Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-02-25 10:37:51 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 415
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
tuzmen napisał(a):
A ja mam za głośną serię i co mam zrobić?
Nikt nie produkuje akcesoryjnych puszek dla miłośników ciszy ech...
No, Tarpany maja glosna serie :D

Pogadaj z Edkiem z edhaust, pewnie potrafi podglosnic jak i wyciszyć tlumik..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-02-25 10:37:51 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-02-25 18:55:54 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 473
Płeć: Mężczyzna
Cimaj napisał(a):
ahamay w takim razie kieruję pytanko do ciebie ze względu na to że mam moto na gaźnikach, czy konieczna jest wymiana filtra na sport,czy można regulować na standardowym filtrze? czy ty robiłeś strojenie na hamowni czy w inny sposób? pytam bo nie mam pojęcia jak to zrobić, a nie chcę zaszkodzić mojemu moto, więc chciałbym to zrobić tak żeby miało ręce i nogi.

Najpierw miałem wszystko na standardowym filtrze HF, chodziło dobrze bez regulacji, ale zmieniłem filtr na Pipercross w międzyczasie - co się zmieniło to reakcja motocykla z niskich obrotów i średnich. Po prostu z dołu lepiej się zbiera i to dość konkretnie porównując do FZS standard czy tych zamulaczy typu FZ6 (sory, musiałem :P).

Zakładaj puche, pojeździj zobacz jak się zbiera od dołu, jak wchodzi na średnie obroty i na wysokie.

Jak jest ok to sprawdź we własnym zakresie kolor świec.

Jeśli jest nie halo to regulujesz, jak nie umiesz to oddajesz do mechanika mówiąc mu co ma zrobić konkretnie o co chodzi.

U mnie po założeniu Pipercrossa było ok z mieszanką ale motocykl był oddany na duży serwis (zawory, gaźniki, rozrząd) od tamtego czasu jest raczej bez zmian, jeździ tak samo dobrze.
Odnośnie spalania - turystycznie we dwoje 4,3/100. Nieturystycznie samemu - nie wiem, jak potrzeba to tankuje.

Motocykl mam 6 czy 7 lat i jakoś po nim nie widzę żeby mu się krzywda działa, wręcz przeciwnie, z wiosny zagadał od pierwszego, a 70-190 km/h z 7 tys. obr. to jakieś 10-11 sek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-05-20 18:43:34 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-05-05 23:07:42
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2 2008
Odkopię temat ;) Ma ktoś może swoje filmiki jak brzmi FZ6 na Dominatorze (chętnie posłucham, poproszę w prywatnej wiadomości)? Albo jeszcze lepiej, jest może z Warszawy i chciałby się spotkać, żebym mógł posłuchać? :D

Generalnie, zastanawiam się też, jaka jest różnica w dźwięku między okrągłym a hp 3, może ktoś słyszał? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-05-20 23:14:36 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 415
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
Mój brzmi jak u tego Chorwata:

https://youtu.be/Q-s1scp-Ixc

Nie jeździłem na serii i nie mam porównania z innymi wydechami na fz6 ale u mnie jest sporo wibracji wtedy kiedy dźwięk jest najostrzejszy i dbkillery pogarszają sprawę wiec głównie z tego powodu jeżdżę bez, po mieście jak wciąż zmieniają się obroty to nie ma z tym problemu ale na trasie mrówki potrafią mnie zmęczyć. Dojrzewam do decyzji rozebrania tylu i oceny czy da się jakoś zmodyfikować punkty mocowania wydechu tak żeby je zamortyzować jakimiś gumowymi podkładkami.

Dźwięk dominatora jest wg mnie budżetowy, drze ryja i potrafi ucieszyć gębę ale potrafi też dać się we znaki. Nie jest to brzmienie opracowane przez "muzyków". Teraz zanabylem stopery alpine do uszu w wersji tour i wydech podczas jazdy subiektywnie brzmi stokroć lepiej, słyszę jego bas i modulację pod obciążeniem ale nie próbuje mi rozsadzić czachy.

Gdybym kupił moto w serii to bym oddał wydech do edka na podkreceniu basów bez ryku rannego lwa, a że kupiłem z dominatorem to siedzi, gra i buczy :) teraz szkoda mi kasy na zmianę wydechu, musiałbym wsadzić najmniej tysiak na oryginalny tłumik i przeróbkę u edka, wole wydać na inne bajery.

Np. kolegi thundercat na leovince brzmi dużo lepiej od mojego, niby jest cichszy ale bardziej basowy i ładniej się rozwija pod obciążeniem i zmianą obrotów. Nie trzeba stoperow żeby móc się nim nacieszyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-05-21 09:13:13 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 747
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Na ostatnim przeglądzie u diagnosty, cytuję: "Ma pan oryginalny wydech", "Tak, lubię cicho, a co?", "Rzadkość"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org