Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-06-24 14:38:58 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-04-17 22:38:16
Posty: 20
Lokalizacja: Cieszyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 721088176
Obecne moto: fzs 600
Witam wszystkich
Kupiłem niedawno fazerke z przebiegiem 125kkm, więc przypuszczam że przebieg oryginalny. Zbiera sie całkiem dobrze, nie kopci, normalnie odpala, czasem tylko musze dodać trochę gazu żeby nie zgasła. Gdy ją kupowałem stała rok nie używana i póki co jeżdżę nią ponad 2 miesiące i nic nie wyskoczyło niespodziewanego poza standardowymi wymianami.
Zaciekawił mnie tylko wygląd lag przednich i chciałbym żebyście ocenili w jakim celu je ktoś tak szlifował, oraz czy uszczelniacze kwalifikują sie do wymiany(generalnie nie ciekną). Motorek jest świetny ale tak się zastanawiam ile ten silnik jeszcze pochodzi z takim przebiegiem i jakie są ewentualne koszty remontu? Zastanawiam się czy oddawać go na serwis by sprawdzili zawory i rozrząd? Bo niestety nie wiem kiedy było to robione, czy raczej się tym nie przejmować i zrobić to po sezonie. Jedynym mankamentem jest to że jak jadę z kobitą albo sam i skręcam pod jakieś większe kopce to po dodaniu gazu na niższych obrotach nie chodzi na wszystkie gary, troche terkocze i po chwili się zbiera. Jak myślicie to bardziej świece czy synchronizacja gaźników?

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: fazer pytanie ogólne
PostNapisane: 2014-06-24 14:38:58 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-06-24 18:13:39 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
fajnie się czyta tekst, który napisałeś :)

zapewne chodzi Tobie o wyszlifowane golenie, sądzę, iż po prostu był na nich taki fajny biały nalot, który przy sprzedaży motocykla nie koniecznie ładnie wygląda :)

lub ktoś chciał mieć polerowane, ale nie wyszło :)

Uszczelniacze są w środku i jak nie lecą to teoretycznie się nie wymienia, chyba, że występują problemy w prowadzeniu motocykla z uwagi na olej w lagach, jego stan, wiek itp :) To co sfotografowałeś na zewnątrz to tylko "fartuch" ochronny zapobiegający dostawaniu się syfu do środka teleskopu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-24 23:46:15 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-11-20 22:30:54
Posty: 304
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 507754004
Obecne moto: FZS 600 2000r
to co kolega wyżej napisał uszcczelniacze główne są pod tymi na zdjęciu (przeciwpyłowymi)
golenie szlifowane drucianką pewnie bo odprysków pełno było
co do silnika jak nie dzwoni i nie klekocze to jeździć generalnie się sprawdza co 42 tyś. a co do pracy nie na wszystkie gary to może gażniki do roboty...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-31 18:42:33 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-08-30 21:21:35
Posty: 13
Lokalizacja: Szczepanów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 881412775
Obecne moto: Yamaha FZS 600 Fazer
Przy tym przebiegu jaki jest zrobiony, ja bym go oddał do serwisu na ogólny przegląd, oczywiście jak masz hajsy, bo jednak troche ma nabite, ale teraz jak się nic nie dzieje, to jest ok, przed następnym sezonem oddać go do serwisu, i samodzielnie możesz posprawdzać różnie rzeczy, filtry powietrza, wymenić olej itp .. ja osobiście miałem silnik nie dokręcony, więc też warto sprawdzić, czy silnik jest dokręcony, lagi itd ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org