Dołączył(a): 2013-02-18 15:16:03 Posty: 41 Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer FZ6
|
Witam.
Po długich i wytężonych konsultacjach,wypiciu niezliczonych browarów :drink: ,przeanalizowaniu wszelkich za i przeciw doszedłem do wniosku, że trzeba sprzedać mojego szerszenia :roll:
Zdjęcia i parę informacji są w tym wątku: viewtopic.php?f=42&t=12984
Jak napisałem ww. wątku motocykl sprowadziłem osobiście po szlifie na prawej stronie.Została pomalowana czacha oraz wymieniona kierownica,żaden z poprzednich właścicieli dekla nie wymieniał, ja tez tego nie robiłem, by ktoś później mi nie zarzucił jakiś przystanków itp :sniper: Za mojej kadencji motocykl przewrócił się na kostce na lewą stronę i delikatnie dekiel alternatora się porysował :sniper: Potem zamontowałem crash pady(jeszcze ich nie musiałem użyć) :mrgreen:
Motocykl jest bogato wyposażony: -oryginalny Bagster(tank pad) 570zł -obszyte jest siedzenie 440zł -podgrzewane manetki Oxforda 200zł -oryginalny kufer Givi, nie pamietam ceny:) -blokada na tarcze hamulcowa z alarmem abus granit coś koło 600zł -crashpady 200zł -roczny napęd wraz z zębatkami coś koło 600zł -wydech dominatora 800zł -nowa opona tył Maxxis (akurat dostałem ja za free)ale cena około 400zł -nowy akumulator 200zł -przednie przewody w stalowym oplocie 300zł
Mechanicznie wszystko jest sprawne, nie żałowałem kasy na części, wszelkie naprawy dokonywałem w profesjonalnym warsztacie motocyklowym: http://www.warkot.com.pl (można dzwonić i się pytać)
Na naprawy i przygotowanie motocykla do sezonu wydałem prawie 2300zł do tego doliczyć wszystkie dodatki 4400zł czyli łącznie daje nam prawie 7tysiaków :whistle: Oc opłacone na cały rok, przegląd do sierpnia bodajże
Z motocyklem nigdy nie miałem żadnych problemów, przebieg jest oryginalny pewny. Odpala bez problemów, ciągnie do odcięcia,prędkość maksymalna licznikowa to 254km/h, nigdy żaden bieg mi nie wyskoczył. Kompresja na cylindrach 12,1 12,0 11,9 12,0. Motocykl jedzie prosto,nie ściąga na żadną stronę, puszczenie kierownicy przy dowolnej prędkości nie powoduje sciągania motocykla ani efektu Shimmy. Ograniczniki skrętu nie połamane, są oryginalne gumy pod bakiem
Kupujący ten motocykl nie musi wkładać w niego ani złotówki na ten sezon, po wszystkich naprawach zrobione może 1000km. Po sezonie wypadało by wymienić przednie tarcze z klockami(jakieś 1500zł)
Powód sprzedaży: 1. Jestem kierowcą zawodowym więc z racji trybu pracy w miesiącu w domu jestem na 3-6dni, nie zawsze mam czas by pojeździć-dziewczyną i dzieckiem też trzeba się zająć, a jak siądę na motocykl to hulaj dusza, zniknę zawsze na parę godzin :roll:
2.Mam drugą pasję off-road,a że z innego klubu planują dwie wyprawy, na Syberię i do Azerbejdżanu, chcąc z nimi pojechać trzeba odpowiednio takie auto przygotować na bezdroża.
Cena motocykla to 12700zł do delikatnej :sniper: negocjacji.Myślę, że jest adekwatna do stanu motocykla. Nie jestem dobrym wujkiem i nie oddam motocykla za psi grosz,jeżeli motocykla nie sprzedam za satysfakcjonująca mnie kwotę zostaje u mnie, jeść nie woła :lol: . Inne "lalki" z allegro nie mają prawa stać nawet przy moim motocyklu z rzekomymi przebiegami 20-30tys i nowym kompletem tarcz.
Na razie nie wystawiam motocykla na allegro, zależy by mi trafił w dobre ręce najlepiej klubowe.Oczywiście można motocyklem jechać na dowolną stację, mechanika itp.
Jazda próbna tylko po okazaniu prawa jazdy i położeniu gotówki na stół.
Jeżeli po przyjeździe kupującego, okazało by się, że coś zmyśliłem, że opis się nie pokrywa ze stanem faktycznym, kupującemu zwrócę koszt dojazdu w dwie strony
kontakt: 665173900
lipapawel@poczta.onet.pl
-- 2013-06-23 11:45:13 --
Poszło na allegro, nowa cena 11000 nie podlega negocjacji, taniej już nie będzie, jeżeli nie sprzedam motocykla przez 14 dni zostaje u mnie :drink:
|
|