Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-03-04 20:47:57 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
piter3105 napisał(a):
Co do dawania w palnik na 1 to normalnie odkręcam i idzie na prawdę przyzwoicie, aczkolwiek koło samo się nie unosi, poza tym ważę 90 kg, ale myślę, że to nie ma aż takiego znaczenia..

co znaczy przyzwoicie? miedzy Twoim poprzednim moto ,a fzs6 jest przepasc!
powinienes galy wywalic i lapy masowac!
ps
na 1 moj idzie na kolo z gazu,na 2 zamkniecie gazu przy ok.7000 ,potem rura i tez widac niebo... waze ponad metr...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-04 20:47:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-03-04 22:04:49 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Jak to faktycznie tak, że 140 i koniec niezależnie od biegu to może być coś faktycznie namotane z elektroniką. Nie masz nic wpięte przy module zapłonowy, nie ma żadnych odsłoniętych kabli, opasek zaciskowych, taśmy izolacyjnej? To wszystko oznaka tego że ktoś tam dłubał.
Różne są powody, niektórzy lubią przeginać i zakładają takie rzeczy dla własnego bezpieczeństwa :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-04 22:06:16 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-23 23:11:58
Posty: 303
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600
Jak takie cuda mogą działać na gaźniku? Jak odcięcie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 09:24:06 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-01-29 22:31:17
Posty: 50
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Sprawdziłem przed momentem na prostej bez żadnych górek i rzeczywiście chyba jest zablokowany..Na 1 jedzie 90, na 2 130, na 3 dolatuje do tych 140 i dalej nic, mogę sobie biegami machać jak chcę a i tak nie przyspieszy..Gdzie teraz tej blokady szukać?;/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 11:59:14 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Gaźniki Panie do czyszczenia i regulacji - gaźniki..... 8)
Co do blokad, albo rolgaz, albo dławiki w dolocie (tak było u mnie , moto z Niemiec na 30kW obcięte, a przed sprzedażą odblokowane o czym świadczyły wpisy w brifie)


Ostatnio edytowano 2013-03-05 12:02:15 przez marcys998, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 12:03:45 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
tomk napisał(a):
Jak takie cuda mogą działać na gaźniku? Jak odcięcie?

slyszales o elektronicznych zaplonach ?


czyli 140 bez wzgledu na zapiety bieg,dziwne...cos musi brac dane z licznika? a jakby dac tylne kolo w gore /tylko dobrze moto zamocowac/i zobaczyc czy na wszystkich biegach do czerwonego zakreci?
tak czy inaczej gaznikom czyszczenie i regulacja nie zaszkodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 19:08:29 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-01-29 22:31:17
Posty: 50
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
W przyszłym tygodniu jadę do faceta od którego kupiłem Fazera i będziemy kombinować. Rozumiem, że po wyjęciu kryz, które ewentualnie mogą być w gaźnikach obowiązkowa regulacja?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 19:19:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-01-29 22:31:17
Posty: 50
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Sprawdziłem przed chwilą na uniesionym kole czy kręci do czerwonego i na 6 biegu normalnie kręci, tylko jak odpuściłem gaz od czerwonego to wskazówka obrotów momentalnie spadła do 0 i wyskoczył błąd prędkościomierza (wskakiwała na 4000 i spadała do 0). wyłączyłem silnik, włączyłem jeszcze raz zapłon, ruszyłem, prędkościomierz działa, błędu nie ma. Jakoś mam dziwne wrażenie, że to ten moduł może być jakiś blokowany czy coś. Nawiasem mówiąc to wiązka, która dochodzi do modułu widać, że była coś rzeźbiona.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 20:51:29 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
ciekawe jak wypadlaby przejazdzka bez predkosciomierza ? czyli jednak cos moze brac dane z predkosciomierza - przesledz wiazke,czy idzie do czegos podejrzanego? a moze cos jest dolutowane?
przy 140 idzie gladko czy szarpie jak przy odcince zaplonu?
poprzedni wlasciciel niczego nie zauwazyl?
widocznie bardzo "spokojnego zeru" :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 20:57:34 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-08-26 15:31:33
Posty: 416
Lokalizacja: Firlej/Newport
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 726578606
Obecne moto: fzs 600 99r.
ja na dwojce w fzs 600 mog do 120 gdziesz. wiec zakladam ze trojka najwyzsze obroty to jakies 180. na razie to 160 i nie wiecej jechałem:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 21:41:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-01-29 22:31:17
Posty: 50
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Poprzedni właściciel to handlarz, jeździł, ale podczas dzisiejszej rozmowy twierdził, że nie zachowywał się jak zablokowany..W papierach nic nie było, że jest zablokowany, a moc mam wbitą 70 kW.Myślę, że może to być jakaś samoróbka (ta a'la blokada)..Tak w ogóle to posiada ktoś może jakiś schemat elektryki do tego fazerka? Kiedy osiąga te 140 nie ma żadnych szarpnięć, nie słychać charakterystycznego odcięcia zapłonu, po prostu tak jakby brakowało mu pary na więcej i już, czuć, że jeszcze może, ale tak jakby go przyhamowywało coś.Można to porównać do zablokowanego skutera, który osiąga 45-50 i dalej nie chce iść.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-05 23:47:52 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
To na 99% masz coś wpięte w elektrykę.
Schemat i cała serwisówka wisi gdzieś tu na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-06 07:00:23 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-01-29 22:31:17
Posty: 50
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Ok, dzięki. Serwisówkę skądś tam sobie ściągnąłem tylko schematu w niej nie ma, ale zaraz poszukam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-07 07:47:38 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-01-29 22:31:17
Posty: 50
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Zapytam jeszcze o jedno:skoro na centralnej podstawce kręci max obroty, to jest to raczej blokada elektroniczna. Czy może to być np. moduł jakiś blokowany, czy jest to raczej jakiś jeden niepotrzebny kabelek od licznika do modułu? Przy okazji, jest ktoś może z moich okolic kto chętny byłby na podmianę modułu? I jak go wymontować? Bo trochę ciasno tam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-07 10:38:34 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
chlopaku!
skoro nikt nie mial takiego przypadku,to nikt ,nie obejrzawszy wczesniej,nie jest w stanie powiedziec co,gdzie i kiedy?
moze zrob foty?
ps
chyba troche nieuwaznie czytasz odpowiedzi ..?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org