Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2025-10-03 13:09:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4665
Obecne moto: jamaha pw 50
tuzmen napisał(a):
delta
Reorganizacja w głowie, schodzę z dużych na małe, już niewiele jeżdżę po drogach publicznych, turystyczne moto już nie może być tylko supersportem w spódnicy.

Co do księciunia, to był już w radomiu i niestety, mała moc małe problemy, duża moc duże.
Przy hamowaniu spadam z motocykla do przodu, przy przyśpieszaniu spadam w tył, no masakra
Nagle ciśnienie w oponach, ustawienia zawieszenia staje się rozprawą doktorską :) brak wiedzy kosztuje wyżłobieniem opony na szerokości 1cm nie wiadomo kufra dlaczego po 10 okrążeniach, po spuszczeniu powietrza uratowałem tą oponę i się trochę wyrównała
Jak wsiadłem na 1190 to miałem wrażenie że nie jedzie.
Ten mały motorek to szatan i ja nie wiem czy to dobrze


dylematy
ja z dużych na małe już dawno zacząłem schodzić
ma to sens w pewnych okolicznościach
ale np. po ostatniej przejażdżce motórem na małych kołach stwierdziłem, że nuda, odkręcasz - czekasz, odkręcasz - czekasz, już bardziej opóźnienie dohamowania do zakrętu mnie bawiły. I co trzeba by zmienić na coś co wyp...dala z kapci i nie ma elektroniki, coś czego będę się bał. hmm pewnie bezsens, potrzeba chwili

Co do księciunia, to był już w radomiu i niestety, mała moc małe problemy, duża moc duże.

Nie duży moto na małym torze to bezsens a nie problem

Przy hamowaniu spadam z motocykla do przodu, przy przyśpieszaniu spadam w tył, no masakra

Jak to? byłem przekonany, że moto trzymasz głównie nogami i to wystarcza

Nagle ciśnienie w oponach, ustawienia zawieszenia staje się rozprawą doktorską :) brak wiedzy kosztuje wyżłobieniem opony na szerokości 1cm nie wiadomo kufra dlaczego po 10 okrążeniach, po spuszczeniu powietrza uratowałem tą oponę i się trochę wyrównała

Etam spuszcasz o 0,3 na zimnym rozgrzewasz na maxa i sprawdzasz

Jak wsiadłem na 1190 to miałem wrażenie że nie jedzie.

No bo to nie SBK

Ten mały motorek to szatan i ja nie wiem czy to dobrze

Dobrze, tylko na małe tory nadal za duży, a na ulice? nie wiem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2025-10-03 13:09:27 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2025-10-03 13:34:06 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1643
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Cimaj
No trza, najlepiej na torowanku

delta
Największym problemem jest pozycja, na drodze jest spoko ale na torze nie mogłem się zmieścić między kierownicą a siodełkiem, to naprawdę malutki motocykl. W końcu wywinąłem kierę do przodu tak baranie rogi i jakoś szło. Kliponów się nie założy bo bak przeszkadza.

Ma to duży potencjał nie powiem, kolejny raz KTM urzeka jakością prowadzenia, w porównaniu do dziobaka, jest niżej i twardziej to pomaga na hamowaniu i skręcaniu, muszę jeszcze popracować nad pozycją albo uznać że dziobak to idealna fabryka szczęścia i co najwyżej zmienić na SMCR


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org