Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2025-03-13 15:31:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2025-03-13 15:18:08
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 500704070
Obecne moto: DL1000
przede wszystkim Chciałbym wszystkich powitać jako Świeżo-nowy na forum

a co do tematu to mam taki oto przypadek MT07 - nalotu 100k
i teraz ciekawostka
-silnik czy zimny czy ciepły nie ma znaczenia
-sonda zapięta i odpięta nie ma znaczenia
-dodanie gazu czy to delikatne czy gwałtowne niczego nie zmienia za każdym razem się zdławi - jakby łapał laga przed wkręceniem się w obroty
- i najciekawsze na luzie nic takiego nie występuje , wystarczy zapiąć bieg i się zaczyna taka ciekawostka i ma "turbo laga" a potem już ciągnie normalnie
a zdarza mu się po dodaniu gazu wręcz zgasnąć ale dzieje się tak tylko jak mamy zapięty bieg

pozdrowka i LWG
Slawek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-03-13 15:31:29 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2025-03-13 16:28:58 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1606
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Chyba zacząłbym od diagnostyki zasilania:
- ciśnienie paliwa
- TPS
- wtryski


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-03-13 17:33:51 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2025-03-13 15:18:08
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 500704070
Obecne moto: DL1000
wedle kompa diagnostycznego o2 ma jakieś problemy i z TPS też coś nie do końca ale najbardziej mnie zadziwia fakt że bez załączonego biegu jest normalnie a po włączeniu biegu już kuleje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-03-13 18:51:38 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1606
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
A co w tym dziwnego, to dwa różne tryby pracy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-03-14 12:21:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2538
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Czy znasz historię serwisową? Stan świec? Może być kiepski przepływa paliwa przez słabą pompę albo zatkany filtr paliwa. Może też za wcześnie kończyć "ssanie" na zimnym jeśli któryś z czujników temperatury głupieje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-03-14 16:19:12 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2025-03-13 15:18:08
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 500704070
Obecne moto: DL1000
historia serwisowe od praktycznie 6 lat , do mnie trafił z takimi objawami po 6 latach katowania na "L"
podpięte pod kompa diagnostycznego i odczytem parametrów live , temperatury prawidłowe , jedyne co jakie ciśnienie pompa powinna dawać ?? bo nie znalazłem
świece nowe , filtry nowe , olej nowy , wszystko już co można było wykluczyć wykluczone , czekam na sonde O2 i zobaczymy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-03-16 03:29:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2538
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No to faktycznie pole manewru już niewielkie. Jakie obroty biegu jałowego masz ustawione? Możesz jeszcze zrobić przepłukanie i synchronizację przepustnic, kalibrację TPS.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-03-19 17:11:56 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2025-03-13 15:18:08
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 500704070
Obecne moto: DL1000
wedle serwisówki 1300 mniej więcej - ale co ciekawsze
bez zapiętego biegu jest OK
a zapniesz bieg i juz nie ma szansy każde dodanie gazu i mamy czkawkę albo wręcz zgaśnięcie


sonda podmieniona - na kompie parametry ok - efekt na silniku bez zmian
pompa podaje paliwo - 55psi węc norma i to wysoka norma

Propozycje sugestie ???? to jak pomożecie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-03-25 10:26:39 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2025-03-13 15:18:08
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 500704070
Obecne moto: DL1000
czy ktoś z was potrafi podpowiedziec jaka wartość TPS powinna być na wolnych obrotach ??? bo coś dla mnie podejrzane jest to 20 ???? czy to aby nie za dużo ????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-03-25 11:16:00 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1606
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Wszystkie tego typu szczegóły najdziesz w serwis manualu, a nawet jak sprawdzić.
Z resztą może znajdziesz w "trubleszuting" opisany podobny przypadek i jego prawdopodobne przyczyny


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org