Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-03-31 18:26:12 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Odświeżę temat :)

problem mam nastepujacy

- po ustawieniu zegarka wszystko gra ładnie , po wyłaczeniu stacyjki pozycja OFF i ponownym właczeniu zapłonu zegar jest zresetowany za kazdym razem trzeba by było go ustawiać a to dość kłopotliwe.
Po każdorazowym właczeniu zapłonu zegar startuje od godziny 1:00 nie wiem dlaczego sie tak dzieje

wykluczam słaby aku bo jest nowy i kreci dobrze a zegar sie resetuje nawet bez krecenia rozrusznikiem

Moto rok 2000
moze ktoś zna jakieś sensowne wytłumaczenie ????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Zegarek w FZS 600
PostNapisane: 2011-03-31 18:26:12 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-04-01 00:47:49 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Nowy, ale dobrze naładowany? Też kiedyś tak miałem, kręcił niby normalnie, a okazało się,że aku słabe. Podładuj i zobacz czy coś pomoże.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-13 09:12:35 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Aku naładowany na maxa zero roznicy

cały czas zegar sie resetuje i startuje od 1:00

mam pytanie też odnośnie przebiegu dziennego trip1 i trip2 czy one powinny sie resetować samoczynnie czy po naciśnieciu "reset"??? bo u mnie też sie resetuja po wyłaczeniu stacyjki i za kazdym razem startuja od zera.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-13 12:38:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
cale zegary ci sie resetuja - jak od odlaczenia aku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-14 21:07:12 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
czyli co wychodzi ze nie ma jakiegoś podtrzymania w zegarach???
gdzie szukać usterki ??? - stacyjka - instalacja ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-14 21:37:37 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
nie pamiętam czy zegarek jest zawsze widoczny?
jeśli standardowo znika po wyłączeniu zapłonu a u Cb dodatkowo niknie ,to pewnie nie dochodzi prąd do zegarów-właśnie ten podtrzymujacy.albo jakąś usterla samych zegarów.
nie pomogę Ci bardziej bo czarną stoi unieruchomiona u Wojtasa i nie mam jak podejrzec.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-15 08:55:04 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Dzieki pango

wiem ze poprzedni właściciel zmieniał stacyjke i wnioskuje ze coś spiepszył przy montażu
bede musiał tam zerknać w wolnej chwili bo strasznie mnie irytuje brak zegarka - skoro jest to ma działać :D

najwiekszy problem w tym ze nie mam gdzie podejrzeć ja to ma prawidłowo działać, nie znam nikogo z okolicy kto smiga fzs z podobnych lat co moje 2 kółka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-15 14:24:14 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
skoro wymienial to pewnie cos zle podlaczyl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-21 01:00:46 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-21 00:19:25
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz600
Witam wszsytkich. Wiem że na pierwszą wiadomość jest inny temat, ale na gorąco bo i pora na środek tygodnia nie sprzyjająca poznawaniu forum. Mam ten sam problem. Resetuje mi zegary po wyłączeniu silnika. Ewidentnie brak podtrzymania. Nę te chwilę rozkreciłem moto i przemierzyłem, nigdzie na kostce za zegarami ani na wczesniejszej (po prawej pod owiewką) nie ma styku dającego napięcie bez kluczyka w stacyjce. Podejrzewam że cos wczesniej jest żle. Co do pomysłu z AKU to ja bym go wykluczył gdyż podtrzymanie zegarka to nic w porównaiu z innymi obciązeniami np odpalenie. Ale to moje przemyslenia, z resztą kolega już to sprawdził. Mysle ze pomocne by było gdyby ktos, komu to działa przemierzył kostke na wyłączonym silniku. Bedziemy znali pin i kolor przewodu i dalej znajdziemy usterke. Chwile myslałem ze moze podtrzymanie jest na baterii w zegarach (dziwne by to było) ale nic takeigo nie ma miejsca - je tez rozkrecilismy.

Przywitam sie oficjalnie z czasem w odpowiednim temacie. Pozdrawiam.


Ostatnio edytowano 2011-06-21 23:59:21 przez NOWA HUTA, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-21 02:52:22 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
ciagle moto w serwisie - teraz nie pomoge.
ps
NOWAHUTA gdybys mogl popraw swoj post - ciezko sie przez niego przebic.
pps
mysle,ze to nie jest wina stacyjki.


Ostatnio edytowano 2011-06-21 16:19:35 przez pango, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-21 14:46:04 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
NOWA HUTA

Problemu dalej nie rozwizałem bo jakoś mi ten segarek przestał byc potrzebny ale wnerwia mnie brak Trip1 i Trip2

ja obstawiam na 90% problem ze stacyjka - dla czego bo skoro prad jest w pozycji ON i wszystko działa ok a po przekreceniu kluczyka na OFF juz sie wszystko kasuje to według mnie wkazuje to na stacyjke

w moim moto była ona wymianiana niestety nie przezemnie dlatego jeszcze tam nie grzebałem narazie wole jeżdzić niz rozbebeszać moto

Jak dojdziecie do jakiś konkretnych wniosków i rozwiazece problem to bede sie cieszył - jak nie to sam bede szukał co i jak


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-22 00:04:51 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-21 00:19:25
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz600
Poprawiłem wiadomość, godzina dała o sobie znac w postaci składni:)

Stacyjka- ja wątpie, brak podtrzymania, które pwoinno isć poza stacyjką, chyba że jakiś kabel którego nikt nie podłaczył pod pozycje OFF (w uproszczeniu). Myśle że znajde problem na luzie jka mi ktoś przemierzy kostke. Gorzej jak się okaże że innym działa a na kostkach napiecia nie ma przy braku kluczyka, hehe. Pango? Jak motor wróci z serwisu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-22 11:51:42 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
mysle,ze w przyszlym tygodniu bedzie w domu - popatrze ,jesli nie bedzie zbyt duzo rozbierania/czas,czas kupe sezonu stracilem/ to poszukam zasilania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-22 15:00:44 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-06-21 00:19:25
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz600
3 śrubki do sciągnęcia zegarów, wypiecie kostki i już można mierzyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-30 04:36:43 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
wymysliliście cokolwiek??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org