Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-09-23 12:35:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-06-19 23:05:05
Posty: 60
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZR 600 3HE
no właśnie zgadza się,pozostaje albo opuścić przód trochę albo mieć kierę bardziej na zewnątrz żeby nie wadziło ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: fz6 TRACK BIKE
PostNapisane: 2013-09-23 12:35:07 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2013-09-23 12:48:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3839
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
clipony musisz mieć na "dystansach" do przodu żeby weszły. jak chcesz mieć szerzej kierę, to musisz ją (tak na moje oko) o całą długość rączek szerzej poprowadzić. tak czy inaczej to już naprawdę ostra zmiana w położenie rąk - pytanie czy gra warta świeczki w tym przypadku, jak na precyzji prowadzenia ci się to odbije. bardziej bym chyba stawiał na zwykłe mocowanie kierownicy, tylko zmianą jej na coś w stylu "cafe racer" wychodzącą bardziej do przodu. spowoduje że pozycja będzie bardziej leżąca...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-24 14:11:44 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-06-19 23:05:05
Posty: 60
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZR 600 3HE
z tymi dystansami to chodzi Ci o "podniesienie" ich tak jakby(foto) ? Bo jeśli chodzi o kierę caferacer to chyba nie bardzo to jest wygodne a na pewno będzie kuć po oczach ;) na razie to przymiarki jak się trafi jakaś wygodna kiera w oryginalne mocowanie to porównam ;)
Chciałbym trochę odchudzić moto,co można z niego wywalić ?


Załączniki:
pr6445_1_mozzetti-manubri.jpg [14.76 KiB]
Pobrane 355 razy


Ostatnio edytowano 2013-09-25 14:30:47 przez Jasiooooo, łącznie edytowano 1 raz
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-24 15:00:41 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-07-12 09:40:11
Posty: 948
Lokalizacja: wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512 386 jedensześć5
Obecne moto: nowe
jak chcesz głównie latac po radomiu to clip on nie ma sensu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-24 17:18:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3839
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Jasiooooo napisał(a):
z tymi dystansami to chodzi Ci o "podniesienie" ich tak jakby

nie, żeby wywalić je bardziej do przodu, przed lagi. ale nie wiem czy takie są...
Jasiooooo napisał(a):
Bo jeśli chodzi o kierę caferacer to chyba nie bardzo to jest wygodne

panie, w tym torowcu to o wygodę czy pozycję ci idzie?
Jasiooooo napisał(a):
a na pewno będzie kuć po oczach

czyli może jednak o wygląd?

podrzucałem moje propozycje. ja chciałem obniżyć kierę sobie, ale za dużo zachodu. nie myślałem o przerabianiu na tor, bo po co (dalej sądzę że są moto "fabrycznie" do tego lepsze i jak mi się zachce czysto na tor mieć furkę, to w tym kierunku pójdę)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-25 14:43:38 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-06-19 23:05:05
Posty: 60
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZR 600 3HE
o wygląd mi nie chodzi a o wygodę to właśnie myślałem o pozycji jak to mówisz.A z tym cafe racer to po prostu mi się nie podobają a nie chce mieć czegoś co mnie boli jak patrze ;) kwesta gustu..
Na drugim zdjęciu jeden pan z zagranicznego forum ma zmienione zawieszenia(lagi r6 w oryginalne półki,tył ohlins dedykowany do fz6 ),sety(akcesoryjne) i kierę (clip-ons),po za tym oryginał i z tego co czytam moto świetnie sobie radzi na takim zestawie,pójdę w tą stronę bardziej. Tak to prawda że moto jedynie kartingowe tory zobaczy,chyba że wiejskie drogi od czasu do czasu...
Na pierwszym zdjęciu mamy pokazany fz6 konkretnie zrobiony na tor (specyfikacja fz6 Cup),który nawiasem mówiąc na co dzień ściga się w FZ6 CUP na Antypodach,nie powiesz mi chyba że tak zrobiony moto nie nadaje się na tor i nie ma startu do SERYJNEJ szlifierki 600ccm .....


Załączniki:
FZ6 track bike.jpg [160.34 KiB]
Pobrane 375 razy
2454539223_808eb26bb7_b.jpg [266.36 KiB]
Pobrane 362 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-25 16:00:02 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3839
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Jasiooooo napisał(a):
chce mieć czegoś co mnie boli jak patrze

spoko, nie zmuszam cię. podawałem tylko propozycję. Jako były zawodnik (co prawda żeglarstwa) mam nastawienie że sprzęt sportowy ma jedynie jeden cel - być jak najlepszy, umożłiwiać zdobywanie najlepszych wyników. a to oznacza że jeśli coś pomaga osiągnąć lepsze wyniki choć jest paskudne jak Grodzka, to biorę to na pokład, bo tylko 100% możliwości się dla mnie liczy, wygląd mam w doopie.

Jasiooooo napisał(a):
chyba że tak zrobiony moto nie nadaje się na tor i nie ma startu do SERYJNEJ szlifierki 600ccm

tego nie pisałem. pytanie czy koszt kupienia seryjnej szlifiery nie będzie podobny/mniejszy niż zrobienie tegoż stfora. no i przy slifierze zawsze można wprowadzić modyfikacje żeby poprawić osiągi, a przy zmodyfikowanym moto nie jest już tak łatwo. no i w seryjnej maszynie jak coś pójdzie nie tak łątwiej dokupić seryjną część która się zepsuła. ale nie traktuj tego jako próba przekonania cię - masz moto, chcesz je zrobić. twój wybór. chwali się że ci się chce. i tego się trzymaj. ja tylko wyrażam swoje zdanie.


myślę że dalsza nasza dyskusja idzie w kierunku ustalenia wyższości świąt wielkanocnych nad świętami bożego narodzenia, więc możemy kontynuację sobie odpuścić. lepiej skupić się nad twoimi problemami - zawsze więcej głów = więcej rozwiązań


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-26 02:33:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-06-19 23:05:05
Posty: 60
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZR 600 3HE
misiakw szanuję Twoje zdanie i nie mówisz broń boże bzdur ale takie dyskusje to temat rzeka a ja mam budżet studencki ;) Zresztą lubię zrobić coś własnymi rękami,a nigdy nie miałem oryginalnego moto i tego się trzymam ;) co do odchudzania to najłatwiej ruszyć wydech bo waży dobre 5-7 kg a można dać jakiś lekki albo krótszy (puścić dołem),może zbiorniczek wyrównawczy zastąpić mniejszym no i zbiorniczek na płyn hamulcowy z tyłu wywalić i zostawić tyle tylko płynu co w wężyku? ,bez tylnego mocowania rejestracji i lampy z przodu.Więcej nie mam pojęcia co mogę bezpiecznie zdjąć z moto, a chciałbym się wagą zbliżyć do r6 ;) myślę że jak się zdejmie z moto 15-20 kg to już trochę czuć różnice
Swoją drogą mało jest akcesoriów do fz6 tuningowych,ehh...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-26 10:24:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3839
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
z zbiorniczkiem tylnego hebla bym nie ryzykował - wiesz, jak nie ruszysz, to mniejsza strata niż jak się nie zatrzymasz.

hm... walka z wagą... lampy mogą wyjść, możesz poszukać mniejszego aku o mniejszej pojemności (w sumie w torowym moto musisz jedynie silnik uruchomić, poza tym można częściej ładować takie aku - a to dość ciężki element. w wersji hardcore można by sprawdzić czy z bateryjek do modeli nie można wyciągnąć napięcia odpowiedniego do wystartowania moto - no ale to chyba już zbyt śmiała myśl). lepiej też by wyglądał rozkład masy gdyby aku był niżej niż w okolicach główki ramy - no ale nie mam pomysłu jak go tam przenieść (znów akumulatorki modelarskie w większej ilości może by starczyły, a je łątwiej było by rozłożyć na dole, ale tu też troszkę fantazjuję). rama zadupka jest chyab stalowa, gdyby ktoś ci wyspawał coś pasującego z aluminium też mogło by być lżejsze. to już strasznie mocno wykombinowane pomysły, od nich krok dalej to np. aku na zewnątrz, podpinane jedynie na czas rozruchu, ale chyba ciężko pozbyć się zbędnych elementów z tego moto, bo za wiele ich w nim nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-27 18:54:23 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-06-19 23:05:05
Posty: 60
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZR 600 3HE
właściwie tak to wygląda jak mówisz, zbyt wiele elementów jest stalowych i to one go obciążają a zdjąć z niego wiele nie ma ;/ stelaż tylny sam w sobie nie jest taki ciężki bo właśnie dziś go zakładałem.w zimę pokombinuję z dolnym krótkim wydechem,aluminiowym wahaczem z nowszego modelu i pewnie tyle o diecie moto.
ps.mam trochę beznadziejne pytanie,jest jakaś różnica w podłączeniu plusa i minusa do cewek wysokiego napięcia ? :lol: bo właśnie kładę kable na moto i nie wiem czy nic sie nie stanie jak podłącze na chybił trafił ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-30 11:28:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3839
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Jasiooooo napisał(a):
stelaż tylny sam w sobie nie jest taki ciężki

nie. ale znów przykłąd z wody - bloczki, knagi węglowei alumioniowe zamiast stalowych/plastikowych też dają po kilka gram na sprzęcie. przy łódce 250kg niby nic. ale po zmianie całego takielunku wyszło 1,5kg mniej. potem zmiana masztu na węższy kolejny kilogram mniej. i tak ujadając po pół kilo udało nam się o 8kg zejść z wagą. co prawda i tak przepisowo musieliśmy mieć te 250 kg, ale te 8 kg poszło w ołów w takich miejscach sprzętu, ze działało nam na korzyść. więc takie małe redukcje jak zadupek, wydechy, mniejsze aku itp myślę że może ci o kilka kg zmniejszyć masę - co jest już jakimś osiągnięciem. samo siedzenie (ten plastkik) też szczytem lekkości nie jest, można by pokombinować z nim... to wszystko zsumowane może dać ciekawy efekt.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-01 16:32:19 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-06-19 23:05:05
Posty: 60
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZR 600 3HE
misiakw masz rację w 100%,ziarnko do ziarnka.... ;) popracuję nad całą częścią ogonową


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org