Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 242  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-01-22 22:47:26 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-04-23 01:15:00
Posty: 72
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 fazer s2
ciężki ale jakże udany dzień za mną. Dokładnie wyczyszczone zaciski + zmienione klocki na ebc hh (p+t), wyczyszczone całe lagi razem z wkładami + zmieniona oliwa na yamalube 10w z uszczelniaczami NOK. teraz mogę być spokojny o zawieszenie z przodu tym bardziej jak widziałem co wypłynęło, a raczej ledwo wykapało kiedy odkręciłem śrubę o dołu goleni. Powinno być 467 ml oliwy na sztukę (dzwoniłem do serwisu), a u mnie wypłynęło ledwo 100ml i to nie oliwy tylko jakiejś czarnej rzadkiej mazi- masakra.
Miałem zrobić z tego fotorelację, ale prosiłem ojca o pomoc i kiedy zacząłem robić zdjęcia to kazał mi wybrać, albo on i jego pomoc albo sobie 'cykam fotki' także nie miałem wyjścia... Jeśli ktoś miałby jakiś problem przy tych czynnościach to śmiało walić na priv wszystko omówię co i jak :)

w sobotę wymiana świec, ale tym razem poprosze o pomoc kumpla także powinienem coś uwiecznić


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-22 22:47:26 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-01-22 23:24:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Nie wolno wymieniać oleju w lagach poprzez odkręcania śruby z tłumika. Jest o tym specjalnie drukowanymi literami temat że NIE WOLNO TEGO ABSOLUTNIE ROBIĆ. Poza tym po samym odkręceniu śruby wyleje Ci się olej tylko z dolnej części. Żeby wylać cały olej trzeba wyciągnąć rury nośne z goleni...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-22 23:36:53 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-04-23 01:15:00
Posty: 72
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 fazer s2
jesteś w stanie mi wytłumaczyć czemu nie wolno bo nie mogę tego wyszukać w szukarce.
a co do reszty to siłą rzeczy skoro wymieniałem uszczelniacze i wszystko czyściłem to musiałem rozebrać je na części pierwsze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-22 23:52:19 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2368
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10 SP
Proszę bardzo - pierwszy post napis na czerwono...
viewtopic.php?f=30&t=3378

Już kilku było takich cwanych, co po takiej zabawie pisało w dziale kupię: "kupię goleń bo zerwałem śrubę z tłumika" :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-23 00:00:39 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-04-23 01:15:00
Posty: 72
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 fazer s2
ok, jednak widziałem ten post jakiś czas temu. Są różne szkoły tego jak to robić, tak jak w wielu różnych przypadkach. Zrobiłem tak i na szczęście wszystko poszło bez niespodzianek. Na przyszłość będę wiedział i wezme na to poprawke.
Dzięki za cenna uwage.

Nieprzemyślane posunięcie z mojej strony tym bardziej, że demontowałem całkowicie lagi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-26 23:02:33 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-01-21 20:15:11
Posty: 20
Lokalizacja: Birmingham
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600
Nowe skórzane siedzenie. Pytanie jak najlepiej zabezpieczyc skóre ?


Załączniki:
DSC_00411111111111111116.jpg [104.65 KiB]
Pobrane 432 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-26 23:14:58 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Impregnaty odpowiednie są do tego. A tyłek nie będzie Ci się ślizgał po takiej skórce?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-27 00:00:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-01-21 20:15:11
Posty: 20
Lokalizacja: Birmingham
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600
Tego nie wiem. Jak bedzie słabo to obiję jakims winylem. Skórkę miałem za darmo więc pobawiłem się w tapicera.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-27 00:12:28 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 502
Płeć: Mężczyzna
Jestem co prawda nowy na forum ale jak nikt się nie obrazi to mała fotorelacja z tego co niedawno zrobiłem w swoim motocyklu, a był to serwis przednich hamulców w FZS 600:

Tak wyglądały zaciski zaraz po odkręceniu:

[ img ]

A tak po umyciu, do mycia wykorzystałem ciepłą wodę, płyn do mycia naczyń i szampon samochodowy, a także szczoteczke do zębów. Nie wyciągałem tłoczków bo nie było takiej potrzeby. Następnie tłoczki przesmarowałem delikatnie czystym płynem hamulcowym, widoczne drobne wżery na powierzchniach tłoczków ale nie wpływają w żaden sposób negatywnie na pracę zacisku:

[ img ]

Sprężyny i bolce trzymające klocki również zostały wyczyszczone. Blaszki psikłem WD-40 i zostawiłem, potem przeleciałem miękką szczoteczką drucianą, a bolce papierem ściernym, efekt poniżej:

[ img ]

Tarcze zostały umyte ciepłą wodą z dodatkiem płynu do mycia naczyń, osuszone z wierzchu, a następnie przetarte papierem ściernym o gradacji 600 z obu stron:

[ img ]

Nowy zestaw gotowy do zamontowania:

[ img ]

  • Klocki hamulcowe Galfer 1370
  • Płyn hamulcowy Motul DOT 3&4
  • Przewody w stalowym oplocie HEL
  • Smar Plastilube ATE

Całość poskładana do kupy i zalana świeżym płynem hamulcowym. Z odpowietrzeniem nie było żadnych problemów, klamka jest twarda i mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze działać :)
Pozdr!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-27 01:47:48 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1185
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
Krystek najlepiej byloby zastosować takie preparaty jakie sa dostepne w sklepach dla dzokejow, jezdzcow konnych. To jest idealny sposob, hmmmm natomiast prosciej? Przede wszystkim tluszcz do skor ktory sprawi ze nie będzie ona namakac, pekac, stanie sie sprężysta - taki zabieg raz na jakis czas. Czesciej i w suchych warunkach taki impregnator do skor w sprayu, kurz sie go nie czepi. To sa najprostsze metody konserwacji skory. Mycie z zabrudzen letnia woda z odrobina mydla szarego uwazajac zeby skory nie przemoczyc. Tluszcz jak i spray do skor sa dostepne w sklepach obuwniczych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-27 09:03:21 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-01-21 20:15:11
Posty: 20
Lokalizacja: Birmingham
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600
blue7 dzięki za radę. O sklepach dla dzokejów nie pomyślałem. Narazie porządnie wypastowałem pastą do butów bezbarwna, zobaczymy.
ahamay ostatnio ten sam zabieg przeprowadziłem :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-27 20:55:26 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 502
Płeć: Mężczyzna
Wiosna, wiosna, gdzie ty jesteś...

Nowy filtr pow.

[ img ]

Wymienione świece z NGK na Denso

[ img ]

I zainstalowane pod siedzeniem gniazdo zapalniczki 12V z bezpiecznikiem płytkowym 10A. Będzie przydatne do nawigacji i podłączania małego kompresora do pompowania kół

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-28 18:06:55 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-07-29 10:56:56
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs600 2001r
Witam a ja dzisiaj zrobiłem to, korzystając z nieobecności małżonki :)
Przed
[ img ]
po
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-28 22:52:41 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-04-23 01:15:00
Posty: 72
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 fazer s2
korzystając z wolnego popołudnia zabrałem się za wymianę świec. Były NGK CR9EK a aktualnie zamontowałem irydowe CR9EIX. Jeśli chodzi o samą wymianę to bardzo fajnie opisał to blue7 :TUTAJ. Jedyne czego nie zrobiłem, a raczej zrobiłem a nie korzystałem z tego to poluzowanie tej obejmy plastikowej. Dałem radę bez odchylania chłodnicy, ale bez gimnastyki się nie obyło. Długa grzechotka, klucz do świec z kompletu kluczy i gotowe.

+ zamówiony filterek powietrza K&N'a


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-29 00:59:52 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1185
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1250RS
czupa999, dobra robota :) czy slyszysz jakąś różnice u siebie w kulturze pracy silnika, reakcji na gaz?
Przydał sie moj opis? Alez proszę :D!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 242  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org