Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-03-27 15:06:46 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-03-26 22:13:51
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fz6
Witam. Mam problem poruszany juz na tym Forum, a mianowicie nie działający abs. Przy zakupie raz sprawdzilem czy dziala - dzialal na sliskim , pozniej juz nie mialem okazji sprawdzac ani wykorzystywac.. niedawno jechalem na sliskiej nawierzchi i troszke sie zdziwilem musząc wlasną reka dozowac klamke by koło sie nie blokowało, nastepnie na spokojnie zacząlem sprawdzac jak hamulec reaguje na blokowanie koła i niestety abs zaszawankował.. moja prosba do znających sie w temacie o pomoc w diagnozie ,przeprowadzeniu testu o ktorym już przeczytałem w innym wątku o usterkach abs- nie jestem mechanikiem i nie mam zielonego pojęcia jak mam sie do tego zabrac.. gdzie mam szukac wtyczki do zezworkowania i jak takowy test ma wyglądac . Z gory dziekuje za pomocne podpowiedzi.
Tomek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-27 15:06:46 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2018-03-27 19:53:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Zacznij sprawdzanie od najgłupszego ale najprostszego powodu: bezpiecznik


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-27 21:35:14 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-03-26 22:13:51
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha fz6
Na youtube znalazłem filmik w ktorym czlowiek pokazuje przeprowadzenie testów abs na fz1
https://youtu.be/9yIfH6CiiGM