Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-10-17 20:26:55 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-04-24 15:00:41
Posty: 458
Lokalizacja: Ruda Śląska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Blue 06
Zrobiłem. Wyszły wymiary takie, jak z linku. Musiałem tylko regulację linki gazu popuścić prawie do oporu bo inaczej od razu manetka łapała, a nawet na postoju już ciągnęła gaz. Jutro testy ;)

Sam pierścień z białego łącznika/redukcji przykleiłem na cyjanoakryl (kropelka) a potem dałem dwa malutkie wkręty i wpuściłem je dość głeboko, by nie wystawały i nie tarły o linki.

Generalnie godzinka roboty i już.

Zawaliłem sprawę, bo nie pomierzyłem ile manetka się kręciła przed robotą. Teraz mam wrażenie, że jest jakieś 80stopni do pełnego otwarcia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-17 20:26:55 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-11-12 03:53:02 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-11-09 01:05:01
Posty: 151
Płeć: Mężczyzna
Chciałem się w to pobawić, ale zonk.
Akcesoryjne końcówki kiery są na klucz imbusowy- kręcę i nic. Odkręcanie samej końcówki też niewiele daje, ktoś z was wie jak to działa? Czy może ktoś po prostu dokręcał wcześniej to na chama i zerwał gwint?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-12 14:34:34 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-10-06 00:00:19
Posty: 22
Lokalizacja: Zgierz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
W końcówkach kierownicy, dokręcanie śruby powoduje ściśnięcie w kierownicy gumowej tulejki, która się rozszerza i zamiera kierownicy od środka. Guma mogła sparcieć, albo po odkręceniu trzyma sama w sobie. Spróbuj delikatnie wyciągnąć końcówkę, tylko nic na siłę bo jak guma zostanie w środku a Ty wyjmiesz to po ptokach :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-12 15:07:16 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-11-09 01:05:01
Posty: 151
Płeć: Mężczyzna
W ogóle nie wiem czy ich nie wymienię, bo mam luz na manetce i to mnie wkurza.
Myślisz, żeby kręcić śruba lub całą końcówką i wyciągać, czy po prostu próbować wyciągnąć?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-13 16:26:21 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-10-06 00:00:19
Posty: 22
Lokalizacja: Zgierz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Odkręć śrubę na tyle na ile się da i "coś się odkręca" a później to już tylko wyciągać. Możesz psiknąć jakimś wd40 to lepiej będzie szło, tylko przed założeniem nowych końcówek (o ile masz w planach) to nie zapomnij odtłuścić :) Powiem Ci, że jak chwilę jeździłem GSem bez końcówek (w jednej zerwała mi się guma i nie miałem jak dokręcić) to było mi trochę łyso i kierownica stała się znacznie węższa ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org