Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-06-12 12:50:49 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-24 19:21:54
Posty: 391
Lokalizacja: stolica "Scyzorykowa"
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6S
A może ktoś zna namiary na taniego i dobrego mechanika w okolicach Kielc?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-12 12:50:49 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-06-14 08:58:39 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-10-29 20:24:48
Posty: 447
Lokalizacja: Północne Mazowsze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6
W tej chwili mam nalatane niemal 39.000 km. Zatem zbliża się magiczna bariera 40.000, przy których na pewno zlecę kontrolę luzu zaworowego. Możecie mi polecić jakiś sprawdzony warsztat, w którym chłopaki zrobią to naprawdę z sercem? Miasta, które biorę pod uwagę to: Warszawa, Olsztyn, Białystok (wszędzie mam mniej więcej tyle samo).

Co oprócz luzu zaworowego należałoby sprawdzić przy 40.000 km?

Będę wdzięczny za porady.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-14 10:03:01 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
Tanatos
co do warsztatów
viewforum.php?f=26

co do tego co należałoby zrobić
viewtopic.php?f=30&t=4150
weź sobie ściągnij user manuala, service manuala czy książkę Heynes'a tam jest napisane co należy robić przy jakim przebiegu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-14 12:06:59 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-10-29 20:24:48
Posty: 447
Lokalizacja: Północne Mazowsze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6
Dziękuję bardzo - informacje się przydadzą :)

LWG,

Sebastian


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-18 00:36:07 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4025
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Tanatos, przechodzę to samo (aktualnie 41 tys), więc tak: serwisówka mówi o
- luzy zaworowe na 42 tys
- przegląd świec
- sprawdzić i ewentualnie wymienić filtr powietrza (u mnie syf taki że wymieniłem, patrz foto poniżej)
- olej (42 tys) (bez filtra, ten powinien na 37 i 49 tys być zmieniony)

[ img ]

dużo tego nie ma. ja od siebie dorzuciłem symianę łożysk koła (dziś robioną) - tak na zapas bo wcześniej nie zrobiłem na czas, ale łożyska były sprawne.

do tego ja 40 mojego moto z znajomymi sowicie opiłem - wolę nie mieć w nim kryzysu wieku średniego. regulację luzów zaworowych z 24.06 na 2.07 przesunałem, bo 28 udało mi się na tor załapać, więc powiem ci jak to u mnie wyglądało po tym przeglądzie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-18 19:04:14 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-10-29 20:24:48
Posty: 447
Lokalizacja: Północne Mazowsze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6
Wielki dzięki za info! Jak będziesz na Kurpiach to zapraszam na piwo :P

Napisz z ciekawości, ile kosztuje u Ciebie regulacja luzu zaworowego. Ja się orientowałem i u mnie w okolicy u dobrego mechanika to koszt 300zł + 10 zł za płytkę.
Jak na razie mam niespełna 39.000 km, ale do końca sezonu serwisu na pewno nie uniknę. Oleju zmieniać nie będę - zmieniony w kwietniu.
Filtr mam K&N więc po prostu sprawdzam go i oliwię stosownym płynem.
Choć na świece z pewnością zwrócę uwagę.

A filtr miałeś faktycznie trochę przykurzony :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-19 10:26:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4025
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
U mnie regulacja luzow wraz z świecami to jakieś 420 zł plus 15 za płytki. Jak będę już po wymianie to na fakturze sprawdzę i ci powiem. A jak to z tym k&n jest, wyciagasz, myjesz z kurzu, nawilzasz i po temacie? Wygodnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-19 12:47:15 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-10-29 20:24:48
Posty: 447
Lokalizacja: Północne Mazowsze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6
Ok. Będę czekał na info :)

Jest dokładnie tak jak piszesz: wciągasz filtr. Następnie psikasz go takim specjalnym "cleanerem", czekasz minutkę - dwie aż syf się rozpuści, potem traktujesz to sprężonym powietrzem. W razie potrzeb czynność powtarzasz. Kiedy jest już czysty, smarujesz go specjalnym olejkiem. Następnie montujesz z powrotem filtr, cieszysz się dobrze wykonaną robotą, rozpierasz się dumą z posiadanego sprzętu i w fazie euforii idziesz polatać :)

Tu przykładowa aukcja z obydwoma płynami:

http://allegro.pl/gda-kn-plyn-do-czyszc ... 90879.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org