Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 153 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-09-19 23:11:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
No, zielony jestem jeśli chodzi o moto, ale chyba trudno pomylić ten dekielek: nad zębatką - taki co to do wykręcenia wymaga odkręcenia z tego co widziałem ze 4 śruby, zdjęcie dzwigni zmiany biegów i być może ruszenie linki sprzęgła.
U mnie spod tego dekielka wystaje uszczelka - w service Manualu też jest na rysunku z opisem 'NEW' co jak rozumiem oznacza konieczność wymiany ( strona 4-2, element 'Drive chain sprocket gasket
') ... Pozatym znalazłem tą uszczelkę w FZS600_Parts_Catalogue_ 2003.pdf - więc obstawiam że ona jednak istnieje :)

No, ale skoro tylko ja o jej istnieniu wiem, to myślę ze nie ma się co nią stresować (z resztą nie za bardzo wiem co ona może tam uszczelniać - chyba tylko co by brud nie właził przez szczeliny - ale to wątpliwe zastosowanie)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-19 23:11:52 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2010-09-19 23:31:52 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Też się zastanawiałem nad jej zastosowaniem, bo u mnie po niej zostały tylko jakieś resztki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-19 23:35:10 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
U mnie też jest jej jakaś 1/3 ;d ale po co ona niby tam jest :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-20 10:29:42 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
jest uszczelka, wymieniałem niedawno przy okazji zmiany napędu, chroni chyba tyko przed kurzem i by ewentualnie woda sie nie dostawała z góry. serwisówka rzeczywiście mówi o konieczności wymiany zarówno uszczelki jak i podkładki jeśli była demontowana zębatka.

swoją drogą teraz po wymianie co chwila zaglądam czy nic sie nie porobiło z tą nakrętką. moment dokręcenia t0 70nm - troszke mały ale co jak piszą tak kręciłem, inna sprawa że stara zębatka była dojeb....na na bank z siła większą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-20 14:53:52 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-03 12:55:56
Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 Fazer 2008
Pytanie do wszytskich, którzy spotkali się z tą awarią. Czy jak cały ten zestaw się luzuje dają się odczuć jakieś wibracje od napędu, jakieś niespotykane efekty czy tylko niespodziewany zanik napędu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-20 14:57:53 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Jezeli masz odkręconą nakrętke na wałku, to słychac jak szoruje po deklu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-20 15:12:45 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-03 12:55:56
Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 Fazer 2008
Nic takiego nie słyszę ale po tych opowieściach to się bede bał po nocach jeździć. Ty odkręcasz a motong nie jedzie :shock: -koszmar. Więc jak ktoś miał jakieś doswiadczenia to fajnie by było jak by się podzielił i innym siwych włosów zaoszczędził.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-20 21:02:06 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
dragonfly79 napisał(a):
Nic takiego nie słyszę ale po tych opowieściach to się bede bał po nocach jeździć. Ty odkręcasz a motong nie jedzie :shock: -koszmar. Więc jak ktoś miał jakieś doswiadczenia to fajnie by było jak by się podzielił i innym siwych włosów zaoszczędził.


Ale wg kolegi tomi.n problem w S2 już nie dotyczy (patrz parę postów wyżej).
Warto zerknąć na zębatkę podczas corocznej wymiany oleju (przynajmniej ja tak robię). Roboty nie jest dużo(3 albo 4 imbusy) a przy okazji można wytrzeć syf który tam się zbiera ze smaru od łańcucha :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-21 18:39:09 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-08 18:44:20
Posty: 35
Lokalizacja: Warlubie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
U mnie objawialo sie to charaktrystycznym strzelaniem z okolic obudowy zebatki. Ale u mnie nie tyle nakretka sie odkrecila co jakis jełop w serwisie w bydgoszczy jej nie dokrecil odpowiednim momentem i zebatka byla lekko luzna. Luz ten umozliwil jej poruszanie sie na walku zdawczyi systematyczne wybijanie wieloklina. na cale szczescie zebatka jest z mniej twardego materialu niz walek i to ona sie wyrabiala. Uslyszawszy te strzaly balem sie ze moze polecialo mi lozysko na walku zdawczym. Na szczescie to tylko zebatka byla luzna. :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-21 18:44:59 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2010-05-15 18:49:23
Posty: 123
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć: Kobieta
Obecne moto: FZS600
kurna chyba też tam zajrzę...
pytanie: czy wyrobiony wałek może generować dodatkowe wibracje?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-26 21:50:29 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-05-21 08:08:42
Posty: 69
Lokalizacja: Głogów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 726139583
Obecne moto: Kawasaki ZX6R 99
Raczej nie- na ogół tylko skraca żywotność nowej "zębatki" a w większości przypadków po prostu stuka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-27 10:55:42 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
do rozwiązania tego problemu wg mnie wystarczyło dać minimalnie dłuższy wałek nakrętka ciutkę grubsza, tak jak napisał kolega o ilości zwojów gwintu trzymający siłą tarcia i nawiercona dziurka przez wałek w którą wkładało by się jakąś zawleczkę. To plus zastosowana podkładka wydaje mi się rozwiązaniem wystarczającym i problemu by nie było


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-28 16:26:33 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-06-12 20:45:41
Posty: 171
Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600S Fazer
To może ktoś jeszcze raz powtórzyć z jaką siłą Nm dokręcić tą zębatkę aby nie zerwać gwintu.
Mam 6 znajomych którzy śmigają na różnych Fazerach i nikomu się jeszcze nic takiego nie przytrafiło... Ale zimą będe miał czas i sprawdzę sobie wszystko.

PS: Czy można wymienić samą małą zębatkę bez wymiany łańcucha i tylniej zębatki? Łańcuch i tylnią zębatkę mam w stanie bdb jednak przednia lekko hałasuje przy ruszaniu lub powolnej jeździe.


Ostatnio edytowano 2010-09-29 17:18:40 przez lukasvip8, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-28 16:38:16 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
lukasvip8 napisał(a):
PS: Czy można wymienić samą małą zębatkę bez wymiany łańcucha i tylniej zębatki? Łańcuch i tylnią zębatkę mam w stanie bdb jednak przednia lekko hałasuje przy ruszaniu lub powolnej jeździe.


Tak, przednia zębatka szybciej się zużywa. Zobacz czy nie masz nierównomiernie rozciągniętego łańcucha, jak nie to mozesz spokojnie zębate wymienić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-28 19:08:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Odpukać, ja zakładałem w fazerach dużą ilość napędu, zero reklamacji. Po prostu trzeba to zrobić ze sztuką, za każdym razem dając nową blaszkę zabezpieczając i tyle w tym temacie.

Napęd to napęd , 3 elementy współpracujące ze sobą wymienia się w komplecie.To tak jakby wymienić sam pasek przy rozrządzie nie wymieniając rolki ( mowa o aucie ) albo pompy wody. W crossie/enduro taki numer to norma ale nie w pożeraczu km. Jak komuś nie wystarczają zwykły JT czy sunstary polecam P.B.R zębatki do tego złoty x-ring i zestaw nie zniszczalny oprócz paru sprzętów :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 153 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org