Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-02-12 10:37:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-02 20:50:52
Posty: 110
Lokalizacja: Kraków
Jeśli sie nie myle to instrukcja Fazer-a podaje przód bez wzgledu na wszystko 2,25 roczniki 98-02 .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-02-12 10:37:37 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-08-23 15:38:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
ja gdzieś czytałem już nie pamiętam gdzie że do szybkiej jazdy po zakrętach lub na torze należy w gumach przeznaczonych na ulicę obniżyć cisnienie bo wtedy większa część gumy ma styk z nawierzchnią.....czy to prawda czy czcze gadanie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-23 17:39:09 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Spuszcza się na tor powietrze, spuszcza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-23 18:48:25 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
desable napisał(a):
Spuszcza się na tor powietrze, spuszcza


ciekawe ile?? pewnie jest to podyktowane waga motocykla i rajdera...jak jeździłem wczoraj w te i z powrotem miedzy Chabówka a Obidową tak po 10 rundkach wchodziły mi już konkretne złożenia w zakręty to wyczuwałem minimalne uślizgi przodu i tyłu.Przód miałem napompowany na 2,4 a tył 2,8..może ktoś z was eksperymentował z ciśnieniem w michelinach pilot road 2 i wie ile spuścić??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-23 22:33:47 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
a nie powinieneś mieć 2.25 i 2.5 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-23 22:46:48 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-02-12 15:01:04
Posty: 391
Lokalizacja: Piaseczno / Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: DEFI
Obecne moto: FZ6S2
Szopix napisał(a):
a nie powinieneś mieć 2.25 i 2.5


Jeśli waży do 90 kg to powinien ale może on waży więcej. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-24 00:48:01 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
ważę z pełnym ekwipunkiem 91 kilo zaś na te winkle wiedzie droga którą pokonuję z prędkością ustawioną do ciśnienia na high speed riding więc wypada na następny wyjazd zabrać dokładnego wulkanizatora experymentatora jutro zabiorę kocura na mój plac zabaw pod domem i przetestuję różne warianty ciśnień przy okazji dłubnę w zawiasie,mam nadzieję że nie wykończę opon do tego czasu bo za dwa tygodnie mamy zamiar znów tam zajrzeć ale jak zwykle ten wypad nie jest w 100% pewny...ktoś chętny?? w kupie raźniej :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-24 00:53:00 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
skocz_ek napisał(a):
Jeśli waży do 90 kg to powinien ale może on waży więcej.


Wtedy przód zostaje bez zmian.
Niech sprobuje z mniejszym cisnieniem .. albo oponki maja juz swoje lata.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-31 14:27:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4638
Obecne moto: jamaha pw 50
mieton napisał(a):
ja gdzieś czytałem już nie pamiętam gdzie że do szybkiej jazdy po zakrętach lub na torze należy w gumach przeznaczonych na ulicę obniżyć cisnienie bo wtedy większa część gumy ma styk z nawierzchnią.....czy to prawda czy czcze gadanie


do stuntu to tak. ale na tor? głupota


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-31 15:05:27 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
No jak, im bardziej gorące są gumy, tym ciśnienie się zwiększa, to jak ktoś pompował normalnie, na zimno, to wiesz... przy ostrej jeździe robi się mniej bezpiecznie, gumy nie będą tak trzymać. To dość logiczne moim zdaniem. Chyba, że ktoś ma azot.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-31 15:10:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Ale w instrukcji masz wyraznie napisane, ze masz pompowac opony zimne. Znaczy sie jest uwzgledniona sprawa nagrzewania sie i zmiany temperatury. Tymbardziej, ze producent zaleca np do jazdy solo 2,2 i 2,5 a do jazdy dynamicznej! lub z pasazerem 2,5 i 2,8.

Zreszta nie wiem jak wy ale jak cisnienie w oponach spadnie z 2,5 i 2,8 na 2,2 i 2,5 to ja czyuje roznice.... moto zaczyna jakby plywac w zakretach...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-31 15:43:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Przy zimnej oponie powinno być 2.5 przód tył 2.8-2.9 dla Tcata


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-01 11:00:45 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
mieton napisał(a):
michelinach pilot road 2 i wie ile spuścić?

To dość złożona materia. Ja robię na zimno 2,25 p i 2,45 tył aby opona się dobrze nagrzała, po jakiś 20-30 minutach pałowania powinno być 2,45-2,5 p oraz 2,6 tył i tyle ma być do amatorskiej jazdy na torze. Zawodnicy na tyle mają nawet 2,0 ale to już są inne opony, inne temperatury ich pracy itp.

Na zbyt niskim ciśnieniu grozi przegrzanie opony i jej pływanie(duże kroczenie, na torze jak się jedzie za kimś to wygląda prawie jak uślizgiwanie się),
Zbyt wysokie ciśnienie, - opona zimna, twarda = gleba z byle powodu.

Producent zaleca 2,8 do szybkiej jazdy aby opony nie przegrzać a nie dlatego że lepiej się prowadzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-01 11:14:45 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Delta81 napisał(a):
ale na tor? głupota

Przyjedź na tor, podejdź do grupy zaawansowanej gdzie na 30-tu motocyklistów 30-tu wyciąga z kieszeni ciśnieniomierze i spuszcza, a potem po każdej sesji dalej spuszcza lub pompuje, że to "głupota". :wink:

Jakiś miesiąc temu, na Lublin przyjechał gość na CBR1000RR, nagrzał opony, złożył w zakręcie i pojechał jak na oleju.... ciśnienie zmierzone w kilka chwil po paciakun ok 3,0 wystarczyło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-01 11:50:57 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-05-21 10:26:59
Posty: 96
Lokalizacja: Łomża
W promotorze uczyli mnie że lepiej mieć odrobinę za mało, niż odwrotnie. Ja pompuje 2,2 przód i 2,5 tył.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org