Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-04-12 23:34:43 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-02-17 23:16:44
Posty: 56
Lokalizacja: Oświęcim
Płeć: Mężczyzna
Witam,
mam mały problem z kotem bo bardzo wolno schodzi z obrotów z dużych tak do momentu okol 3,5- 4 schodzi jeszcze jako tako, ale pozniej do niskich to już bardzo bardzo powoli, co może być przyczyną?
Z góry dzięki za szybka pomoc :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-12 23:34:43 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-04-13 00:27:32 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Czyszczenie+regulacja gaźników+synchro, sprawdzenie stanu filtra powietrza. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-13 10:53:54 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
I sprawdzenie króćców gaźnikowych :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-13 14:02:55 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-02-17 23:16:44
Posty: 56
Lokalizacja: Oświęcim
Płeć: Mężczyzna
Filtr powietrza jest z K&N w zimie był czyszczony i naolejony.

A co do gaźników to ma ktoś jakiś schetmat jak je dokładnie skręcic po rozebraniu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-13 15:45:07 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
Rozkręcić i skręcić to nie ma takiej tragedii i z przeczyszczeniem też liczy się synchronizacja. Jeśli chodzi o rozkręcenie i skręcenie patrz w serwisówce linki do niej masz na forum bodajże.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-13 16:14:24 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
przede wszystkim jak wyciągniesz gaźniki porób sobie foty, ponumeruj części-będzie łatwiej poskładać,zobacz i przeczytaj dokładnie wątek Wojtasa w dziale "zrób to sam" tam masz opisane czynności krok po kroku.
W tych gaźnikach regulację ma tylko śruba składu mieszanki (ta na zewnątrz obok komory pływakowej) resztę dysz wkręcasz delikatnie do oporu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-13 16:50:28 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Poza tym, trzeba trochę szukać :D :arrow: http://www.motocykl.org/thundercat/forum/viewtopic.php?f=30&t=3481 . Cała fotorelacja czyszczenia i regulacji gaźników, zrobiona przez Wojt@s'a. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-13 16:51:31 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
mieton napisał(a):
ponumeruj części-będzie łatwiej poskładać


i pamiętaj, że dysze muszą być w komplecie przyporządkowanym do gaźnika z którego się je wykręca. W środkowych gaźnikach są inne, niż w zewnętrznych mimo, że pasują i na oko niczym się nie różnią.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-16 00:17:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-02-17 23:16:44
Posty: 56
Lokalizacja: Oświęcim
Płeć: Mężczyzna
No i wymieniłem króćce i problem pozostał, da się to jakoś wyregulować na gaźnikach żeby normalnie schodził z obrotów?
Ma ktoś jakieś pomysły jak rozwiązać ten problem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-16 07:38:41 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-12-23 21:56:02
Posty: 106
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Szukam kota
Ale wymieniłeś same króćce czy czyściłeś regulowałeś i synchronizowałeś gaźniki ??

Bez tego dalej będzie ci wolno schodził z obrotów .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-16 15:55:14 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-02-17 23:16:44
Posty: 56
Lokalizacja: Oświęcim
Płeć: Mężczyzna
a czym w gaźniku da sie wyregulować wolne obroty?
pomijam oczywiscie to pokretełko z prawej strony motocykla przykrecone do dekla w kształcie łezki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-16 16:24:29 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Stig napisał(a):
a czym w gaźniku da sie wyregulować wolne obroty?


obroty reguluje się wyłącznie tym właśnie pokrętłem które reguluje powietrze.
ale na obroty będą miały wpływ też poprzez niewłaściwą mieszankę (za niska lub za bogatą)

pokrętła od mieszanki biegu jałowego
czystość przepustnicy
drożność kanalików wolnych obrotów
poziom paliwa w komorach pływakowych
blokujące się zaworki od ssania.
pęknięte membrany
nieszczelności za przepustnicami
brak luzu na lince gazu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-18 16:25:25 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
Jak eksperymentowałem z ustawianiem składu mieszanki to były momenty że bardzo wolno schodził z obrotów, ustaw skład mieszanki,zrób synchre i będzie git:D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org