Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-04-26 19:26:15 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-07 20:39:35
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
Założyłem nowy temat bo chciałbym wiedzieć czy inni userzy fzs tak mają mianowicie przy zakrętach z mega lubelskimi dziurami strasznie sobie obijam klejnoty i dlatego musze zwolnić a ostatnio zauważyłem że na tym samym odcinku jakaś cbrka mnie wyprzedza jak by nigdy nic, jeszcze nie grzebałem w moto przy regulacji , mój motorek spędził większość życia na wyspach i prawdopodobnie ma ustawineia bardziej sztywne tylnego zawieszenia, co o tym myślicie
pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: regulacja zawieszenia
PostNapisane: 2010-04-26 19:26:15 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-05-04 22:07:08 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-01-04 22:30:28
Posty: 190
Lokalizacja: Bielsko-Biala, Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 696191335
Obecne moto: FZ6 Fazer 04
Do regulacji tylniego zawieszenia potrzebny jest specjalny klucz czy da sie kupic gdzies zamiennik?
Czy odczuje duza roznice jak przestawie tylnie zawieszenie z 3 na 1?

Niestety ma to twarde zawieszenie nie wspomne o jezdzie po uliczkach brukowanych 30km/h to max i plaskie jaja ekstra w prezencie.


Ostatnio edytowano 2010-05-06 22:40:53 przez seba.kwiat, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-04 22:52:57 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Jarosław ja już mam ostatni "ząbek" czyli na sztywno i jest spoko :) jaja ze stali :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-10 10:56:44 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-07 20:39:35
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
stoodent czyli sam regulowałeś? jest to skomplikowana operacja? bo parę razy mi się zdarzyło podskoczyć :shock: i nie było kontaktu między moimi czteroma literami a kanapą


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-10 11:28:16 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-04 06:57:53
Posty: 147
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
w kluczach serwisowych znajduje się odpowiedni hak. Regulacja prosta, stawiasz moto na centralke, znajdujesz dojscie kluczem do tej "koronki" i cięgniesz. Ja przestawiłem ze środkowej pozycji na prawie skrajną twardą z uwagi na częste podróże z plecaczkami.

Bardziej mnie interesuje ustawienie przedniego zawieszenia. Ma ktoś inaczej niz typowo po środku? idzie odczuć różnicę jak da się bardziej na sztywno?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-10 11:28:52 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
w zestawie narzędzi tych dołączonych do moto jest klucz hakowy i nim sie reguluje (o ile zestaw jest w moto i ktoś go nie wyciągnął) ja mam na środeczku i jest spoko a ważę 100kg, sama regulacja nie jest skąplikowana, nakładasz kluczi kręcisz od zapadki do zapadki i tyle.....

inna sprawa z tymi obitymi jajami, moim zdaniem niezależnie od ustawienia przy hamowaniu albo na nierównosciach jaja sine - ten typ tak ma i juz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-10 14:42:49 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-01-04 22:30:28
Posty: 190
Lokalizacja: Bielsko-Biala, Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 696191335
Obecne moto: FZ6 Fazer 04
lewy napisał(a):
w kluczach serwisowych znajduje się odpowiedni hak. Regulacja prosta, stawiasz moto na centralke, znajdujesz dojscie kluczem do tej "koronki" i cięgniesz. Ja przestawiłem ze środkowej pozycji na prawie skrajną twardą z uwagi na częste podróże z plecaczkami.

Bardziej mnie interesuje ustawienie przedniego zawieszenia. Ma ktoś inaczej niz typowo po środku? idzie odczuć różnicę jak da się bardziej na sztywno?


To sie da przednie zawieszenie regulowac w fz6?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-10 16:22:14 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-03-02 18:45:57
Posty: 42
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer
seba.kwiat napisał(a):
lewy napisał(a):
w kluczach serwisowych znajduje się odpowiedni hak. Regulacja prosta, stawiasz moto na centralke, znajdujesz dojscie kluczem do tej "koronki" i cięgniesz. Ja przestawiłem ze środkowej pozycji na prawie skrajną twardą z uwagi na częste podróże z plecaczkami.

Bardziej mnie interesuje ustawienie przedniego zawieszenia. Ma ktoś inaczej niz typowo po środku? idzie odczuć różnicę jak da się bardziej na sztywno?


To sie da przednie zawieszenie regulowac w fz6?


chyba tylko w FZS 600 po lifcie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-11 21:26:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-03-30 15:47:39
Posty: 51
Lokalizacja: Oleśnica
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
też nie wiedziałem, że można przód regulować...myślałem, że wyłącznie olejem w lagach 5W,10W, 15W reguluje się siłę tłumienia...

a jednak jest tu coś http://www.motocykl.org/thundercat/forum/viewtopic.php?f=30&t=1957&hilit=luz+g%C5%82%C3%B3wki+ramy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-12 16:22:22 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-07 22:13:40
Posty: 184
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
mam lifta, jest regulacja ale nie za wiele daje. Czuć różnice delikatnie ale nie ma porównania ze sportami. Jak mi kumpel pokazał w k61000 jak działa regulacja to poezja. No ale lepszy rydz niż nic, w hornecie nie miałem wcale i było bardzo źle


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-12 16:27:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Wymiana sprężyn na HyperPro załatwia temat, oczywiście progresy. Bo w fzs-ie regulacja przodu nie bardzo ma wpływ na zachowanie się zawieszenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-13 11:40:27 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-01-04 22:30:28
Posty: 190
Lokalizacja: Bielsko-Biala, Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 696191335
Obecne moto: FZ6 Fazer 04
iundex napisał(a):
też nie wiedziałem, że można przód regulować...myślałem, że wyłącznie olejem w lagach 5W,10W, 15W reguluje się siłę tłumienia...

a jednak jest tu coś http://www.motocykl.org/thundercat/forum/viewtopic.php?f=30&t=1957&hilit=luz+g%C5%82%C3%B3wki+ramy



Super material.
Ale mam jedno pytanie, mianowicie czy trzeba i jak przygotowac zawieszenie do jazdy z pasazerem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-13 12:17:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Musisz utwardzic zawieche zwiekszajac napiecie wstepne sprezyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-13 13:14:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-01-04 22:30:28
Posty: 190
Lokalizacja: Bielsko-Biala, Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 696191335
Obecne moto: FZ6 Fazer 04
Nemmo napisał(a):
Musisz utwardzic zawieche zwiekszajac napiecie wstepne sprezyny.


ale to tylko z tylu z przodu tam lepiej nic nie ruszac ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-05-13 17:35:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Jesli chodzi o podrozowanie z pasazerem wystarczy tylko utwardzic z tylu zawieche. Reszta regulacji mozesz dopasowac moto pod swoj styl jazdy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org