Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-08-29 09:07:58 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-11-18 19:30:31
Posty: 454
Lokalizacja: PL- opolskie/Klb | CH- raj dla motocyklistów:)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S6
Obecne moto: FZ1 S
w opisie kolegi jest podany rocznik.
2006r


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-29 09:07:58 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-08-29 10:39:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-27 12:51:37
Posty: 24
Lokalizacja: WPR
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1S 2006r.
A przebieg ok. 36 k. km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-29 11:18:26 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-08-23 13:49:43
Posty: 13
Płeć: Mężczyzna
sad napisał(a):
A przebieg ok. 36 k. km.

Może to słaby punkt w tych motocyklach... tak jak w cbf1000 również alternatory się rozsypują. motocykle w miarę świeże roczniki, będą teraz dopiero wychodzić niespodzianki... :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-24 20:03:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-04-06 21:38:23
Posty: 21
Lokalizacja: Ślonsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fizdzik
Mi tez padlo, ale dokladnie lozysko alternatora, moto tez mialo niby parkingowke, na lewa strone, oczywiscie zakupione od handlarza..... :evil:

Takie przypadki sie zdarzaja, i nawet zakup moto przy obecnosci experta, temu nie zaradzi....
Nic nie stuka, nic nie puka, igielka z allegro, a jak chca to i głowice pospawaja zeby tylko 2k wytrzymala..... Polsza...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-18 20:58:15 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-01-31 23:03:56
Posty: 2
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792 522 532
Obecne moto: FZ1 2006r.
sad
kolego napisz proszę swój numer telefonu jeśli możesz bo mam do Ciebie kilka pytań. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-17 17:37:24 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-09-17 17:31:42
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Dzień dobry,
Odświeżę temat, również posiadam FZ1-S w dniu wczorajszym podjechałem motorkiem do sklepu, motor zgasiłem i po chwili próbowałem odpalić,nie udało się padło magneto.Dziś odprowadziłem motor do mechanika informując go że według mnie nie mam ładowania akumulatora.Diagnoza była szybka magneto do wymiany.
Z tego co wiem to już nie pierwszy raz to wymieniał, ale przy większych przebiegach.U mnie zdarzyło się to przy 38000tyś km.Cena nowego w z uzwojeniem ponad 3500 brutto.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-05 09:19:50 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-08-23 13:49:43
Posty: 13
Płeć: Mężczyzna
Witam
Chciałbym wam przedstawić całą sytuację z moją fz1. Otóż zakupiłem yamahę w jednych z rzeszowskich komisów motocyklowych. Motor po oględzinach w świetnym stanie, przebieg ok 26tyś km. Po przejechaniu ok 5tyś km, głównie turystycznie bez przegrzewania moto silnik padł, okazało się, że alternator się rozsypał, gdyż jest zbudowany z magnesów i zwojów miedzianych. Części te poszły dalej do silnika i rozwaliły panewki, także silnik do wymiany. Sprzedałem motor oczywiście z dużą stratą mechanikowi, ponieważ koszty naprawy były by kolosalne.
Po jakimś czasie zadzwonił ten mechanik i oznajmił mi , że znów musiał remontować silnik, ponieważ jak się okazało w motocyklu nie było EXUPA czyli tajemnego silniczka pod siedzeniem, który jest odpowiedzialny za mieszankę spalin( nie jestem mechanikiem i nie znam się nazewnictwie więc wybaczcie jeżeli coś źle nazywam), w każdym bądź razie facet, który sprzedał mi motocykl naraził mnie i mojego następce na duże straty.
Cała historia awaria silnika fz1 2007, która wyszła po roku czasu.
pozdrawia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-05 21:49:55 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-11-18 19:30:31
Posty: 454
Lokalizacja: PL- opolskie/Klb | CH- raj dla motocyklistów:)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S6
Obecne moto: FZ1 S
gravispna napisał(a):
Witam
Chciałbym wam przedstawić całą sytuację z moją fz1. Otóż zakupiłem yamahę w jednych z rzeszowskich komisów motocyklowych. Motor po oględzinach w świetnym stanie, przebieg ok 26tyś km. Po przejechaniu ok 5tyś km, głównie turystycznie bez przegrzewania moto silnik padł, okazało się, że alternator się rozsypał, gdyż jest zbudowany z magnesów i zwojów miedzianych. Części te poszły dalej do silnika i rozwaliły panewki, także silnik do wymiany. Sprzedałem motor oczywiście z dużą stratą mechanikowi, ponieważ koszty naprawy były by kolosalne.
Po jakimś czasie zadzwonił ten mechanik i oznajmił mi , że znów musiał remontować silnik, ponieważ jak się okazało w motocyklu nie było EXUPA czyli tajemnego silniczka pod siedzeniem, który jest odpowiedzialny za mieszankę spalin( nie jestem mechanikiem i nie znam się nazewnictwie więc wybaczcie jeżeli coś źle nazywam), w każdym bądź razie facet, który sprzedał mi motocykl naraził mnie i mojego następce na duże straty.
Cała historia awaria silnika fz1 2007, która wyszła po roku czasu.
pozdrawia


Każdy kto ma zmieniony tlumik w FZ1 nie ma exupa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-02 22:44:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-07-25 14:30:00
Posty: 71
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Płeć: Mężczyzna
Telefon: FAJNY
Obecne moto: FZ 1 FAZER
tak już jest ale wszystko da się zrobić
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org