Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-03-14 14:33:42 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-03-13 17:47:41
Posty: 14
Lokalizacja: Lublin / Bronx
Witam,
Problem jak w tytule. Zaczęło się pod koniec zeszłego sezonu. W maju 2008 było robione synchro gaźników i regulacja luzów zaworowych. Po pierwszych objawach (spadek obrotów przy gwałtownym dodaniu gazu) wymieniłem świece, filtr paliwa i powietrza.
Sezon 2009 powoli się zaczyna, a mi skończyły się koncepcje na wyeliminowanie problemu :(
Macie jakieś pomysły, co z tym fantem zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-03-14 14:33:42 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-14 15:13:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-12-02 00:00:03
Posty: 107
Lokalizacja: 0-61
na początek http://www.motocykl.org/thundercat/foru ... .php?t=163

kiedy to się zaczęło?? po regulacji i synchro czy z dnia na dzień bez wyraźnego powodu. może warto by było jeszcze raz przyjrzeć się gaźnikom ?? jesli zmieniłeś później filtr powietrza to i tak przydało by się synchro bo filtr powietrza zmienia się przed serwisem gaźników. krócce są si??
jak wyglądają świece?? nie ma przebić na przewodach wysokiego??
jak chcesz żeby ktoś ci pomógł to musisz troszkę więcej napisać niż to co podałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-14 15:49:44 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-12-31 21:43:53
Posty: 56
Lokalizacja: okolice Brodnicy
Miałem podobnie w cbr zapalała ładnie , jechała dobrze ale na wolnych obrotach a przy dodaniu gazu dławiła się i gasła u mnie była to wina za słabego aku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-14 20:11:10 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-03-13 17:47:41
Posty: 14
Lokalizacja: Lublin / Bronx
pootietang napisał(a):
kiedy to się zaczęło?? po regulacji i synchro czy z dnia na dzień bez wyraźnego powodu. może warto by było jeszcze raz przyjrzeć się gaźnikom ?? jesli zmieniłeś później filtr powietrza to i tak przydało by się synchro bo filtr powietrza zmienia się przed serwisem gaźników. krócce są si??
jak wyglądają świece?? nie ma przebić na przewodach wysokiego??

Zaczęło się z dnia na dzień 4 miesiące po synchro, ale przed zmianą filtra powietrza. Króćce są ok, świece nowe - wymienione zaraz po pojawieniu się problemu, a przewody zapłonowe nie mają przebić.
matoshiba napisał(a):
Miałem podobnie w cbr zapalała ładnie , jechała dobrze ale na wolnych obrotach a przy dodaniu gazu dławiła się i gasła u mnie była to wina za słabego aku.

To faktycznie może być aku, bo nie zmieniany i nie ładowany przez zimę. Jednak nie podejrzewałem go, bo pali na dotyk, bez najmniejszego oporu.
Sprawdzę ;)
Gdyby jednak nie była to wina akumulatora, to co jeszcze może wchodzić w grę? Ponowne synchro? Bo chyba nie zasyfione gaźniki - moto ma dopiero 24 tys. km przebiegu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-14 21:25:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-12-02 00:00:03
Posty: 107
Lokalizacja: 0-61
ze świecami to chodziło mi bardziej jak wyglądają po wykręceniu (kolor i czy któraś nie jest mokra) bo przeczytałem że je wymieniałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-14 21:46:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4638
Obecne moto: jamaha pw 50
maxam :arrow: http://www.motocykl.org/thundercat/forum/viewforum.php?f=14


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-15 13:58:41 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-03-13 17:47:41
Posty: 14
Lokalizacja: Lublin / Bronx
Delta81 napisał(a):
ok ok, już zrobione ;) sorki za opóźnienie :P
Co do świec, to szczerze mówiąc po wymianie nie zaglądałem do nich. Zrobię to jutro i dam znać jak wyglądają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-16 00:06:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-03-03 00:30:07
Posty: 20
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
maxam9 napisał(a):
Delta81 napisał(a):
ok ok, już zrobione ;) sorki za opóźnienie :P
Co do świec, to szczerze mówiąc po wymianie nie zaglądałem do nich. Zrobię to jutro i dam znać jak wyglądają.


maxam a jak zmieniles filtr to wsadziles suchy ? czy kupiles razem z olejem do filtrow ? to moze byc tez powod- suchy filt . filtr musi byc natluszczony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-16 09:52:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4638
Obecne moto: jamaha pw 50
maxam9 napisał(a):
ok ok, już zrobione


Jeszcze, pomęczę Cię żebyś uzpełnił miejscowość w profilu :wink:

Co do problemu, to może podjedź do serwisu niech Ci sprawdzą, ustawienie składu mieszanki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-16 13:53:26 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
skoro wymieniles filtr paliwa to looknij jeszcze czy z kranika wogole leci ci paliwo. moze byc motyw ze leci ale wolno i dopoki nie dodasz gazu paliwa styka. Fakt musialbym to widziec uslyszec zebym stwierdzil czy to moze byc to ale warto sprawdzic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-19 22:22:37 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-03-13 17:47:41
Posty: 14
Lokalizacja: Lublin / Bronx
QbaaOsW napisał(a):
maxam a jak zmieniles filtr to wsadziles suchy ? czy kupiles razem z olejem do filtrow ? to moze byc tez powod- suchy filt . filtr musi byc natluszczony

hmm... z tego co wiem, to papierowych filtrów się nie nasącza? Z resztą to nie sprawa filtra, bo wszystko zaczęło się przed jego wymianą.

Delta81 napisał(a):
Jeszcze, pomęczę Cię żebyś uzpełnił miejscowość w profilu

ok ok, to też już zrobione ;)
A mieszanka - być może, ale najpierw sprawdzę wszystko co mogę sprawdzić samemu... przynajmniej dopóki pogoda się nie poprawi ;)

Robgie napisał(a):
skoro wymieniles filtr paliwa to looknij jeszcze czy z kranika wogole leci ci paliwo. moze byc motyw ze leci ale wolno i dopoki nie dodasz gazu paliwa styka. Fakt musialbym to widziec uslyszec zebym stwierdzil czy to moze byc to ale warto sprawdzic

Co do tego, to faktycznie nie jestem pewien. Sprawdzę jak się tylko pogoda poprawi, bo garaż zawalony różnymi śmieciami i muszę grzebać przy sprzęcie na świeżym powietrzu :/
No i mimo wszystko muszę jeszcze sprawdzić podejście Matoshiby odnośnie akumulatora.

Jeszcze się odezwę ;)
Dzięki i pozdrawiam!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-20 15:18:13 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-03-13 17:47:41
Posty: 14
Lokalizacja: Lublin / Bronx
Dzisiaj w Lublinie nie pada :mrgreen:, więc zajrzałem do moto... dalej to samo :evil:

Sprawdziłem akumulator (ładowany przez ostatnie 2 dni), zgodznie z propozycją Robgie - przepływ paliwa - jest ok.
Zauważyłem jednak, że 3 z 4 świec są bardzo delikatnie zawilgocone, ale iskra jest że ho ho ;) Czy mimo to problem może dotyczyć świec?
Posłuchałem jeszcze dokładniej silnika. Na wolnych obrotach pracuje w miare płynnie, ale po mocniejszym dodaniu gazu zaczyna przez chwile chodzić jak traktor i gaśnie :|
Czyżby czekało mnie ponowne synchro? A może to faktycznie sprawa złego skadu mieszanki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-20 17:41:19 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-08-28 12:12:16
Posty: 30
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 2001 H-D 883
maxam9 napisał(a):
Dzisiaj w Lublinie nie pada :mrgreen:, więc zajrzałem do moto... dalej to samo :evil:

Sprawdziłem akumulator (ładowany przez ostatnie 2 dni), zgodznie z propozycją Robgie - przepływ paliwa - jest ok.
Zauważyłem jednak, że 3 z 4 świec są bardzo delikatnie zawilgocone, ale iskra jest że ho ho ;) Czy mimo to problem może dotyczyć świec?
Posłuchałem jeszcze dokładniej silnika. Na wolnych obrotach pracuje w miare płynnie, ale po mocniejszym dodaniu gazu zaczyna przez chwile chodzić jak traktor i gaśnie :|
Czyżby czekało mnie ponowne synchro? A może to faktycznie sprawa złego skadu mieszanki?


a ja zaproponuje Tobie sprawdzenie tych gum (nie wiem jak sie to fachowo nazywa) ktore lacza puszke filtru powietrza z gaznikami.
Jakis czas temu jak szukalem info zwiazanego z moimi problemami z frezarka natknelem sie wlasnie na artykul o Twojej przypadlosci.
Wiele osob pisalo, ze te gumy z czasem zaczynaja pekac i robia sie w nich male dziurki, przez ktore dostaje sie "lewe" powierze, ktore z kolei jest przyczyna dlawienia sie silnika przy wysokich obrotach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-20 20:50:04 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-03-13 17:47:41
Posty: 14
Lokalizacja: Lublin / Bronx
Mulec napisał(a):
a ja zaproponuje Tobie sprawdzenie tych gum (nie wiem jak sie to fachowo nazywa) ktore lacza puszke filtru powietrza z gaznikami.
Jakis czas temu jak szukalem info zwiazanego z moimi problemami z frezarka natknelem sie wlasnie na artykul o Twojej przypadlosci.
Wiele osob pisalo, ze te gumy z czasem zaczynaja pekac i robia sie w nich male dziurki, przez ktore dostaje sie "lewe" powierze, ktore z kolei jest przyczyna dlawienia sie silnika przy wysokich obrotach.

Te gumy, to tzw. króćce i są w porządku - zero pęknięć czy przetarć. Jeśli czytałeś cały post, to niedokładnie, bo pisaliśmy o tym na początku ;)

EDIT:Fazerka w końcu wylądowała w serwisie
Być może już jutro będzie do odebrania
Jak tylko dowiem się czegoś konkretnego, to napiszę w czym był problem.
Pozdroofi!!

EDIT:Okazało się, że były zasyfione gaźniki... i to strasznie, bo chodził tylko na 3 gary :shock:
Jutro odbieram sprzęcik :)

Dzięki za pogaduchy ;)
SZEROKOŚCI PANOWIE I PANIE!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-31 16:21:39 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-03-10 14:56:15
Posty: 7
Lokalizacja: Świdnik / Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fzs 600
Odkopię temat bo mam ten sam problem.

Motocykl był przygotowany do sezonu.
Wymiana oleju, filtrów powietrza, paliwa, oleju, nowe świece.
Został oddany do serwisu na synchro i sprawdzenie luzów, niby wszystko ok.
Lecz teraz problemy z niskimi obrotami, ruszaniem na niskich obrotach, brak mocy.

Jest opcja króćów i pytanie czy ktoś może je jakoś regenerował czy kupował nowe ?
Czy może jest opcja aby sprawdzić czy to akurat są króćce ssące ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org