Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-10-04 22:50:15 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
Yaco napisał(a):
To ja mam pytanie czy są jakieś dziwne zachowania zawiechy, gdy ten plastik wpadnie w rurę i tak się złoży? :wink:


ten plastik jest przymocowany do dna goleni (poprzez tłoczysko które jest przykręcone do dna goleni właśnie tą pieprzoną śrubą), więc jak rura wpadnie na dno goleni, wbije sie w plastik, to nie będziesz mógł rury wyjąć do góry - będzie się ruszała tak 1cm góra-dół (tyle luzu daje temu plastikowi tłoczysko które jak już pisałem trzyma go na dnie)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-04 22:50:15 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2011-10-04 22:55:28 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Czyli dobrze rozumiem,że jeśli ten plastik zostałby w rurze, to nie dałoby się lagi złożyć? :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-05 11:16:30 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
Yaco napisał(a):
Czyli dobrze rozumiem,że jeśli ten plastik zostałby w rurze, to nie dałoby się lagi złożyć? :wink:


tak, dokładnie - rury nie będziesz mógł wyciągnąć z goleni, a więc po włożeniu wszystkiego i próbie skręcenia góry lagi okaże się że sprężyna wystaje tak z 10 cm (tak jak pisali koledzy wcześniej) - tak więc nie siłuj się ze ściskaniem sprężyny, tylko wyciągnij rure z plastiku (chociaż siłując się masz szanse wyciągnąć w ten sposób rurę z plastiku - chociaż jak się całość rozpręży w chwili gdy w końcu rura wyskoczy, i przy braku oleju w środku, to może być niezłe pier..olnięcie - więc chyba nie warto)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-05 11:34:35 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Czaję, dzięki w takim razie za wyjaśnienie :wink: :) :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-05 15:59:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-18 21:10:47
Posty: 81
Lokalizacja: Żabia Wola, Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 691-931-328
Obecne moto: 2 x fzs600
Plasticzek najlepiej delikatnie śrubokrętem podważać tylko uważać żeby go nie zniszczyć, inne sposoby u mnie nie podziałały, najgorzej że już wszystko poskładane miałem i trzeba było nowy uszczelniacz wyjmować i wracać do punktu wyjścia, troche się bałem że w końcu go uszkodzę :D A jak tulejka nie weszła zbyt głęboko to mocne szarpnięcie do góry powinno załatwić sprawę


Dobrze wiedzieć że nie tylko ja mam takie problemy :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-05 16:05:57 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Hmm, ja z bratem jak robiłem uszczelniacze w lagach (FZ6 04') to żadnych problemów nie było, co prawda brat ma własny serwis i salon no, ale ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-05 21:57:51 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-18 21:10:47
Posty: 81
Lokalizacja: Żabia Wola, Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 691-931-328
Obecne moto: 2 x fzs600
Bo w Fz pewnie są inne lagi i dlatego :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-05 22:34:17 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
blaz napisał(a):
Bo w Fz pewnie są inne lagi i dlatego :P


być może :)

Ps. Kiedy śmigamy daj znać tel czy coś :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-09 21:20:40 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Jakim kluczem odkręcić przednie koło ? to jest jakiś duży imbus, ale nie wiem jaki rozmiar.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-10 01:19:53 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
specjal napisał(a):
Jakim kluczem odkręcić przednie koło ? to jest jakiś duży imbus, ale nie wiem jaki rozmiar.


Ośkę odkręcasz zwykłym nasadowym - no chyba że pytasz o tą małą śrubkę która przy jednej z goleni blokuje ośkę przed samoodkręceniem - to nie wiem jaki rozmiar więc nie pomogę - ale nie mogę się powstrzymać od drobnej uwagi: jak utknąłeś na zdjęciu koła to nie brnij dalej - zawieź moto do warsztatu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-10 08:23:07 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Kto podpowie jaki klucz lub jaką nasadkę kupić ?


Załączniki:
Komentarz: oska
DSC_3235k.jpg [70.13 KiB]
Pobrane 494 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-10 11:32:05 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
To ja odpowiem. Otóż do odkręcenia osi przedniego koła w FZS 1000 wystarczy imbus 19 lub nasadka imbusowa 19.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-11 12:21:07 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Lagi rozebrane, olej zlany. Następny krok to będzie wymycie wszystkich elementów. Czekam na nowe kapturki pyłowe.

Moto na kozłach
[ img ]

Lagi
[ img ]

Stary olej
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-15 20:43:32 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Uszczelniacze i olej wymienione. Teraz będzie trzeba tylko zrobić regulację na nowo, ale to chyba dopiero wiosną.
Jeśli chodzi o samą robotę to chcę na jedno zwrócić uwagę: jeśli ktoś chce się podjąć takiej wymiany samemu
radzę odrazu zaopatrzyć się w kilka miedzianych podkładek. Przyda się do wymiany tej powyginanej która jest
przy śrubie na dole goleni. Jak ktoś będzie próbował założyć starą to może się okazać że nowy olej będzie ciekł
dołem. Sam się o tym przekonałem. Dodatkowo odkryłem że poprzedni właściciel miał źle ustawione tłumienie
dobicia, z jednej strony było maksimum a z drugiej minimum. Nie czułem tego podczas jazdy, ale zapewne tak
być nie może.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-16 00:42:56 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
specjal napisał(a):
Uszczelniacze i olej wymienione. Teraz będzie trzeba tylko zrobić regulację na nowo, ale to chyba dopiero wiosną.
Jeśli chodzi o samą robotę t...


No brawo! a ja wrzuciłem Cię do szufladki z napisem "nie potrafi a się rwie" :) Zwracam honor, i przerzucam do "Daje chłopak radę mimo braku forumowego wsparcia" :)

Kolor zlanego oleju nieciekawy jak na moje...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org