Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-10-31 18:15:01 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1130
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Cieszę się, że utrzymali fajną kolorystykę nowych modeli, ten czerwony rzeczywiście a'la Multistrada ale jednak nakedy mają swoją linię kolorystyczną Hypernaked a Tracery osobną.

[ img ]

Widać na zdjęciach jakieś spore kufry więc jest też zmiana i wydaje mi się dobra bo te będą się bardziej nadawać do dalekiej turystyki.

[ img ]

Cała czołowa część kojarzy mi się mocno z Hondą Crosstourer 1200 i kierunkami wysoko, jednak z zachowaniem jedynie tych charakterystycznych świateł jak z Tracera 700.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-10-31 18:15:01 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-10-31 18:55:26 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1021
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: aktualnie brak
dla mnie brakuje czegoś co by zamaskowało półkę, przydałby się "dziób" jak w Multistradzie, miałem dołożony w swoim tracer i uważam że ładnie z tym wyglądał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-11-06 07:58:26 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 1993
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW R1200GS 2005 ABS
https://www.cycleworld.com/story/motorc ... irculation

Jest jeszcze prototyp motocykla podobnego do tracera z silnikiem 3 cylindrowym 847cc z turbo, ponoć testowo osiąga 180 koni i wiadro momentu który zaczyna się od 3000 obrotów.

Obecny tracer chetnie odciąża/podnosi przód, ten to chyba wręcz opcjonalnie będzie jeździł na dwóch kołach, a zazwyczaj na tylnym :)

[ img ]

Do testów samego silnika użyli istniejącego mt10 ale ponoć nie koniecznie w takiej formie będzie cały nowy motocykl na tym silniku.

[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-11-06 09:30:28 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1021
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: aktualnie brak
myślę ze w mt10 180Nm to za dużo ale ograniczyć moment to nie problem
tym bardziej, że silnik doładowany dość gwałtownie rozwija moc i moment
ja mam 175Nm ale to zupełnie inna waga i rozstaw osi- wbrew temu co wiele osób pisze, silnik nie jest wcale jakoś szczególnie elastyczny i żeby dynamicznie wyprzedzać zrzucam dwa biegi

myślę, że tak jak w samochodach (teraz już chyba większość to silnik doładowane) motocykle też czeka taka rewolucja, tak jak piszą; niższe obroty, mniejsza emisja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-11-06 09:54:36 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1237
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Czy komuś brakuje mocy na tracerze?
Ten intercooler wygląda tragicznie ale to pewnie tylko prototyp do testów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-11-06 10:16:08 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1021
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: aktualnie brak
tuzmen napisał(a):
Czy komuś brakuje mocy na tracerze?


hmmm, mi czasami brakowało ale tylko czasami, zresztą w K1600 też są deficyty mocy (najmocniejszy motocykl jakim jechałem to była aprilia rsv4 ale to zupełnie inne moto)

to co mi przeszkadzało w tracer to spore obroty przy prędkościach autostradowych i w takiej sytuacji doładowanie (nie przesądzam jakie) mogło by znacznie ograniczyć obroty jeśli nie chcemy zwiększać pojemności i masy motocykla


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-11-06 10:58:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3507
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
marcingda napisał(a):
to co mi przeszkadzało w tracer to spore obroty przy prędkościach autostradowych i w takiej sytuacji doładowanie


to prawda, w FZ6 twierdzę ze mi szóstego biegu brakuje własnie takiego autostradowego. niby można nim cisnąc szybciej po autostradzie ale taie zjechanie z obrotów i mniej by męczoło dźwiękiem szlifiery, i mniej by spalało... to w kontekście turystyków fajna sprawa na takie doładowanie. Do miasta czy latania doookoła komina nie bardzo bym potrzebował turbo, ale w trasę takie turbo + jakiś bieg z przełożeniem autostradowym tak żeby przy tych 150-160 mieć 4-5 tys obrotów to była by bajeczka...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-11-06 11:12:37 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1237
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
więc nie chodzi o moc tylko przełozenia, ale to znany problem często miałem wrażenie w niektórych sprzętach że jedynka jest za długa a 6 za krótka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-11-06 11:33:37 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 1993
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW R1200GS 2005 ABS
To prawda z obrotami i przelozeniami, 6stka w fz6 na trasie przy stalej predkosci to wyjec, ale ponizej 100 tez jest bardzo slaba wiec wydluzenie jej jeszcze bardziej spowoduje ze ponizej 100 nie dałoby sie tym jeździć, za maly moment. Tu turbo by wlasnie fajnie podciagnelo krzywą momentu, bo podniesienie mocy koncowej to nie koniecznie az tak potrzebna zmiana. Mocny dół i środek na ktorym najczęściej jezdzimy to wlasnie powod dla którego najchetniej patrzę na sprzęty o pojemności 1200.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-11-06 20:44:37 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-05-29 19:40:48
Posty: 81
Lokalizacja: KR
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA FZ6
ja w fz6 nie odczuwam powyższych przypadłości ale może jest to spowodowane że sporadycznie zapuszczam się powyżej 8-9 tys obrotów i powyżej 140 km /h :)

za to bardzo sobie cenię elastyczność 4-5-6 biegu przy spokojnej jeździe :) (bez gwałtownych przyspieszeń - tryb "zwiedzania")

kiedyś w gs500 uważałem że jest potęga (pierwsze moto) :P a teraz zupełnie nie wykorzystuje fz'eta :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-11-06 22:10:43 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1021
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: aktualnie brak
misiakw napisał(a):
przy tych 150-160 mieć 4-5 tys obrotów to była by bajeczka...

właśnie dlatego w garażu się pojawiło K1600, mam przy 160km/h 4tyś obr
zawsze myślałem, że wysokie zużycie paliwa przy dużych prędkościach wynika z obrotów a okazuje się że nie aż tak bardzo bo K1600 przy szybkiej jeździe (prędkość podróżna na poziomie 200/210 to nie problem) zaczyna zużywać nieprzyzwoite ilości paliwa a więc to opór powietrza w największym stopniu determinuje ilość zużywanej benzyny

wydaje mi się, że długa jedynka jest po to żeby do 100km/h nie zmieniać biegu i nie tracić cennych dziesiątych części sekundy
w tracer 6 bieg mógł mieć mniejsze przełożenie, bo na dłuższą metę ciężko było utrzymywać prędkość autostradową na poziomie 150/160km/h bez męczenia silnika i odczuwania dyskomfortu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-11-07 01:15:21 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 445
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Długa jedyna to zdobywanie setki bez straty. W zecie biegi są tak zestrojone że 6 działa od 40km do -> Gdzie wibracje na podnóżkach oraz tyłku pojawiają się dopiero przy 6k/min. Jest to następstwem również konstrukcji silnika. Prędkość z jaką podróżujemy wówczas to 150-160. Spalanie wzrasta do przedziału -6,5. Przy dłuższej jeździe jednak robi się za głośno :) To tzw uroki sporta czyli krótkiej owiewki. Korki w uszy to obowiązek jeśli tak jak ja nie chcemy się za bardzo umartwiać.

-- 2020-11-17 20:12:01 --

Tanio to już było :) Ale jakoś mi to nie pasuje. Połączenie BMW R1250RS z R1 :lol: https://www.youtube.com/watch?v=A0U1uXxIX-Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-11-19 20:16:29 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
https://www.youtube.com/watch?v=A0U1uXxIX-Q

Ciekawe czy coś grzebneli z pozycją, gemoterią itp.
No i jak to wygląda na żywo, bo z foto to tak sobie.
Kufry wyglądają na większe, oby większe niż to zwiększenie pojemności :)
890cm + 4 kuce i więcej Niutów :)
Fajnie, że wyciskają jeszcze więcej elastyczności.

Ciągle coś nie idzie im z wyświetlaczami.
[ img ]

Mam wrażenie jakby BMW, Włoszczyzna i Japonia ostatnio robią wszystko żeby ich motocykle z wyglądu były identyczne w tym segmencie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-11-19 20:33:31 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1021
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: aktualnie brak
ten wyświetlacz przypomina mi zegary w fiacie uno turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowe MT-09
PostNapisane: 2020-11-20 13:24:08 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 234
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Mnie tam się ten wyświetlacz nawet podoba , własnie dzięki temu , że został podzielony .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org