Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-11-11 12:42:49 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-07-29 00:05:26
Posty: 68
Lokalizacja: Lublin/Lipsko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
To ja żeby nie zakładać nowego wątku napiszę pytanie tutaj.
Z tydzień temu pojeździłem sobie nieco po moim rodzinnym miasteczku, żeby sąsiadów obudzić ;)
Po może 15 minutach dynamicznej jazdy podjechałem do domu, a z tylnej tarczy hamulcowej dym! Była gorąca, że aż się taka żółtawa zrobiła. Co może być przyczyną i czy Wy też tak mieliście?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-11 12:42:49 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-11-11 12:49:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Tzn, że czeka Cię zabawa z tylnym zaciskiem. Podejrzewam, że tłoczki są tak zasyfione, że już płynnie nie odbijają i klocki zostają przyklejone do tarczy po hamowaniu. No a dym to wiadomo - paląca się okładzina z klocka ;) Rozbierz, wyczyść i powinno być git ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-11 19:08:33 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-07-29 00:05:26
Posty: 68
Lokalizacja: Lublin/Lipsko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Tak zrobię, jak tylko będe w domu, gdzie motocykl zimuje.
A to bardzo prawdopodobna wersja, bo zauważyłem że tylne koło łatwo mi się blokuje. Tłumaczyłem to zimnym asfaltem itp, ale chyba nie to było przyczyną ;)

Dzięki za odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-12 09:06:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-10-31 11:13:39
Posty: 165
Lokalizacja: szczytno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA YZF 600 R
płyn hamulcowy do wymiany zacisk rozebrać sprawdzic stan tloczkow i uszczelniaczy pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-13 01:37:49 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Lish napisał(a):
Co może być przyczyną i czy Wy też tak mieliście?


A może jeździsz z nogą na hamulcu ?
weź go na stojak, i zrób kilka obrotów kołem, to będziesz wiedział.

A tylne koło się dużo łatwiej blokuje od przedniego i to jest normalne, na czystym zacisku będzie się blokowało jeszcze łatwiej niż teraz na tym co podobno stoi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-14 01:02:23 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Przerabiałem podobny temat tyle, że w furze, tak się rozgrzało badziewie że ode temperatury biała felga mi się na żółto odbarwiła. W kocie zdejmij zacisk odkręcając tylny przewód hamulcowy od pompy hamulca, zdejmij z wahacza i rozłóż go na pół (nie wahacz tylko zacisk :D ) dokładnie wszystko wyczyść, zalej nowy płyn, załóż nowe klocki (bo muszą być już cieniutkie jak Ci się blokuje koło i tłoczki nie odchodzą na swoje miejsce), odpowietrz i enjoy. :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-14 20:10:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-07-29 00:05:26
Posty: 68
Lokalizacja: Lublin/Lipsko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Planuję zrobić dokładny serwis zacisków. Robiłem już to kiedyś, ale w fazerze jeszcze nie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org