (długość ogniw przestaje pasować do rozstawu siodełek na zębatkach) i wtedy zębatka podrzuca lub nawet przykleszcza łańcuch. Może też masz jakieś ogniwa które nie są swobodne i się zacinają... Większość tych opcji to by już był stan agonalny napędu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-03-01 12:02:05 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1606
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Mi to nadal wygląda na problem ze sprzęgłem i puchnięcie sprzęgła. Ale przez internety ciężko to dokładnie sprawdzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-03-01 12:50:23 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2024-06-06 19:26:14
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: RN19
Dziekuje wszystkim za podpowiedzi. Jak zawsze mozna na was liczyć. Problem był błachy i tak jak podejrzewaliście leżał w setach. Założone sportowe sety zbyt mocno skręcone, drążek zmiany biegów nie wracał całkowicie do punku 0 przez co nie chciał się wbić kolejny bieg. Jeszcze raz dziekuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-03-01 13:38:00 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1606
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
No popacz w życiu bym się nie spodziewał. Ślepy strzał...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-03-01 15:42:38 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2538
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ale to dziwne że dało się to zbyt mocno skręcić, to powinno być na tulei pozwalającej na swobodne obracanie się dźwigni nawet jak jest wszystko dokładnie skręcone. Żeby się nie okazało że jak teraz to poluzowałeś to w czasie jazdy zgubisz śrubę i możliwość zmiany biegów...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org