Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-04-01 17:21:49 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-24 19:21:54
Posty: 388
Lokalizacja: stolica "Scyzorykowa"
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6S
Cześć.
Jako, że trochę jestem podziębiony i za bardzo nie mogę"polatać" na moto a pogoda jak marzenie to postanowiłem założyć jakieś akcesoryjne klamki. Niestety ogrom ofert na rynku i moja niewiedza w tym temacie zmusza ,nie do poproszenia o pomoc w kwestii wyboru. Jakie klamki polecilibyście? Długie, krótkie i czy średnio ogarnięty technicznie człowiek sam da radę je wymienić? Co prawda sam wymieniam w moto olej, klocki , filtry, montowałem podgrzewane manetki ale klamek nie ruszałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-01 17:21:49 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-04-01 21:08:44 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Viper napisał(a):
Jakie klamki polecilibyście?

Przede wszystkim regulowane :).
Viper napisał(a):
Długie, krótkie

Tutaj IMO zaraz zacznie się gównoburza prawdę powiedziawszy o nic. Tak na prawdę długość klamek to głównie kwestia...wizualna. Krótkie klamki mogą mieć ewentualnie taką przewagę, że jeżeli dużo jeździsz po mieście, to w razie jakiegoś niepowodzenia, to zamiast np. w lusterko, trzasnąć klamką, uderzysz kierownicą i potencjalnie uchronisz się od gleby. Poza tym IMO w użytkowaniu bez większych różnic, mam krótkie i jestem zadowolony, ale chodzi mi po głowie wymiana ich na długie, bo mi osobiście jakoś lepiej leżą pod palcami :).

Viper napisał(a):
i czy średnio ogarnięty technicznie człowiek sam da radę je wymienić?

Myślę, że mechaniczne beztalencie spokojnie da radę wymienić klamki :). Tam nie ma kompletnie żadnej filozofii :).

Viper napisał(a):
Co prawda sam wymieniam w moto olej, klocki , filtry, montowałem podgrzewane manetki ale klamek nie ruszałem.

A to nie dobrze, dobrą praktyką jest przesmarownie np. smarem grafitowym, na początku sezonu, gniazd klamek, wszystko zaczyna pracować nadzwyczaj lekko i płynnie :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-02 07:44:52 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
glenroy napisał(a):
Tutaj IMO zaraz zacznie się gównoburza prawdę powiedziawszy o nic. Tak na prawdę długość klamek to głównie kwestia...wizualna. Krótkie klamki mogą mieć ewentualnie taką przewagę, że jeżeli dużo jeździsz po mieście, to w razie jakiegoś niepowodzenia, to zamiast np. w lusterko, trzasnąć klamką, uderzysz kierownicą i potencjalnie uchronisz się od gleby. Poza tym IMO w użytkowaniu bez większych różnic, mam krótkie i jestem zadowolony, ale chodzi mi po głowie wymiana ich na długie, bo mi osobiście jakoś lepiej leżą pod palcami .

Czy ja wiem - burza :) Krótkie/długie według mnie, bo przecież znawcą nie jestem chyba mają znaczenie jak hamujesz tzn. czy używasz wszystkich palcy do ściskania klamki czy dwóch a może jednego. Ja używam tylko dwóch (i tak czuję się pewnie) i w niektórych momentach przy długiej klamce opiera się ona na pozostałych dwóch leżących na rolgazie - przycinając je. Ale tego mi nikt nie mówił, tłumaczył, tak sobie wydedukowałem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-02 11:22:41 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Cimaj napisał(a):
glenroy napisał(a):
Tutaj IMO zaraz zacznie się gównoburza prawdę powiedziawszy o nic. Tak na prawdę długość klamek to głównie kwestia...wizualna. Krótkie klamki mogą mieć ewentualnie taką przewagę, że jeżeli dużo jeździsz po mieście, to w razie jakiegoś niepowodzenia, to zamiast np. w lusterko, trzasnąć klamką, uderzysz kierownicą i potencjalnie uchronisz się od gleby. Poza tym IMO w użytkowaniu bez większych różnic, mam krótkie i jestem zadowolony, ale chodzi mi po głowie wymiana ich na długie, bo mi osobiście jakoś lepiej leżą pod palcami .

Czy ja wiem - burza :) Krótkie/długie według mnie, bo przecież znawcą nie jestem chyba mają znaczenie jak hamujesz tzn. czy używasz wszystkich palcy do ściskania klamki czy dwóch a może jednego. Ja używam tylko dwóch (i tak czuję się pewnie) i w niektórych momentach przy długiej klamce opiera się ona na pozostałych dwóch leżących na rolgazie - przycinając je. Ale tego mi nikt nie mówił, tłumaczył, tak sobie wydedukowałem :)


Krótka wygląda tak:
https://drive.google.com/file/d/0B6KE9X6-1RVkR0pzdFVQVE8wblk/view?usp=sharing
i jeżeli nie hamujesz 3 palcami, albo nie trzymasz kierownicy tak, że mały palec wystaje poza manetkę, to krótkimi też będziesz przycinał palec serdeczny :)
https://drive.google.com/file/d/0B6KE9X6-1RVkR1FNQS1YejdLRGM/view?usp=sharing
Długa klamka po wciśnięciu mieści się dokładnie w manetce, czyli sięga do tego pierwszego, większego zgrubienia. Ale czy to krótka, czy to długa, przy obsłudze 2 palcami nadal jest możliwość przycięcia palca, dlatego twierdzę, że mimo wszystko krókie/długie to bardziej kwestia estetyki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-02 12:30:15 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 384
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
Viper a zmiana klamek pomaga na przeziębienie :?: :lol:
Taniej będzie użyć witaminy C albo herbatki z "prądem". :wink:

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-02 13:01:07 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
glenroy tyle ze ty pokazujesz klamke sprzegla a ja o pisalem odnosnie hebla


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-02 13:30:44 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
A to w czym jest różnica? Długość mają przecież taką samą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-02 14:39:28 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-24 19:21:54
Posty: 388
Lokalizacja: stolica "Scyzorykowa"
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6S
Cytuj:
a zmiana klamek pomaga na przeziębienie :?: :lol:

Pewnie. Nie mogąc latać na motórze czuje dyskomfort i mam lekkiego doła. Jak zamontuje nowe klamki to humor się poprawi i szybciej wyzdrowieje.
Cytuj:
Taniej będzie użyć witaminy C albo herbatki z "prądem". :wink:

Witamina C to raczej przereklamowany specyfik, herbatka z prądem jak najbardziej.

-- 2017-04-02 14:41:20 --

A teraz do rzeczy macie namiary na jakieś fajne akcesoryjne klamki?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-02 15:16:20 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
glenroy jak przyjda moje to zrobie Ci zdjecie i zobaczysz o co kamon :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-03 14:43:58 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-07-12 21:03:13
Posty: 50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
Zamówiłem sobie takie, po tym jak na stacji podczas przeglądu wyłożyłem moto
https://pl.aliexpress.com/item/MT07-MT0 ... 0.0.EN523E
Jak przyjdą to się pochwalę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-03 18:43:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-08-01 20:38:33
Posty: 78
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Mam chyba takie same tylko inna kolorystyka. Jestem bardzo zadowolony. Myślałem, że będzie ciężko się naciskać ale jest bardzo dobrze dzięki regulacji klamek. Nie trzeba tak daleko sięgać więc w rezultacie dłoń się nie męczy. Dodatkowo przerobiłem wysprzęglik. Przeróbka ta daje lepszą kontrolę nad sprzęgłem przy jednoczesnej redukcji siły potrzebnej do wysprzęglenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-03 21:12:46 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-10-26 15:03:27
Posty: 213
Lokalizacja: Myszków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBF 1000FA
Cimaj napisał(a):
glenroy jak przyjda moje to zrobie Ci zdjecie i zobaczysz o co kamon :)


Zamawiałeś na Ali? Mógłbyś podrzucić link? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-03 22:25:07 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-06-10 09:42:26
Posty: 42
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna
Ja mam takie i sobie chwalę, od chińczyka :-P[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-04 07:06:11 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-10-26 15:03:27
Posty: 213
Lokalizacja: Myszków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBF 1000FA
Też zastanawiam się nad klamkami od majfrenda ;). Nie wiem jak jest z jakością takich regulowanych jak Ty masz. W najprostszym modelu bez regulacji nie ma się co zepsuć ale tu może być różnie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-04 21:56:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-06-10 09:42:26
Posty: 42
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Płeć: Mężczyzna
Miałem takie bez regulacji ( patrz foto) ale zmieniłem bo te mi się bardziej podobają, jak do tej pory wszystko ok, nie bardzo wiem co by się moglo w nich popsuć [ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org