Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ocena FZ6n 2007
PostNapisane: 2021-03-24 10:43:30 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2021-03-24 10:36:51
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Cześć wszystkim,

zamierzam kupić Yamahę FZ6n i trafiłem na ogłoszenie i chciałbym was się doradzić, czy warto wgl jechać obejrzeć ten motocykl, czy coś na zdjęciach rzuca się na pierwszy rzut oka, że coś jest nie tak z tym motorem. Wiem , że najlepiej pojechać i obejrzeć sobie motocykl, ale niestety mam ponad 200 km i zanim się wybiorę to chciałbym poznać opinię ekspertów.

https://www.olx.pl/oferta/yamaha-fz6n-2 ... HaQQs.html

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc

Pozdrawiam LWG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ocena FZ6n 2007
PostNapisane: 2021-03-24 10:43:30 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2021-03-24 11:16:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3962
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
MarWoj napisał(a):
czy coś na zdjęciach rzuca się na pierwszy rzut oka,

napisy fazer na zadupkach - takie napisy są tylko w wersji z czachą (w nakedach masz napisy fz6). Bak ma otarcie niby tylko z klaru, ale w miejscu gdzie nie przycierasz moto kolanami a przyciera sie przy glebie, brak gumek pod bakiem (nic poważnego ale bez tego bak się potrafi bujac jak sie an nim zaciskasz w zakręcie), Moto ma 45 tys nakręcone a w liscie tego co robione przez ostatnie dwa lata brakuje dużego przeglądu, czyli luzy zaworowe itp, więc jak chcesz, to na starce pakujesz się w koszta w serwisowe, z tym ze pytanie co jeszcze zostało w tym motocyklu olane jak taki przegląd nie był robiony


do tego coś co już nie każdemu może przeszkadzać, ale może generować problemu na przeglądzie: kierunki w tylnej lampie - na 99% bez homologacji (bo są za blisko od siebie nie spełniaja polskiego prawa), dodatkowo porowują z widocznością kierunkowskazu jak wciśniesz hamulec.
Moto zarejestrowanie fz6 na a2 - duży problem bo tu legalnie nawet zredukować mocy nie można (chyba że słabsza wersja ale wtedy nei masz pełnej mocy) więc może być w przyszłości problem jak spotkasz bardziej ogarniętego gliniarza czy gościa na przeglądzie (nie mówiąc już o tym ze w razie wypadku ubezpieczyciel raczej na pewno się wykręci bo oni już wiedzą ile mocy mają te meo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-24 11:29:39 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2021-03-24 10:36:51
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Wielkie dzięki, właśnie na taką odpowiedź liczyłem. Czyli można się liczyć, że motor był składany?

-- 2021-03-24 11:33:21 --

A mógłbyś zerknąć jeszcze na to ogłoszenie?
https://www.olx.pl/oferta/yamaha-fz-yam ... H0tZe.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-24 11:50:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3962
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
widzę że ciągnie cię do tych z A2 - fazer to nie dobra baza pod takie kombinacje w papierach, większość maszyn ma fabrycznie 98 koni więc legalnie tego nie zarejestrujesz - serio to jest proszenie się o problemy, lepiej mt07 czy jakiś innych nieco złabszych 600 takich jak er6n poszukać niż tak się narażać, ale ok, jedziemy choć tutaj jakośc zdjęc tak słaba że tutaj to mogę też ze szklanej luki czy fusów wróżyć, będzie tylko nieznacznie mniej dokładnie, choć i tak wydaje mi się że to jest solidny ulep, 1000 razy gorszy moim zdaniem od poprzedniego gdzie możliwe że tylko po niedużej glebie ktoś naprawiał po taniości, tu mogło dziać się coś znacznie gorszego.

moto sporo ma dziwny pakiet kolorystyczny i miało sporo malowanek - nie słyszałem o kombinacji czarny wahacz, srebrna rama, ale może takie były ale z tego co pamiętam, w roczniku 2004 wszystko powinno być srebrne, na pewno lagi były malowane w górnej części - dół czarny ale rura pomiędzy półkami powinna być srebrna, tak samo górna półka powinna być srebrna a była malowana. Po prawej stronie jeden z dekli silnika czarny mimo że reszta silnika srebrna, sety kierowcy nie są z rocznika 2004, bo w tym roczniku te boczki przy kostkach były jednolite,, później była w nich przykręcana płytka jak na zdjęciu poniżej, a to wszystko na razie na bazie pierwszego zdjęcia, jedziemy dalej. Wydaje mi sie ze brak naklejek na zadupku - powinny być fz6 w tym roczniku. Rama pod siedzeniem też czarna, a jak pisałem wszystko powinno byc srebrne w roku 2004. na ostatnim zdjęciu jakiś dziwny zaciek an silniku jakby coś się lało z pod uszczelki, dodatkowo dekiel z drugiej strony dziwnie odstaje kolorem i czystością od reszty silnika. pompa tylnego hamulca też albo zmieniana na jakąs dziwną, albo malowana na czerwony - po co?

[ img ]
[ img ]

dodatkowo akcesoryjne boczki chłodnicy, kierownica, lusterka, cieżarki kierownicy,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-24 11:58:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2021-03-24 10:36:51
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Jeszcze raz dziękuję. Chyba faktycznie odpuszczę sobie niestety fz6 i poszukam xj6n lub er6n :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-24 12:04:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3962
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
kilka koni mniej i da sie spokojnie zkastrować na A2, choć prawdę mówiąc dla mnie fakt rejestrowania moto na a2 i odblokowywanie to rak polskiego rynku motocyklowego - pisałem o tym jak szukałem mt07, znalezienie ładnej która nie ma nakłamane w papierach jest ciężkie. Co mnie swoja droga dziwi bo na A2 fabrycznie znajdą się bardzo fajne motocykle które braki w mocy nadrabiają masą, nauczą więcej, zabawy mniej nie będzie, a jedyne co to nie pokazujesz światu że musisz sobie większą mocą penisa przedłużać. Szczególnie że np. w codziennym uzywaniu w mieście pięćsetka z 47 koniami okazała się dla mnie wygodniejsza niż 98 konny fz6 właśnie z tego powodu, że nie reaguje tak na ruchy manetki, dzieki czemu więcej uwagi mogę poświęcić na przeciśnięcie się.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-24 12:10:30 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2021-03-24 10:36:51
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Znaleźć ładnego nieposkładanego MT07 to wyczyn, przeważnie wszystkie z Francji po przygodzie. Chyba moja przygoda się skończy tak, że zrobię pełne A i wtedy zacznę szukać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-24 12:20:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3962
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
nie no nie ma co az tak komnbinować. zjedź z pojemnością i po kłopocie. jak zaczniesz szukać w kateogrii półlitrowców to w okolicach masz sporo maszyn które niejednego zaskoczą możliwościami, pozwolą ci się świetnie bawić, a nie będą na siłę osłabianymi tupami.

nowsze CB/CBR 500 z roczników około 2013, za znacznie mniej przytulisz jakiegoś starszego gaźnikowca typu starsza cb500, gs500, er5 czt kle500 z lat 2003-2005 to są moto którymi polatasz rok czy dwa, z międzyczasie zrobisz pełne A, ale mając już doświadczenie będziesz widział czego chcesz i przeskoczysz już do klas 750 czy nawet litrów, i to będzie mądrzejszy skok niż od zera w nieprzepisowe odblokowane 600. jednocześnie np na te gaźnikowce wydasz 2/3 funduszu który masz więc i kasy na ciuchy zostanie więcej, a i pierwsze gleby będą tańsze w naprawie. nie rezygnuj, tylko podejdź racjonalnie, a nie ambicjami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-24 12:34:41 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2021-03-24 10:36:51
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Właśnie ja trochę zacząłem tak od złej strony, bo jak zdałem A2 to kupiłem GSX-R 600 i po pół roku zdecydowałem się na słabszy motor, żeby się nauczyć i nabrać szacunku do mocy motocykli i kupiłem DR-Z 400SM którą miałem przez 2 lata i teraz sprzedałem i chciałbym spróbować teraz nakeda i myślałem o er6n i xj6n lub gsr600 lub fz6, ale z tego co widzę teraz to raczej będę celować w xj6n lub er6n


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-24 12:42:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3962
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
jak znajdziesz jakąś er6n to tez mozesz wrzucić - nie znam się aż tak dobrze jak na fazerkach, ale przez 4 lata żona latała na er6n więc na tej jeden egzemplarz sie nagapiłem, odpowiadałem za jego serwisowanie więc mam troszkę więcej doświadczenia niż tylko "widziałem na ulicy". To fajny sprzęt, ale jak amsz więcej niż 180cm wzrostu to szukałbym versysa 650 - ten sam silnik ale "większy" motocykl, er6 jest jednak mniejsza i ja się tak na styk na niej mieściłem, choć to moze kwestia przyzwyczajenia do większych fz6.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-24 12:53:28 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2021-03-24 10:36:51
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Celuję w 2 lub 3 generację, wszystko zależy co się trafi, planuję wydać na motocyl 13000 zł, jak coś znajdę ciekawego to podeślę. Mam 178 cm wzrostu.

-- 2021-03-29 14:35:12 --

misiakw
Znalazłem takie dwa ogłoszenia, zerkniesz?
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-kawa ... FXlQ5.html
https://www.olx.pl/oferta/kawasaki-er6n ... J7hKq.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org