Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2022-06-29 14:32:43 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2022-05-30 12:41:29
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Witam, mam prośbę dziś dalej odchwaszczałem fazerkę. Po wymianie wydechu motocykl trochę nie ładnie zaczął pracować.
Podłączyłem vacuometr i synchronizacja była strasznie rozjechana, generalnie prawa strona była równa, ale dość wysoko w granicach 34 ma moim vacuometrze a lewa strona, cylinder 1 ok 10 a cylinder 2 na 25. Filmik mi się nie nagrał. Czyszczenie gaźników chcę zrobić dopiero na koniec sezonu. Wymieniłem nowy filtr powierza bo stary :x to ... ech szkoda słów. Zrobiłem synchronizację i taki otrzymałem efekt jak na filmiku.Ten na szczęście się nagrał.
Proszę o ocenę pracy silnika i synchronizacji. Robiłem to pierwszy raz.


https://youtube.com/shorts/sBKGNI2Hr3g?feature=share



P.S. Jeśli ktoś może to niech poprawi ten link bo sobie poradzić nie mogę aby było normalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-06-29 14:32:43 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2022-06-29 15:24:58 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1205
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Zawory wyregulowane?

Tuzmen 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-06-29 19:21:14 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2022-05-30 12:41:29
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
tuzmen napisał(a):
Zawory wyregulowane?

Tuzmen 1050


Nie napisałem, wyleciało mi z głowy, zawory nie regulowane. Mam zamiar je sprawdzić przy wymianie świec muszę tam najpierw dobrze wyczyścić . Przy okazji sprawdzić rozrząd.
Oczywiście sprzedający mnie zapewniał że wszystko porobione, ale... no właśnie co sprawdzam to lipa. Więc tu też może być nie ciekawie.
Skoro pytasz o zawory to aż tak źle pracuje ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-06-29 22:41:14 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1205
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Synchro robisz na sam koniec jak juz masz ogarniete zawory i gazniki bo to troche takie pudrowanie trupa.
Popsikaj plakiem krucce ssace jak pracuje na wolnych. Niektore yamaszki z tamtych lat maja problemy z szczelnoscia na dolocie. Jak obroty beda rosly znaczy ze lapie lewe powietrze

Tuzmen 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-07-28 13:01:02 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 1920
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW R1200GS 2005 ABS
Czołem. Po tym co kolego piszesz na temat stanu tego co ciągle odkrywasz, to lepiej założyć, że nic nie było robione i nie czekać na koniec sezonu z większym serwisem. Warto też sprawdzić kompresję i zawory, to co pisał tuzmen, umyć i wyregulować gaźniki i wtedy można dopieszczać ;)

Do hamulców też bym zajrzał, wymienił wszystkie płyny, pozdejmował i umył zaciski z tłoczkami itp itd. Generalnie silnik może sobie prychać ale hamulce muszą być ideolo, dlatego o tym piszę - skoro silnik jest zaniedbany to reszta też może być w podobnym stanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org