Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-02-22 17:36:34 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-03-10 22:24:07
Posty: 411
Lokalizacja: DKL- dolnoslaskie krolestwo lądek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52 :P
Obecne moto: Fz6 S
jak zmniejsz? w manualu napisane ile ma być i tyle ma być...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-22 17:36:34 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-02-22 23:18:10 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-11-09 00:54:28
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6n
I tyle jest :P zimą nie chciało mi się w garażu siedzieć, jak zrobi się cieplej to ruszę temat


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-23 09:29:47 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-11-16 22:17:08
Posty: 27
Lokalizacja: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: malinka
przemo_ps napisał(a):
jak zmniejsz? w manualu napisane ile ma być i tyle ma być...


może ma za mocno podkręcone ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-23 09:55:48 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-03-10 22:24:07
Posty: 411
Lokalizacja: DKL- dolnoslaskie krolestwo lądek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52 :P
Obecne moto: Fz6 S
heh, no może tak być w sumie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-23 12:21:19 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-11-11 19:12:24
Posty: 72
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA FZ6
ja miałem podobnie - ale jak ktoś pisał nauka moto i umiejętna regulacja manetki rozwiązała problem - mniejsze moto jakim jeździłem wybaczał tę nieumiejętność lecz tu jest inne przełożenie mocy. Nie twierdzę, że akurat wina leży po twojej stronie ale u mnie tak było - i chyba taniej się nauczyć operowania manetą niż napęd wymieniać :) ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-23 14:29:07 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-24 13:26:40
Posty: 672
Lokalizacja: Tarczyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794 749 233
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
właśnie chłopaki ap ro po obrotów to jakie powinny być prawidłowe na biegu jałowym ??? Oczywiście na rozgrzanym silniku....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-23 15:40:33 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
bartek-keks
Przeca w serwisówce jest napisane. Np dla mojego rocznika (2000) to okolo 1150-1250. Zależy od stanu technicznego jak to bedzie wachlowało.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-23 17:49:03 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Po zimie jak odpaliłem moto i była pierwsza przejazdzka też to zauwazyłem tzn szarpniecie .....

Wymieniłem świece i problem sie rozwiazał

Kolego powiedz jeszcze czy na luzie jak szybko odkrecisz manetke to płynnie wchodzi na obroty?
Moj wchodził ok ale własnie po odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu miał minimalne opoznienie na reakcje, tzn tak jakby sie delikatnie dławił, dusił - jak mowiłem po wymianie świec problem nie istnieje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-23 19:01:25 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
arczi137
Nie wiem czy to zasługa stan technicznego, czy regulacji - nie zachwalam bynajmniej - ale u mnie reakcja na gaz jest plyna, ma odzwierciedlenie w obrotach (mowa o luzie i moto na stopce). Nie mam "dziury" po odkreceniu. Jakiś poprzedni właściciel to może w miarę ustawił.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-25 02:09:22 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
Dawidx napisał(a):

Na zakrętach raczej nie popuszczamy i dodajemy gazu tylko jedziemy równomiernie :), o takim zjawisku słyszałem w FZ1 ale żeby w fz6 to pierwsze :]


A to pierwsze słyszę?!?
Jak za szybko w zakręt wejdziesz i zacznie cię znosić w krzaki to też będziesz jechał równomiernie?
Wydaje mi się, że wchodząc w zakręt przymykamy gaz, aby ładnie się wpisać w łuk, a będąc na jego szczycie dodajemy gazu, aby tylne koło wypchnęło nas z zakrętu.
Co do szarpania to należy wykonać porządną synchronizację gaźników. Być może przyda im się również czyszczenie. Warto też sprawdzić stan świec i przewodów zapłonowych. I nie ma co słuchać porad typu "ja też tak mam, znaczy jest ok". Kupiłem Fazera przypadkowo rok temu i również szarpał na wolnych obrotach przy ruszaniu. Czyszczenie gaźników z całego syfu, który się tam nagromadził (poprzedni właściciele jeździli raczej sporadycznie), synchronizacja gaźników i wymiana filtra powietrza na nowy odniosły skutek i motocykl rusza płynnie i nie szarpie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-25 10:09:05 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Gazu powinniśmy dodać w momencie pochylenia i mieć taką prędkość, aby go dodawać przez całą długość łuku :wink: Co do szarpania, tak jak mówi Bigos często winne są świece/fajki/przewody. U jednego kolegi też było takie szarpanie i fajka/i okazały się problemem. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-27 00:22:44 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
No to raczej nie do końca w ten sposób z tym zakrętem. Zauważ jak zachowuje się motocykl w momencie pochylenia, kiedy się go pochyla wchodząc w zakręt i jak reaguje w zakręcie na dodanie, bądź odjęcie gazu.
Wchodząc w zakręt musimy się pochylić i użyć przeciwskrętu. Już wpisując maszynę w zakręt odejmujemy gazu, aby wyrównać prędkość i gazu dodajemy będąc na szczycie łuku, aby wyjść płynnie z zakrętu. Ciągłe dodawanie gazu może skończyć się uślizgiem tylnego koła i wypadnięciem z zakrętu, więc też należy to robić z wyczuciem. Wszystko zależy od stopnia opanowania maszyny oraz sztuki wchodzenia w zakręt. Na Youtube jest sporo filmów z pacanami, którzy wchodzą w zakręt prosto jak świeca, dodają gazu od początku aż do szczytu zakrętu, gdzie nagle kończy im się asfalt, albo przeraża ich kąt wchodzenia w zakręt, paniką prostując motocykl i w każdym z tych przypadków lądują w krzakach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-27 02:21:22 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
No też nie do końca ok, z przeciwskrętem się zgodzę, ale pochylając motocykl punkt styku jest w takim miejscu, jakby średnica kół się zmniejszyła, więc żeby utrzymać tą samą prędkość musimy dodać gazu . Chodzi mi o delikatne dodawanie gazu, pozwala to zachować przyczepność, wyrównać zawieszenie i 'podnieść' motocykl. Wtedy jedziesz po tej samej linii,ale przy mniejszym pochyleniu, czyli można powiedzieć bezpieczniej :wink:

Trochę zeszliśmy z tematu :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-27 14:25:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-03 01:37:22
Posty: 142
Lokalizacja: Londyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: +447939476565
Obecne moto: FJ1200 FZS600
No więc spróbuj wjechać na przykład na rondo z dużą prędkością i pokonaj je w pochyleniu kilka razy ciągle dodając gazu. Ciekaw jestem, w którym miejscu skończy ci się opona i w ogóle jak wpiszesz motocykl w łuk wchodząc bez ujęcia gazu. Powodzenia.
Wiem, że w Polsce była porządna zima i można zapomnieć jak się jeździ. Ja tak się składa jeżdżę cały rok i czasami robię dziennie po 200 mil po dosyć krętych, angielskich drogach i raczej nie zapominam, jak się jeździ na zakrętach. Ale to już inny temat, bo było o szarpaniu silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-27 14:49:22 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
Chłopacy dajta spokój :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org