Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-04-26 21:57:28 
Cześć.

Co może być przyczyną, że muszę odpalać z gazem by zaskoczył.
Mam wrażenie, że jak np. jest zimny i podciągam mu ssanie to potrafi zgasnąć,
a jak podciągnę ssanie i przygazuję na chwilę na 3-4k obrotów to już to ssanie
należycie pracuje.

Dziś jest po wymianie filtra oleju i oleju (Motul 5100, 10W40 - tylko kurczę coś ciemny ten olej, kupiony w intermotors).
Świece ... nie wiem jaki stan.
Filtr powietrza kupiłem nowy ale okazał się nie od tego moto ... stary jest całkiem niezły.

No i mam wrażenie, że te obroty jak jest zimny to nie są takie idealne - żeby były równe.

Wystarczy czyszczenie i ewentualnie synchro gaźników?
No przy okazji ewentualnie zawory podregulować?


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-04-26 21:57:28 

PostNapisane: 2013-04-26 22:10:46 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-01-23 19:01:13
Posty: 216
Lokalizacja: Dęblin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz6
"kurczę coś ciemny ten olej" gorzej jak by wyglądał jak ten od smażenia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-27 08:51:51 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
najpierw wyczyść gaźniki, wyreguluj motocykl - synchronizacja gaźników...przy okazji sprawdź kompresję, ciśnienie.

Jeśli kultura pracy silnika nie ulegnie zmianie, to wtedy olej po frytkach MOŻE powodować jego nierówną pracę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-27 09:02:05 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Jak zawsze musisz odpalać z gazem to zastanów się nad kontrolą luzu zaworków.
Oczywiście czyszczeniem i synchronizacja gaźników też się przyda


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-27 12:02:39 
Ron napisał(a):
"kurczę coś ciemny ten olej" gorzej jak by wyglądał jak ten od smażenia :)


Tak śmiej się, jakbyś poczytał o podróbkach motula to byś wiedział o czym piszę.
Innym dziękuję za opinię. Przy okazji znajdę kogoś w regionie kto to dobrze zrobi.


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-04-27 22:58:21 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
a zdarzają się podróbki, owszem, temat poruszany...

jak ogarniesz kwestię to się pochwal :) dla potomnych...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-28 09:26:18 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-03-25 14:22:38
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600 03r.
Kolego a jakie masz obroty na rozgrzanym silniku ?? Może są "deko" za małe ? Spróbuj je podkręcic przy gaźnikach i sprawdź wtedy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-28 09:44:39 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
Mój fazer jak jest ciepły lepiej i szybciej łapie jak troszeczkę gazu dodam przy odpalaniu. Jak jest zimny na ssaniu łapie od razu. Obroty na ciepłym mam 1100rpm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-28 09:47:55 
pszemko napisał(a):
Kolego a jakie masz obroty na rozgrzanym silniku ?? Może są "deko" za małe ? Spróbuj je podkręcic przy gaźnikach i sprawdź wtedy.


Na obroty zerknę ponownie jak będzie ciepły - czytałem w manualu, że 1100-1200 może być.
Tylko u mnie na liczniku między 1000, a 2000 są 3 kreski :) Więc ciężko mi się zdecydować, czy mam podkręcić
na tę 1 kreskę, czy tuż przed nią.


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-04-28 09:52:46 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-10-25 11:48:38
Posty: 106
Lokalizacja: DLW
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 FZ1 N
tu coś było
viewtopic.php?f=21&t=4835


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-28 11:05:41 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
Pieraś
tuż przed nią :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-28 12:22:11 
Dziś podjadę do moto i ustawie na ciepłym. Widzę, że w tym drugim temacie już dużo na ten temat :)
Ja tam jednak jak znajdę kogoś dobrego co nie zepsuje nic to dam do regulacji. Jakoś fajna "cyna", gdy dotkniesz i pracuje
jak należy.

Mores kurczę nie wiem. Wlałem, zobaczymy. To jest półsyntetyk, musiałbym odgrzebać temat o podróbkach, czy to dotyczyło
właśnie syntetyka, czy pół. Pewnie połówka jest ciemniejsza od syntetyka.


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-04-28 21:27:47 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
Pieraś
ważniejsze przy doborze oleju jest kierowanie się przebiegiem motocykla...im większy przebieg tym olej skłania się ku półsyntetykowi, mineralnemu.

Znaczenie może mieć jakiej firmy olej lejesz, no i czy podróba...załóżmy na Castrolu może być głośny, a na Motulu ciszej...i odwrotnie.

Wrzucił ktoś kiedyś na forum właściwości i wszelkie parametry olejów...i z tego co pamiętam górował chyba Agip, ale głowy nie daje...znajdę to potwierdzę :)

Znalazłem, info wstawił Piniu:

viewtopic.php?f=21&t=3198&p=149584&hilit=agip#p149584


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-30 21:40:05 
obroty sa na dobrym poziomie. poszukam gdzies lokalnie kogos kto moze dobrze wykonac czyszczenie i synchro gaznikow


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-04-30 22:00:39 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-07-22 23:07:03
Posty: 121
Lokalizacja: LWL, LU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs1000 kobalt 02
Trochę panikujesz, zupełnie niepotrzebnie. Jak odpalasz to zawsze delikatnie dajesz gazu, przy obecnej temperaturze bez ssania i ma gadać
To, że silnik będzie falował to też zupełnie normalne. W miarę dogrzewania będzie pracował równiej. Fazerów jak psów się już oglądało i nie słyszałem żeby którykolwiek pracował idealnie, nawet zaraz po regulacji. Taki urok maszyny. No chyba, że ktoś ma podkręcone obroty, wtedy zgodzę się, że będzie pracował równiej.

Nie ma sensu też trzymać go na ssaniu i czekać kij wie ile - odpalasz, zakładasz kask, siadasz i jedziesz, po 2, 4 km masz silnik ciepły. Oczywiście bez pałowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org