Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-05-20 23:08:21 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
hamulce nic do tego nie mają ,albo opona albo zawieszenie., w przebieg też bym za bardzo nie wierzył bo wątpliwa sprawa aby moto 8 letnie mialo przebieg 24 tys km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-20 23:08:21 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-05-21 09:03:37 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
Maciek napisał(a):
(...) w przebieg też bym za bardzo nie wierzył bo wątpliwa sprawa aby moto 8 letnie mialo przebieg 24 tys km.

oj tam oj tam, a co powiesz na to, że rok temu zakupiłem 10 letnie moto z udokumentowanym przebiegiem niecałe 11tyś mil (tj. ~18tyś km)

A wracając do tematu:
nie wiem jakie to ma odzwierciedlenie w motocyklu ale przy mocnym hamowaniu przodem na rowerze, przód mi podskakiwał wtedy kiedy opona traciła przyczepność a do tego efekt "podskakiwania" potęgował widocznie wyczuwalny luz w rowerowej główce ramy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-23 22:04:42 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-10-17 08:40:42
Posty: 77
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Też obstawiam łożysko główki ramy bo miałem tak samo. Wystarczyło dokręcić i wszystko gra. przy jeździe po bruku miałem wrażenie że kierownica jest luźna albo koło a to nie dokręcone łożysko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-24 08:19:30 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-11-27 22:14:15
Posty: 41
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 04r.
da_ns napisał(a):
....przy jeździe po bruku miałem wrażenie że kierownica jest luźna albo koło a to nie dokręcone łożysko.

Miałeś tak przy normalnej jeździe czy przy hamowaniu? U mnie ten objaw występuje tylko przy hamowaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-24 08:55:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-01-26 23:21:19
Posty: 14
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 1000
czy przy większej prędkości podczas hamowania drgania są częstsze czy prędkość nie ma znaczenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-24 09:01:05 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-11-27 22:14:15
Posty: 41
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 04r.
kapo napisał(a):
czy przy większej prędkości podczas hamowania drgania są częstsze czy prędkość nie ma znaczenia?

Prędkość nie ma większego znaczenia ale za to duże ma nawierzchnia na jakiej hamuje. Na dobrej nawierzchni jedynie przy większych prędkościach i mocniejszym hamowaniu na złej nawierzchni nawet przy20 km/h. Ruszaliśmy lagami w celu sprawdzenia główki ramy ale nie jest wyczuwalny luz. Na weekend dokręcę jednak główkę i zobaczymy jaki będzie efekt.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-05-24 19:35:50 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-01-26 23:21:19
Posty: 14
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer 1000
Na postoju zablokuj przednie koło i dobij kierownicą w dół, zobacz czy sie buja. Powinien powrócić do pozycji przed dobiciem za pierwszym razem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org