Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-06-09 21:38:45 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Nie no, ja jak kupiłem sobie motocyklowe buty, to na początku mi ciężej się zmieniało biegi, ale to jest kwestia przyzwyczajenia. Dwójka wypada przy wysokich obrotach, jak jest do roboty, tak mi się wydaję.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-09 21:38:45 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-06-09 22:01:22 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
mars napisał(a):
..tak jak napisalem z CBR-y rezygnuje!
podpowiedzcie mi jeszcze jak poznac ze 2 bieg jest "na wykonczeniu" aha i jeszcze jedno pytanie czy jazda w butach typowo motocyklowych poprawia zmiane biegow??(zawsze jezdzilem w adidasach)

Jesli chodzi o buty to roznica jest bardzo duza.

Sprawdzenie dwojki jest proste.... wpinasz drugi bieg... dajesz na obroty 6-8 tys kilka razy dodajesz odejmujesz gazu, pozniej ciagniesz do czerwonego. Jak nie wyskoczyl, skrzynia ok ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-09 22:06:49 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1726
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: XT1200Z
Ja już pisałem kiedyś że mi dwójka wyskoczyła raz ........ w momencie zakupu. Za delikatnie wpiąłem i wyskoczyła jak dałem w manete, od tamtej pory ani razu a jeżdżę 3 sezon można powiedzieć. Nie to że trzeba jakiejś siły wielkiej po prostu wpiąć bieg i już a nie smyrać dźwignię.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-09 22:28:23 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-19 10:49:59
Posty: 432
Lokalizacja: Głogów/Radwanice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: w Play
Obecne moto: Kawasaki ZX9R
Wysokie sztywne buty motocyklowe to bezpieczeństwo. Precyzja sama przyjdzie z przyzwyczajenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-10 09:16:57 
Niezastąpiony Skarbnik

Dołączył(a): 2009-02-14 01:59:50
Posty: 328
Lokalizacja: كوزتسالين
Płeć: Kobieta
Telefon: الوردي في الزهور
Obecne moto: HONDA CBR 600 F4 06
Robgie napisał(a):
Przede wszystkim to że kot jest mniej popularny niż cebra przekłada się w naszej społeczności na to że kota kupują pasjonaci motocykliści a cebrę właściciele motocykla , co najczęściej przekłada się na właściwości i sprawność techniczną motocykla.



Rob, a mnie do której grupy masz zamiar zaliczyć, hę? Ja latałam cbr f4 na wtrysku, jak dla mnie sprzęt zaje... :D Na kocie dane było mi siedzieć ale brak odwagi aby tym się przejechać, może kiedyś...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-10 09:27:24 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1726
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: XT1200Z
Twoja sprawa jest jak zwykle inna :D kupiłaś po pierwsze nei F3 po drugie miałas praktycznie pid nosem więc i ja bym nie szukał innego. No i chyba w Tobie jest duuuużo jednak pasjonata , chociaz włascicielem też jesteś chyba nawet 2 :D ale nie w tego słowa znaczeniu oczywiście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-10 14:30:20 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-01-15 17:27:42
Posty: 681
Płeć: Kobieta
Obecne moto: Yamaha Thundercat
No to wyszło na to, że jestem pasjonatką. :lol: :wink:

Co do butów masz obszerny wątek na forum. Poczytaj opinie, to będzie Ci łatwiej znaleźć coś dla siebie. Osobiście nie jestem zwolenniczką jazdy w adidasach. Bezpieczeństwo przede wszystkim i nawet w upalne dni jeżdżę w wysokich butach. Adidasy do zadupka wkładam. :wink:

Dori kota się boisz? :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-10 22:51:54 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
Robgie napisał(a):
miki takie mi tu rzeczy wypisujesz :D kot ciezki do opanowania??

ogólnie-nie jest cięzki, ale jeśli chodziu o poręczność-wysiada w porównaniu do cebry...pisalem o wykorzystywaniu manetki i dynamicznej jeździe po winklach, ze wzgledu na mase i kąt główki(choć można to nieco zmienić bawiąc się zawiechami) kocurem nigdy nie bedzie sie łatwo latało-oczywiście biorąc pod uwage niewielkie doświadczenie jeźdźca :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-14 10:25:01 
To Ty Miki chyba jakieś problemy z kotem miałeś - dla mnie kot jest tym czym powinien być moto - zwinny i mający swoją masę - dla jednych problem - lecz zalety tych kilku kilo więcej widać na winklach i podczas wiatru - kot idzie jak po sznurku - jak lecisz na czymś lekkim - masz czasem problem.
W swojej wypowiedzi zmierzam do pointy - ze kotem jak się już nauczysz latać - jest fun & safety - czasem :mrgreen:


Góra
  
 
PostNapisane: 2010-06-14 11:08:55 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
miąchal napisał(a):
Miki chyba jakieś problemy z kotem miałeś

nie, Miąchalu :lol: wręcz przeciwnie...ale kot to nie jedyna maszyna, na jakiej dane mi bylo fruwać...zreszta, - to tylko subiektywne odczucia w sumie-niedoświadczonej osoby :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-14 13:28:33 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-01-15 17:27:42
Posty: 681
Płeć: Kobieta
Obecne moto: Yamaha Thundercat
Pojeździłam w końcu tą F3 i mam porównanie. Jest zdecydowanie lżejsza od kota i w zakręty prawie sama wchodzi, ale jak ktoś się już przyzwyczaił do pozycji na kocie i zaczyna radzić sobie z jego wagą, to to byłaby bezsensowna zmiana... :roll:


Ostatnio edytowano 2010-06-15 13:15:34 przez ROXI, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-14 19:06:42 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-08-19 16:44:58
Posty: 27
Lokalizacja: Okolice Lublina \ Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S1 2006r
Korzystając z okazji i ja podłączę sie do pytania, może ktoś cie orientuje jak wypada kot w porównaniu z hondą CBR F4 wersja na gaźnikach. Tylko prosze nie opisujcie zalet kota, bo sam nim jeżdżę więc sie orientuje. Jeśli miał ktos przyjemnosć używać f4 to proszę o opinie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-15 13:24:43 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-01-15 17:27:42
Posty: 681
Płeć: Kobieta
Obecne moto: Yamaha Thundercat
MONEK jeździłam na F4i sport i czułam się jak na rowerze w porównaniu z kotem. :lol: Dużo mniejsza, lżejsza i łatwiejsza w prowadzeniu. Dori jeździła na F4 ale tej na wtrysku już.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-15 14:05:02 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Moraś smigal dluzej kotem i kilka miesiecy temu kupil F4 na gaznikach. Bedzie mogl porownac je dosc dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-15 14:11:11 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1726
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: XT1200Z
ROXI napisał(a):
Dori jeździła na F4 ale tej na wtrysku już.

a to nie jest własnie F4i


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org