Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22 Posty: 3962 Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
|
widzę że ciągnie cię do tych z A2 - fazer to nie dobra baza pod takie kombinacje w papierach, większość maszyn ma fabrycznie 98 koni więc legalnie tego nie zarejestrujesz - serio to jest proszenie się o problemy, lepiej mt07 czy jakiś innych nieco złabszych 600 takich jak er6n poszukać niż tak się narażać, ale ok, jedziemy choć tutaj jakośc zdjęc tak słaba że tutaj to mogę też ze szklanej luki czy fusów wróżyć, będzie tylko nieznacznie mniej dokładnie, choć i tak wydaje mi się że to jest solidny ulep, 1000 razy gorszy moim zdaniem od poprzedniego gdzie możliwe że tylko po niedużej glebie ktoś naprawiał po taniości, tu mogło dziać się coś znacznie gorszego.
moto sporo ma dziwny pakiet kolorystyczny i miało sporo malowanek - nie słyszałem o kombinacji czarny wahacz, srebrna rama, ale może takie były ale z tego co pamiętam, w roczniku 2004 wszystko powinno być srebrne, na pewno lagi były malowane w górnej części - dół czarny ale rura pomiędzy półkami powinna być srebrna, tak samo górna półka powinna być srebrna a była malowana. Po prawej stronie jeden z dekli silnika czarny mimo że reszta silnika srebrna, sety kierowcy nie są z rocznika 2004, bo w tym roczniku te boczki przy kostkach były jednolite,, później była w nich przykręcana płytka jak na zdjęciu poniżej, a to wszystko na razie na bazie pierwszego zdjęcia, jedziemy dalej. Wydaje mi sie ze brak naklejek na zadupku - powinny być fz6 w tym roczniku. Rama pod siedzeniem też czarna, a jak pisałem wszystko powinno byc srebrne w roku 2004. na ostatnim zdjęciu jakiś dziwny zaciek an silniku jakby coś się lało z pod uszczelki, dodatkowo dekiel z drugiej strony dziwnie odstaje kolorem i czystością od reszty silnika. pompa tylnego hamulca też albo zmieniana na jakąs dziwną, albo malowana na czerwony - po co?
[ img ] [ img ]
dodatkowo akcesoryjne boczki chłodnicy, kierownica, lusterka, cieżarki kierownicy,
|
|