Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-07-15 17:02:11 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-01-04 11:42:34
Posty: 10
Lokalizacja: WLKP
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
Mam taki problem, po podłączeniu waku zegarowych z dławikami, wartość podciśnienia ulega zmianie, np. podłączam jeden wakuometr do pierwszego garu i obserwuje go to raz jest wartość mniejsza, raz większa, wskazówka nie stoi ładnie w miejscu(nie jest za mocno zdławione, bo lekko drga i na dodanie gazu reaguje dobrze). Wydech przelotowy, świece nowe, filtr powietrza wydmuchałem powietrzem i wygląda ok. Dlaczego wartości się zmieniają jak silnik chodzi na wolnych obrotach, manetki nie dotykam?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-15 17:02:11 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-07-15 19:49:19 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
wartości sprawdzasz na rozgrzanym silniku ?

lekko zawsze wskazóweczka drży :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-15 20:26:19 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-01-04 11:42:34
Posty: 10
Lokalizacja: WLKP
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
Tak, silnik ma temperaturę pracy. Drży, ale nie chodzi o drżenie tylko o wartość która się zmienia, tak jakbym kręcił lekko śrubą regulacja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-16 11:33:16 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Przy rozregulowanych [podpartych] zaworach są duże skoki na ''waku'', jak dawno było tam zaglądane? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-16 14:42:19 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-01-04 11:42:34
Posty: 10
Lokalizacja: WLKP
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
Nie mam pojęcia, ja tam nie zaglądałem. Czyli co proponujesz, zaglądać tam? Czy najpierw pomiar sprężania by wypadało zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-17 10:13:06 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Pomiar sprężania jest łatwiejszy niż sprawdzenie luzów, więc od tego można zacząć :) Ale z reguły przy takich objawach jak opisałeś to trzeba do zaworów zaglądać, tyle że ja tam wszystkich rozumów nie pozjadałem - może być inna przyczyna :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org