Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 242  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-08-02 13:59:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Nie gniewaj sie na mnie, kazdy inaczej reaguje na swiatla z przeciwka, ja nie lubię choinek.

Co do homologacji to nie zwrocilem uwagi czy mają coś nabite, sprawdzę. Rozumiem że chodzi o wjazd zagranicę i ew czepialskich policajów przy kontroli? Fakt, lepiej mieć tam coś nabite. Inna sprawa, jeśli lampa ma homologację jako światło drogowe lub przeciwmgielne, to i tak nie wolno go używać do jazdy "dziennej". Halogeny ktore mialem w fazerze miały honologację wlaśnie jako drogowe i podłączyłem je do obwodu długich. Fajnie sprawdzały sie jako mrygacze przyciskiem pass.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-02 13:59:26 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-08-02 19:00:07 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1082
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Absolutnie nie chodzi o policję a raczej o dobrą jakość. Nie mam przekonania do chińszczyzny. Wg mnie takie dodatkowe światła znacznie poprawiają to że jesteśmy bardziej widoczni. Tak samo jest z autami czy motocyklami na ledach, znacznie szybciej je zauważamy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-02 19:14:10 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Te co mam są BARDZO widoczne :) wręcz natrętnie. Nie namawiam, choć uważam że w środku siedzi to samo co w takich givi, przecież nie produkują tych lamp we Włoszech :) dziś określenie "chińczyk" traci na znaczeniu względem tego co było 20, czy nawet 10 lat temu. Te moje jakościowo są bez zastrzeżeń, gdyby były lipne to bym je wywalił, ale w nocy są znakomite. Myślę teraz jak je zamontować bez górnych gmoli, bo nie mam weny do kupna górnych tylko żeby mieć jak założyć lampy. Może dorobię jakiś wspornik pod dziobem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-02 21:56:42 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1082
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Sfazowany pewnie masz rację ale wolę osobiście europejskie marki. Kupiłem na aliexpress kilka rzeczy i niektóre z nich okazały się totalnym niewypałem a inne były jak najbardziej OK. Do tego jeszcze absurdalnie długi czas oczekiwania. Co do zasady uważam, że należy wspierać polskie/europejskie wyroby.
Wracając do górnych gmoli to u mnie są one przykręcone do aluminiowego stelaża, który w razie mocniejszego uderzenia na pewno pęknie. Wydaje mi się, że kilka firm ma wsporniki do mocowania oświetlenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-03 01:34:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
O wspornikach myslalem w wersji produkcji wlasnej, jeszcze się przymierzę do tematu, położę moto na kartonie w garażu i zobaczę na ile panele są narażone a na ile górne gmole to tylko ozdoba. Przez wystający silnik górne gmole (wydaje mi się, że) mają nie wiele pracy. Można też lampy przymocować do dolnych gmoli.

Co do aliexpress i czasu realizacji to niektóre produkty są ściągane przez rodzime firmy i sprzedawane na chocby allegro, trochę drożej ale bez porównania szybciej i jeśli sprzedawca oferuje jakąś formę rękojmi na sprzedawane produkty to jest to dodatkowy atut. Zdarzyło mi się kupić z ali kilka rzeczy z dostawą z krajowego magazynu i rzeczywiście przyszły dużo szybciej niż standardowo z Chin.

Druga sprawa, to że kupiłem podróbki rękawic revita sand 3 wierząc w to, że może to są porównywalne produkty tylko bez "firmowych pieczęci". Oczekując na przesyłkę obejrzałem film kanału bednar moto z porównaniem tychże rękawic z oryginalnymi i stwierdziłem że kupiłem chłam. Rękawice miały opcję bezpłatnego zwrotu, jak tylko przyszły od razu skorzystałem z niego i odesłałem towar zgodnie z instrukcjami inpostem, po paru tygodniach kasa wróciła na konto. Generalnie nie chodzi o same rękawice (sam takie wybrałem ze świadomością podróbek), tylko o to że system zadziałał i udało się zwrócić produkt ktorego nie chciałem bez kosztów i bez zbędnych emocji, poszło gładko. To tak na konto plusów zakupów na ali, ścieżka zwrotów działa całkiem sprawnie. Też mam w domu kila rzeczy kupionych i nie użytych z ali, ale ilość tych dobrych praktycznych konpensuje te niewygody długich zakupów z końca świata :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-03 08:02:55 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1082
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Sfazowany, czy po "położeniu" , GS nie kopci? U mnie ostatnio olej się gdzieś przelał i miałem GS-a mit zweitaktmotor :lol:
co do odzieży z aliexpress to bym był ostrożny, nie wiemy do końca jakie użyte są materiały a przede wszystkim barwniki, jest tu pewnie zagrożenie. Odzież wprowadzana na rynek EU podlega nadzorowi sanitarnemu i jest badana. Oczywiście nic nam się nie stanie jeśli kupimy sobie koszulę z której migrują metale ciężkie ale nie ma sensu dodatkowo się narażać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-03 10:13:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Mój nie kopcił po leżakowaniu ale słyszałem ze to moze sie zdarzać jeśli długo leży i olej spłynie z miski na cylinder. Bardziej mnie martwi to, że giees domyślnie nie ma czujnika przewrotki i trzeba samemu zgasic silnik. Przy niefortunnej wywrotce mozemy mieć problem z błyskawicznym zgaszeniem jesli wyłączniki są poza zasiegiem ręki i jesteśmy przygnieceni. Czytałem o przypadkach gdzie gs pochodził na boku ok 30 sekund i silnik był do remontu czy nawet wymiany. Zastanawiam się czy na obwód killswitcha nie dodać czujnika przewrotki, takiego jaki jest w yamahach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-03 10:19:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 4025
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
marcingda napisał(a):
Tak samo jest z autami czy motocyklami na ledach, znacznie szybciej je zauważamy.

jeśli chodzi o widzialność, po zmianie kasku z czarnego na biały miałem wrażenie że jestem lepiej widoczny, Wczoraj pierwszy raz jechałem w nowym zestawi ciuchów - też jasno-kremowo-białawym (słaby jestem w określaniu kolorów) i pierwsze co usłyszałem od żony -że znacznie lepiej mnie widać w lusterku. Więc tutaj ledziki siwatełka spoko ale na pewno jakiś jasny element na kurtce/kasku również pomoże, a będzie mniej kontrowersyjny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-03 11:16:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
A i owszem, w kolumnie moto Twój i Wojtka białe kakakaski dobrze sie wyróżniały. W korku motocyklisci z jasnymi ciuchami czy odblaskami duzo szybciej są widoczni. Ciuchy mam czarne ale kaski czerwone i kurtka turystyczna ma wielki odblaskowy panel na plecach, na gmolach mam odblaski żółte - może lamersko wygladają ale jesli w szarowce ktos dzieki temu mnie zauwazy to wolę je mieć :) Natepny kask bedę szukał ze wstawkami żółtymi fluo, coś jak w kasku agv Marcina.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-03 11:33:31 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1082
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Nawet nie wiedziałem, że GS nie ma czujnika który wyłączy silnik przy przewróceniu. Szczerze mówiąc GS przewrócił mi się dwa razy i nie wiem czy zgasiłem go sam czy nastąpiło to samoistnie. Czy jest jakiś powód, żeby nie było tego wyłącznika?
Co do ciuchów to ja mam niestety czarne. Za to kamizelka z airbag i kask są "oczojebne". Może nie w następnym roku ale pewnie za dwa lata będę kupować nowy kombinezon- najbardziej podoba mi się właśnie jasny z niebieskimi wstawkami BMW rally.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-03 11:51:55 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1606
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Pewnie czujnik przechyłu jest ale cylindry nie pozwalają na odpowienie przechylenie hyhyhy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-03 12:23:05 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-05-29 19:40:48
Posty: 91
Lokalizacja: KR
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA FZ6
tuzmen napisał(a):
Pewnie czujnik przechyłu jest ale cylindry nie pozwalają na odpowienie przechylenie hyhyhy
Haha


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-03 12:51:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Coś w tym stylu :) być może w maszynach o zacięciu offroadowym taki czujnik na wybojach przerywalby zapłon w najmniej oczekiwanym momencie... Była o tym dyskusja na forum bmw i ludzie zglaszali, że nowsze konstrukcje rownież nie gasną same po przewrotce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-03 13:19:46 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1606
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Najlepiej jak by silnik gasł w przypadku braku ciśnienia oleju. Jakaś zależność min ciśnienie powyzej min obrotów
Ale producenci nie są jakoś przekonani do takich zabezpieczeń, mimo tysiąca innych czujników i bajerów, dziwne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-03 13:42:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2539
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Podobnie z wieloosiowym sensorem abs, również mógłby dawać znać zapłonowi, że "leżę i kwiczę, zgaś mnie".... Tylko serwisy muszą na czymś zarabiać :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3619 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 242  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org