Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-06-07 13:31:31 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
misiakw napisał(a):
Dla mnie rejestrowanie takich moto na A2 to głupota i tyle. nie będę nikogo moralizował, po prostu mam zdanie takie a nie inne.

+1
Natomiast nie zgodzę się z drugą częścią wypowiedzi. Każdemu jego raj, jak kolega lubi kombinacje to jego problem, tak samo jak ludzie którzy robią kilometry bez prawka. Głupota ludzka nie zna granic, ale na to nie znajdziemy lekarstwa :] (a kolega będzie musiał przeżyć teraz kilkanaście/kilkadziesiąt postu szydzenia z jego debilnego pomysłu, aż temat umrze śmiercią naturalną) :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: fzs 600 na A2
PostNapisane: 2013-06-07 13:31:31 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-06-07 14:06:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-15 10:13:55
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSF 1250
misiakw napisał(a):
Naprawdę nie widzę powodu wpychania na siłę fazera w określone ramki w momencie gdy jest masa innych, naprawdę fajnych maszyn pasujących do wymagań.


Tzn GS500? Mówimy o używanych motocyklach już mających moc <35kW, nie o nowych motocyklach co dopiero teraz wychodzą "zrobione pod A2", czy to zaprojektowane (nowe CeBule) czy zdławione przez dealera.

Gdyby szeroko pojęty ustawodawca nie chciał ograniczania mocy, to nie wprowadzałby w ustawie furtki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-07 14:13:51 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4025
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
rhazz napisał(a):
Każdemu jego raj, jak kolega lubi kombinacje to jego problem

dla tego też mówię że przywitam się, jak napisze z pytaniami na które mogę pomóc to odpowiem. Ale ponieważ nie zgadzam sie z takim kombnatorskim tokiem myślenia, nie będę się pod nimi podpisywał jeżdżąc z kimś takim. ot, takie moje wykluczenie. i tak nikt z tego powodu płakać nie będzie.

Panocek napisał(a):
Tzn GS500?

a to nie ma innych fajnych maszyn niż klasyczny zestaw w postaci GS'a, Cebuli? legalnie, zgodnie z przepisami na A2 możesz mieć moto zdławione, o ile przed zdławieniem nie przekraczaja dwukrotności tego limitu, co daje nam moto poniżej 70kW. to daje już naprawdę duuuuużo maszyn które pozwalają bez żadnego kombinowania dostosować się do przepisów. w tym zestawie znajdzie się wiele - od czegoć dla miłośników plastików aż po miłośników dalekich wygodnych podróży. i to mowa o używanych motocyklach których modyfikacje polegać będą jedynie na założeniu kagańca.

edit:
ba, jak teraz zlookałem - nawet S2 można spokojnie wpisać na A2. no to tym bardziej nie rozumiem kombinacji z fzs600...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-07 14:45:57 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-15 10:13:55
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSF 1250
misiakw napisał(a):
a to nie ma innych fajnych maszyn niż klasyczny zestaw w postaci GS'a, Cebuli? legalnie, zgodnie z przepisami na A2 możesz mieć moto zdławione, o ile przed zdławieniem nie przekraczaja dwukrotności tego limitu, co daje nam moto poniżej 70kW. to daje już naprawdę duuuuużo maszyn które pozwalają bez żadnego kombinowania dostosować się do przepisów. w tym zestawie znajdzie się wiele - od czegoć dla miłośników plastików aż po miłośników dalekich wygodnych podróży. i to mowa o używanych motocyklach których modyfikacje polegać będą jedynie na założeniu kagańca.



FZS ma akurat 70kW, więc się mieści w limicie. Ledwo bo ledwo, ale się mieści. "litrowe" boxery od BMW również są "wykonalne" jeśli chodzi o A2. Natomiast taki FZ6 w wersji 72kW (?) byłby problematyczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-07 15:34:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4025
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
nie wiem czemu ubzdurałem sobie że fzs600 ma 100KM, a fz6 ma o 2 mniej, i stąd moje "buczenie". jeśli jednak zgodnie z przepisami można go zblokować - to dopóki pozostanie zblokowany - cofam wszelkie wieszane na tobie psy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-06-07 17:20:11 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-15 10:13:55
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSF 1250
misiakw napisał(a):
nie wiem czemu ubzdurałem sobie że fzs600 ma 100KM, a fz6 ma o 2 mniej, i stąd moje "buczenie". jeśli jednak zgodnie z przepisami można go zblokować - to dopóki pozostanie zblokowany - cofam wszelkie wieszane na tobie psy.


Gdyby FZS był nieosiągalny do legalnego zdławienia to nawet nie zaczynałbym tematu, a tym bardziej nie kupowałbym Fazera.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-20 14:21:55 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
To trochę odświeżę temat:)

Mam Fazerka i teraz muszę go zablokować, patrząc po wykresach z hamowni FZS600 osiąga 40KM przy około 6krpm.
http://www.scoti.org/fazer/fazer-hamownia.jpg wykres Scoti"ego.
Wymyśliłem że ograniczę możliwość otwarcia przepustnicy tak aby nie wrkęcał się wyżej niż te 6tysiecy.
I tutaj pytanie jak to zrobić? :) Macie jakieś propozycje, bo myślałem nad jakimiś tulejkami pod iglice w gaźnikach , ograniczenie na rollgazie itp.
Macie jakiś pomysł jak to zrobić w miarę małym kosztem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-20 16:54:35 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
po co chcesz go blokować? do A2? musi być na to papier raczej a nie hołm hend mejd. Blok z homologacją i konkretne papiery, zresztą na innych forach koledzy wyjaśnili Ci już to. 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-20 17:51:31 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Kumpela chciała tak zblokować er-5 o 2KM :D
W serwisie załatwiła sobie papier, że założono blokadę na gaxnikach, do tego miała wykres z hamowni. Pojechała do okręgowej stacji kontroli, a tam gość stwierdził że taki wykres to on na drukarce sam se wydrukuje i bez opinii rzeczoznawcy nie ma wgl o czym gadać. A wydanie opinii +/- 500zł
Kwestia zastanowić się czy gra warta świeczki: skoro w momencie kontroli grozi Ci 300zł mandatu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-20 22:30:30 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
Rozmawiałem już z diagnosta i na podstawiedanych z hamowni dostane odpowiednipapier z którym trzeba udać się do wydziału komunikacji. Teraz pozostaje tylko kwestia zablokowania


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-21 08:22:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-15 10:13:55
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSF 1250
marcys998 napisał(a):
po co chcesz go blokować? do A2? musi być na to papier raczej a nie hołm hend mejd. Blok z homologacją i konkretne papiery, zresztą na innych forach koledzy wyjaśnili Ci już to. 8)


Homologacja jest głównie dla diagnosty, by mieć podkładkę, że jeżeli dławik jest założony poprawnie to motocykl ma tyle i tyle mocy. Wg WK (przynajmniej Bemowskiego) nie ważne jak, jeżeli diagnosta wystawi papier, to oni go przyjmą. Więc jest to kwestia przekonania diagnosty - wykresem hamowni, opinią rzeczoznawcy etc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-21 09:11:22 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Panocek, ty właśnie sie borykałeś z taką rejestracją fazera na A2 - podpowiedz koledze co i jak żeby było dobrze, przyda się zapewne też innym,bo widzisz co Wydział, diagnosta to inne podejście do sprawy. Udała ci się w ogóle ta rejestracja?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-21 10:40:46 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
Wstępnie coś wymyśliłem. Fazer z moją blokada na 4 biegu rozpędza się do 160 i około 10krpm czyli jeszcze jest trochę za mocny. Trzeba kombinować dalej.
Tak z ciekawości Wy też macie przy mocowaniu rollgazu (w tej metalowej obudowie trzymającej linki przy manetce) zrobiony otwór od spodu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-22 18:55:41 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-15 10:13:55
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSF 1250
marcys998 napisał(a):
Panocek, ty właśnie sie borykałeś z taką rejestracją fazera na A2 - podpowiedz koledze co i jak żeby było dobrze, przyda się zapewne też innym,bo widzisz co Wydział, diagnosta to inne podejście do sprawy. Udała ci się w ogóle ta rejestracja?



Mi się o dziwo udało

1) robimy modyfikację mającą na celu ograniczenie mocy, najlepiej w warsztacie co wystawi FV jako podkładkę że było zrobione (zwężki, manetka)
2) po zabiegu... tu jest najtrudniejsze, bo to zależy od diagnosty - jednemu wystarczą oględziny, osłuchanie silnika, drugi będzie potrzebował hamownię i/lub opinię rzeczoznawcy. Inaczej jak popytać diagnostów i ich wymagań nie da rady. Po spełnieniu tych zachcianek i opłaceniu dostajemy kwitek z pieczątką o zmianie danych w dowodzie
3) z papierkiem idziemy do WK - tu nie wiem czy wymiana dowodu, u mnie w dowodzie mam 70kW i długopisem wpis o zmianie na 34kW i pieczęcią podbite w "adnotacjach"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-22 23:22:07 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
@Panocek a mógłbyś opisać jak u Ciebie ta moc była ograniczona? Ograniczyli Ci możliwość odkręcenia manetki czy dostałeś zwężki w króćce?
Wychodzi na to że wszystko sprowadza się do diagnosty i to on ma największe pole do popisu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org