Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-12-17 00:06:04 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-19 01:24:09
Posty: 189
Lokalizacja: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 WSK 125
jedno ale, po zmienie tej kiery lagi posżły w góre :D o wysokość mocowań :D nie zmieniło to nic w prowadzeniu ?? Lag by nie trzeba było podnosić gdyby założyć CLIP-ONY prawie to samo tyle że pod górną półkę się je mocuje, wtedy ładnie półeczka jest na samej górze:D Tyle ze ciężko z tym bo większość moto które ma clip-ony posiada zawias USD który jest grubszy , jedynie to nie wiem czy czasem 600RR ma clip-ony i zawias gróbości tego w Fazerze. Pozatym Gites, też myśąłem nad zmianą błotnika kozacki jest z 600 RR / z Z750 tez fajny jest, ale kazdy jeden wymaga ingerencji i pomysłowości przy montażu bo nie pasuje plug&play :D

I dobre, niech zmienia modyfikuje :D Trzeba się wyrózniać z tłumów :D
Ja uwielbiam to kiedy na zlocie czy gdzie kolwiek ludziska pytają co to za moto :D Gdy mówie ze Fazer to zdziwieni :D bo takiego nie widzieli :D

Pozdrawiam i powodzonka z modyfikacjami u mnie tez sie szykuja znów zmiany :D bo co rok nowa wizja :moto: :moto: :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Tuning wizualny
PostNapisane: 2010-12-17 00:06:04 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-12-17 20:12:31 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-01-30 12:47:42
Posty: 4
Lokalizacja: śląsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S
podoba mi ie pomysł z ta kierownica gdzie kupiles i jak montowałes? pozycja jest troche niższa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2011-12-20 00:31:44 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-12-13 23:05:39
Posty: 23
Lokalizacja: Rzym
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600 fazer
szwejk73
pracuje we Włoszech więc z dostępem do części zamiennych nie mam problemu .A montaż jest bardzo prosty z cbr-y pasuje jak ulał ,tuning motocykla już prawie skończony ale pochwale sie dopiero za dwa mieśiace :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-20 12:31:31 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-01-30 12:47:42
Posty: 4
Lokalizacja: śląsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S
A co dokładnie z CBR-y musze kpic, cała kiere??? Jak bedziesz miał całość wyśli foty na kajow@vp.pl. Gdzie pracujesz we Włoszech. Ja jade w Czerwcu do Vieste polwysep Gargano.
Pozdrawiam Adam :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-21 13:36:50 
Ludzie - przecież ta kiera to nie rogi bawoła - żeby was położyło i trzeba było kluczyk w zębach trzymać :roll:
Widać ewidentnie że kiera jest kilka cm niżej niż standard w fazie - moim zdaniem - na plus poszło.
Lagi są wysunięte żeby założyć clipy - utwardzamy trochę zawieszenie i po sprawie - nie ma opcji żeby kolektory dotknęły podłoża podczas normalnej jazdy. Identyczne kierownice ma tcat - tylko rury są pod kątem.
Błotnik od cata nie podejdzie bez rzeźby - popatrz nowsze suzuki i kawy - fajne są w rr- hondach - co tylko zapragniesz i odrobina żywicy :mrgreen:
Czekamy na relacje :wink:


Góra
  
 
PostNapisane: 2011-12-28 23:02:45 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-06-23 22:47:07
Posty: 15
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Generalny problem przy obniżaniu i podwyższaniu lag jest taki, że może to doprowadzić do tzw. tank slappera. Poczytaj o tym , staraj się je ustawić tak jak były oryginalnie. Na pewno obniżenie poprawia wchodzenie w zakrety ale radzę uważać. Moto wejdzie w rezonans przy danej prędkości i bedzie problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org