Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-10-03 20:24:02 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
Nie kolego, na wolnych obrotach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-03 20:24:02 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-10-03 20:36:00 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
Piniu napisał(a):
Nie kolego, na wolnych obrotach


no to nie wiem for sure... Ale jak dla mnie takie napięcie w fz6 powinno być przy 4-5tys. Przy niższych obrotach może być nizsze i jest to absolutnie normalne. Wg service manualu powinno sie ładowanie sprawdzać przy 4-5tys.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-09 01:16:10 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-07-03 07:55:34
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 Fazer
Tylko Panowie, mowa jest o FZS ;)

A co sądzicie o tej kompresji? Na chłopski rozum ewidentnie wskazuje to na zawory, bo wartości na każdym cylindrze są mocno zaniżone.

I teraz tak: wiadomo, że w FZS luzy na zaworach się tylko powiększają. Serwisówka wymaga sprawdzenia/regulacji po 40tyś km. Jeżeli silnik jest zimny, to zawory są ciaśniejsze, dzięki temu jest lepsza kompresja i silnik równiej pracuje. Jeżeli się trochę pojeździ, luzy przez "puchnący" metal się powiększają i występują w.w. objawy. Mam rację?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-09 09:30:39 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
F1OLEK napisał(a):
Tylko Panowie, mowa jest o FZS ;)....


ano zdaję sobie sprawę że FZS;) Tylko że w wielu kwestiach FZS aż tak się nie różni od Fz6. I podobnie jest z ładowaniem. Żeby je prawidłowo zmierzyć w FZS, podobnie jak w w Fz-tach, należy wkręcić silnik na 5tyś obrotów. Wówczas bez obciążenia (światłami i jakimiś dodatkami typu grzane manetki, ładowarki usb itp) powinieneś mieć koło 14V. Warunek oczywiście że sprawdzasz na sprawnym aku który w stanie spoczynku ma ok 12,8V.
Tak jest napisane w serwisówce.

Inna sprawa że nie wiem czy teoria którą Piniu przedstawił jest możliwa. Nie neguję, po prostu nie mam pojęcia. Ale wiele Ciebie kosztować nie będzie jak to sprawdzisz i jak będzie ok to wyeliminujesz możliwość przedstawioną przez Pinia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-09 10:55:23 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
Coś chyba jest na rzeczy, cyt. kolegi MarcinJ śmigającego jak przeczytałem z opisu FZ6 2006r
"Ładowanie jest OK - przy włączonych manetkach na max i jednym świetle przednim trzyma napięcie 14,1V, bez manetek 14.2V"
Możliwe że od rocznika "x" zmienili regulatory napięcia z "SH" na "FH" (FH - oznacza że jest to regulator typu MOSFET który się nie grzeje i ogólnie jest lepszy niż SH (regulator bocznikowy), daje stabilne napięcie w całym zakresie obrotów).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org