Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

FZS 1000 mułowaty do 4krpm
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=78&t=14763
Strona 1 z 1

Autor:  partyzant [ 2013-11-07 17:37:09 ]
Tytuł:  FZS 1000 mułowaty do 4krpm

Czy to normalne w tym sprzęcie, bo czytałem, że jest bardzo elastyczny od samego dołu a mój jest jakis taki ospały do 4tys obrotów a poniżej 2 to ciężko nawet na najnizszych biegach jechać i przez to często mi gaśnie przy ruszaniu... wcześniej miałem kawasaki zr7 to na 1 biegu szedł ostro do przodu od obrotów biegu jałowego a ty trzeba poczekac aż sie silnik rozpędzi albo ruszać na półsprzęgle :?

Autor:  Wojt@s [ 2013-11-07 20:41:42 ]
Tytuł:  Re: FZS 1000 mułowaty do 4krpm

Exup działa ?? dopalanie spalin działa??

Autor:  marciniak [ 2013-11-07 21:33:52 ]
Tytuł:  Re: FZS 1000 mułowaty do 4krpm

Tak czytam zachowanie twego lytra przy niskich obrotach i z pewnością jest coś nie tak. Nie jeździłem litrem, ale nie wyobrażam sobie, żeby taki silnik, o wysokim momencie obrotowym i prawie 150 kucach trzeba było z miejsca piłować na pół sprzęgle żeby chciał jechać.

Zastanawia mnie czy jest tak od początku kiedy nim jeździsz czy może chodził normalnie i coś siadło??

Bo jeśli masz tak od początku to po za tym co napisał Wojt@s mam jeszcze jeden pomysł.
Może poprzedni właściciel założył inne zębatki (z tylu mniejszą, z przodu większą) żeby uzyskać niższe spalanie przy wysokich autostradowych prędkościach. A ty się teraz męczysz jeżdżąc w mieście.

Przynajmniej możesz to prosto i szybko sprawdzić, liczysz zęby na obu zębatkach, sprawdzasz ile powinno być i jedna poszlaka wykluczona.

Autor:  Jacek_L [ 2013-11-07 22:05:51 ]
Tytuł:  Re: FZS 1000 mułowaty do 4krpm

E tam - musiałby zębaki pozamieniać miejscami, żeby moto nie mogło ruszyć... :D

Z dwójki rusza płynnie.

A mnie się wydaję, że należy posprawdzać filtr paliwa lub w ogóle całą drogę paliwa z baku do gaźników, bo dziwnie brzmi to co piszesz....

Autor:  rhazz [ 2013-11-07 22:12:49 ]
Tytuł:  Re: FZS 1000 mułowaty do 4krpm

No coś musi być ewidentnie nie tak. Ja co prawda jeżdżę na 1000 dopiero 2 tyg, ale u mnie na 1 i 2 przy ostrym odkręceniu manetki - raz że moto idzie w górę, albo pali gumę (bo guma łysa), a potem wyrywa tak że trzeba się mocno trzymać :)
Także coś jest ewidentnie nie tak

Autor:  krzall [ 2013-11-07 23:55:10 ]
Tytuł:  Re: FZS 1000 mułowaty do 4krpm

partyzant napisał(a):
Czy to normalne w tym sprzęcie, bo czytałem, że jest bardzo elastyczny od samego dołu a mój jest jakis taki ospały do 4tys obrotów a poniżej 2 to ciężko nawet na najnizszych biegach jechać i przez to często mi gaśnie przy ruszaniu... wcześniej miałem kawasaki zr7 to na 1 biegu szedł ostro do przodu od obrotów biegu jałowego a ty trzeba poczekac aż sie silnik rozpędzi albo ruszać na półsprzęgle :?

u mnie było podobnie - pojawiał się taki objaw że zaczął mulić i szarpać, nie gasnął ale szarpał z dołu. objawy wynikały jak się spodziewałem (przebieg) bo najbliższym czasie miałem już zaplanowane czyszczenia i synchro gaźników oraz świeczki. Po zrobieniu "higieny" śmiga znów jak potrzeba :)
Normalnie od dołu równo się wkręca do 6-7 k obrotów. A później zaczyna się pierwsza świetlna ;)
Pozdrawiam

Autor:  partyzant [ 2013-11-08 11:36:49 ]
Tytuł:  Re: FZS 1000 mułowaty do 4krpm

Jeżdżę sprzętem od czerwca i ma tak od początku. Co do exupa to nie wiem czy działa, jak to sprawdzić? a synchro i czyszczenie gaźników pewnie zrobire dopiero na wiosnę, może to rozwiąże problem... Jeśli chodzi o zębatki to wydają się oryginalne, przy 100 km/h na 6 biegu mam ok 4200 rpm

Autor:  rhazz [ 2013-11-08 13:19:01 ]
Tytuł:  Re: FZS 1000 mułowaty do 4krpm

Ja mam równo 4, więc wychodziłoby że masz coś pokombinowane :) (chyba że ja mam) :P

Autor:  mores [ 2013-11-08 22:30:20 ]
Tytuł:  Re: FZS 1000 mułowaty do 4krpm

partyzant
zdejmij pokrywkę od EXUPa, masz ja z lewej strony przy kosie...tam jest mechanizm ...zobacz przy dodawaniu gazu czy w ogóle linki chodzą...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/